Ik ben een betaalend lid Er word NIET gepokerdquote:
Dat wilde Amanda er van maken, die Brain is zo slecht in nederlandse taal, je moet echt veel moeite doen om het te begrijpen.maar ik begreep hem ditmaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Speciaal voor alle COSserinnetjes.
[afbeelding]
mogen zulke smerige plaatjes wel geplaatst worden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Speciaal voor alle COSserinnetjes.
[afbeelding]
Wat eng dat je hem begrijpt.. Maar hij zei letterlijk: Als je knoeit, gaan we weer beginnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wilde Amanda er van maken, die Brain is zo slecht in nederlandse taal, je moet echt veel moeite doen om het te begrijpen.maar ik begreep hem ditmaal.
Met opbouwen zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat eng dat je hem begrijpt.. Maar hij zei letterlijk: Als je knoeit, gaan we weer beginnen.
Hoe bedoel u?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Heeft Nicoblaas een beuk gehad van Huub
Of doet hij zijn naam eer aan?
gisteren een aai in zijn gezicht.... maar Nicolaas was dronken en liep enorm te zeuren over onderbroeken en duwde de camera van Huub weg (terwijl ze nog maar een kwartier hadden om de demo van Eric af te maken)quote:
Dat is Brian weer vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:23 schreef solara4 het volgende:
wie bood vorige week zijn exuus aan????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |