Dat dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:07 schreef BONG4002 het volgende:
@PC eend: Kijk trouwens wel uit voor de "toneelhaak" als ik jouw was
psst,mischien is een officiele waarschuwing hier meer waard als in de goudenkooi....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Tart mij niet of complete terror zal jullie lot zijn![]()
heejjjj brian!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus.
BTW:
Day, wil je met me trouwen?
Valt ons huwelijk onder "FB-gerelateerde zaken" ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:15 schreef Day het volgende:
OK, willen Eend en alle ramptoeristen FB nu verlaten a.u.b., dankjewel.
Het is laat en ik wel effe gezellig kletsen in SC.
Oh, alleen even nog antwoord op Ian_Nick: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
En vanaf alleen nog FB-gerelateerde zaken!![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True, en ik weet wat je punt is.
Maar dit gaat misschien een beetje te ver?
Schattig, hè?quote:
Goeie feedbackquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:42 schreef Day het volgende:
Gedelete: enkele posts van Ian_Nick en Cindy20
Reden: Off topic geblaat in FB
Verantwoordelijke mod: Day!
En nou wegwezen!![]()
Lieve Day,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:42 schreef Day het volgende:
En nou wegwezen!![]()
zeer goede actie.....alleen de naam is cindy10quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 mei 2007 03:42 schreef Day het volgende:
En nou wegwezen!![]()
aanvaard,ik druip af.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar door je vele kwaliteitsposts had ik je wat ouder ingeschat. Mijn verontschuldigingen![]()
Day, kom je je huwelijksoutfit nog claimen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar door je vele kwaliteitsposts had ik je wat ouder ingeschat. Mijn verontschuldigingen![]()
Sorry, maar door je vele kwaliteitsposts had ik je wat ouder ingeschat. Mijn verontschuldigingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
zeer goede actie.....alleen de naam is cindy10![]()
![]()
wat is er mis met het quoten? ik druk op quote,doe mn reactie eronder...kan ik er verder wat aandoen als het niet goed gaat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
En quote nog 'ns goed!![]()
Laat maar, ik deed het zelf ook foutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
wat is er mis met het quoten? ik druk op quote,doe mn reactie eronder...kan ik er verder wat aandoen als het niet goed gaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |