khad ook deze in de OP kunnen doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef BazzieK het volgende:
p00b
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
khad ook deze in de OP kunnen doen
[afbeelding]
Wat een kneus.jpg??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat zit je de hele tijd te grijnzen?
Ik zie geen verbandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
speciaal voor jou danquote:
Oftewel je hebt het zogenaamd druk maar vind wel tijd om te vlaggen voor gierigeheidscenten en om loze fotosoepjes in elkaar te flanzen tegen slappe excuses!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
speciaal voor jou danbazzie zegt poob, kuikentje poept in zijn oor
ofzoiets dan..
bestquote:
poobquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef BazzieK het volgende:
Oftewel je hebt het zogenaamd druk maar vind wel tijd om te vlaggen voor gierigeheidscenten en om loze fotosoepjes in elkaar te flanzen tegen slappe excuses!![]()
![]()
Owwww zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
speciaal voor jou danbazzie zegt poob, kuikentje poept in zijn oor
ofzoiets dan..
maarre..heb je een lift voor morgen
Volgens mij durf jij de eerste meet dat je een motor hebt niet eens op te dagenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
Owwww zolollerz, maar die bijen !!
![]()
EhmzGeen lift nodig hoor
![]()
Whaha why not mennnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij durf jij de eerste meet dat je een motor hebt niet eens op te dagen![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ... wat moet je hier nu weer op gaan zeggenIs dit het moment dan?
VERLIEFD!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ... wat moet je hier nu weer op gaan zeggenIs dit het moment dan?
Trek een strak leren pak aan en jij mag voorop rijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
MUhaaaaaaa![]()
Als ik een motor heb en me rijbewijs.
De eerst volgende meet die dan komt, ga ik heen.!!!!!!!!!!! IK ZWEER
![]()
Lollerzzzzzpwnd!
Al zou ik de eerste 100 meter ws bij blijven...daarna ben ik jullie vast kwijt!
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
MUhaaaaaaa![]()
Als ik een motor heb en me rijbewijs.
De eerst volgende meet die dan komt, ga ik heen.!!!!!!!!!!! IK ZWEER
![]()
Lollerzzzzzpwnd!
Al zou ik de eerste 100 meter ws bij blijven...daarna ben ik jullie vast kwijt!
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
VERLIEFD!!!!!
JEeeeeeeeeuwwwquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trek een strak leren pak aan en jij mag voorop rijden
!!!!!11!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, laat die drank eens staan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Niet over de mac beginnen, dan krijg ik allemaal kleingeld grappen te horenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
JEeeeeeeeeuwwwWel hoorrrrrrrrrrrrr, en wie me voorbij gaat rijden dan! die die
moet de hele fok mc trakteren op een happy meal
![]()
![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet over de mac beginnen, dan krijg ik allemaal kleingeld grappen te horen![]()
Ik ben nog geheelonthouderer dan jijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, laat die drank eens staan.![]()
Kenker, de inkoppertjes zijn zo verleidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha!
Een zak vol met kleingeldzo schattig
![]()
NOoOoOooohhh jij dacht doorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, de inkoppertjes zijn zo verleidelijk
Groen groenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]!! Uwes zoekt naar bevestiging? [afbeelding]
Kies een bal, nOOoohh, de rode, groene of de blauwe?? [afbeelding]
nope, heb me bike nog half uitelkaar liggenquote:
U heeft gekozen voor groen:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Groen groen! [afbeelding] nee blauw!!!
Nee doe maar roodnee rood is niet zo leuk als groen
[afbeelding] doe groen
![]()
JAAAAAAA! [afbeelding]
WAAR HAAL je die shit vandaan menquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor groen:
Je beschikt vandaag niet over al te veel energie en dat kan je enigszins in de problemen brengen. Het is geen slecht idee om het even wat rustiger aan te doen. Waarom ben je zo ongeduldig? Je hoeft niet zo eerlijk te zijn. Vraag jezelf maar eens af of jij zo veel kritiek van een vriend of vriendin zou willen krijgen. Het is nu voldoende om er gewoon te zijn voor hem of haar en vooral te luisteren. Praten komt later wel weer. Als je zin hebt om iets leuks te gaan doen, moet je zelf met een voorstel komen.![]()
Ga schroeven als een malle dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
nope, heb me bike nog half uitelkaar liggen
Dat zou WB niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
WAAR HAAL je die shit vandaan menHoroscopen ook!
Wanneer gaan we wat leuks doen?![]()
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
surequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef bvvt het volgende:
Tjeh, in het begin van je motorcarriere krijg je toch wel een zere reet van het zadelzitten dus dat is alvast geen excuus om niet te meetenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
OKE IK BEKEN!
ik durf jullie niet te meeten
hahahadddddddddddddddddddNouja, jawel ik durf het wel!
Maar nu nog niet.
pas als ik een eigen bike heb.![]()
JA TOCHHhh
Denk ut wel, ga vananond NIET stappen dus eventueel fit zijn behoort tot de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
JAh, men, kom je ??? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kweenie, SMS die kale knakker eens. Volgens mij kan ie niet eerder dan 14.00 altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rib komt toch ookcbr ws. ook
mits ie op tijd wakker is
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Makster het volgende:
Denk ut wel, ga vananond NIET stappen dus eventueel fit zijn behoort tot de mogelijkheden
Gaan we eerst nog ergens verzamelen?
Veenendaal is toch utrecht en zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]!!
Gewoon elkaar spotteren @ knazenmeeting. Maar als iemand een spot allesbehalve Gelrodome weet in de buurt van Veendalski, gaarne melden.
12.30 Verdomsqquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Makster het volgende:
Veenendaal is toch utrecht en zo![]()
Hoe laat is het daar stilo zijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wattizet plan ernalekdijk ri. pepijn --> hart-onder-riem-meet
ken ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef worldpimber het volgende:Best puik idee, langs Ribi, Pepijn of girlfriendwarming van Makster. Waarom rijden
Gewoon straight line richting plan.
gewoon midden op het stuurquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef hicham het volgende:
LeukWaar / hoe heb je dat ding nu gemonteerd (picca-chicka)
Je mamma vind het vast leuker als je eens van je kamer afkomt......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef -XX- het volgende:
Wie kan de livestream van motoGP vinden!?!?
I neeeeeeed it![]()
Bevestigd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
Zojuist via SMS bevestigd gekregen dat we welkom zijn bij Pepijn![]()
Bij deze... 12.30 megameet, ff hangen, vervolgens vertrek richting Popeliños
Waskebeurt met Peppo danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wattizet plan ernalekdijk ri. pepijn --> hart-onder-riem-meet
SOunds nicequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
12.30 Verdomsq![]()
We kunnen ergens langs de A12 bij een homobos afspreken
Ben je gepleurdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren tijdens het etenstond er nog een mooi zonnetje op de motor..
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij die uiterst prettige meetquote:
Arie kanarie ,das niet bestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij die uiterst prettige meet..
[afbeelding]
.. ben ik in de derde heat onderuit geremd doordat een langzamer groepje net voorbij halverwege de snelste bocht van het circuit voluit ging remmen.. en ik het zonder anderen in de weg te zitten niet meer haalde .. steeds harder remde.. en de Triumph vreemd genoeg een tankslapper kreeg rechtuit, en de berijder voor 300 meter doorrollen afwierp..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder benik niet zo van het typen met 1 hand.![]()
ff Nick checken, die is nog stanna buiten met de minibike.![]()
In letterlijk elk gewricht van het menselijk lichaam zit wel een kneuzing en verdachte botjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Nu ff serieus, goed dat je nog functioneertAlleen je pols naar de haaien of nog meer?
De post van OPM is gelijk een link naar het meettopic. Kan je ff bijlezen en piccen.quote:
Goed van je dat je je ook nog ruim een uur vast hebt gehouden aan de soesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In letterlijk elk gewricht van het menselijk lichaam zit wel een kneuzing en verdachte botjes.
Tijd zal het leren.![]()
Dit is mijn andere -niet officieel- geblesseerde hand.![]()
Why.... sweet lord whyquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Ola
Weet je waarom ik niet bij de politie wil
[afbeelding]
Die past ons niet allemaal
Morgen MM, idd pas 14:00. mogeljik dat ik dus niet komals iedereen al ri. pep is of niet, of richting daaro of hiero of eldersoooo...
Dat is niet bestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In letterlijk elk gewricht van het menselijk lichaam zit wel een kneuzing en verdachte botjes.
Tijd zal het leren.![]()
Dit is mijn andere -niet officieel- geblesseerde hand.![]()
[..]
De post van OPM is gelijk een link naar het meettopic. Kan je ff bijlezen en piccen.![]()
Ben nu weer off line.![]()
Ik zit nu niet op me kamer mennnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je mamma vind het vast leuker als je eens van je kamer afkomt......![]()
[..]
Motogp is om 6.00 morgen ochtendquote:Bevestigd.(
) Ik reed net op de ring A10, en zei dat Nick Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! zat te gillen.
![]()
Geen idee of we nog weg gaan in de middag.![]()
Er was hier gisteren wel schoorvoetend gesproken over strandje pakken zondagmiddag.
Maar misschien tjek ik gewoon de MotoGP voor de buis.![]()
Kijk meestal niet zo ver vooruit.
![]()
Er lag ook een envelop van de belastingdienst...... eindelijk..
![]()
Maandag circuitracer kopen met een budget van ¤3.350,00.
Of zal ik het -wegens uitkering- gemiste opgenomen geld maar terugsluizen naar het doorlopend kediet@Postbank?![]()
Die pet staat je denk nog beter dan bazzieeeeee mennnnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Ola
[afbeelding]
Morgen MM, idd pas 14:00. mogeljik dat ik dus niet komals iedereen al ri. pep is of niet, of richting daaro of hiero of eldersoooo...
Stuur de foto van BazzieK in uniform eens door danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die pet staat je denk nog beter dan bazzieeeeee mennnn!!!!
In die blauwe overal onder het touw over de blubberslootquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur de foto van BazzieK in uniform eens door dan
Die ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
In die blauwe overal onder het touw over de blubbersloot??? ?:D ? !!!!
![]()
![]()
Wtf?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren tijdens het etenstond er nog een mooi zonnetje op de motor..
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer meer meerquote:
Nee, is niet van basquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Meer meer meer![]()
Hoe zo een plieziepet mennnn!!!!
Owjasoulmate van bazzie
![]()
Wat een schatje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:43 schreef Rib-i het volgende:
Je zou toch niet geloven dat hij de beste rijder is
[afbeelding]
Dat zijn koelvloeistof vlekken m8quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
Wtf?
Die krassen op die tank, gaan helemaal door naar boven!?![]()
Ik hield me niet vast aan de Soes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
Goed van je dat je je ook nog ruim een uur vast hebt gehouden aan de soes
Circuitrijden is ook veilig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef Makster het volgende:
Dat is niet best![]()
Maar goed je verteld het wel na![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed slechts 4 liter koelvloeistof die over de motor gegaan is. Kwestie van wassen dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
Wtf?
Die krassen op die tank, gaan helemaal door naar boven!?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Ola
[afbeelding]
Oops, ok zie ik je daar om 12:00 uurquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
MAKSTER KENKER, 12:30 Veenendaal. Klaar, see you there
En stuur ff je nummer via mail voordat je er weer tussenuit piept![]()
[..]
Dat zijn koelvloeistof vlekken m8![]()
Jah ok, stuur nou maar je nummer naar phatzak at gmail punt comquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef Makster het volgende:
Oops, ok zie ik je daar om 12:00 uur
Note dat ik om 15:30 terug moet/wil zijn in Dordtske![]()
Heb naar je hormail gemaildquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah ok, stuur nou maar je nummer naar phatzak at gmail punt com![]()
I'll keep you updated @ point of interest.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef Rib-i het volgende:
Morgen @Veenendaal is ok mits MC er rond 14:00 nog is
Als ik had geweten dat je het allemaal alleen had moeten doen was ik ook met je mee teruggeredenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hield me niet vast aan de Soes.![]()
Maar het was wel ff doorbijten..voor de Rib-i en de Soes ook.
![]()
.. en daarna doorbijten met de auto weer snel terug naar Zandvoort etc.![]()
En ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef Rib-i het volgende:
Als ik had geweten dat je het allemaal alleen had moeten doen was ik ook met je mee teruggereden
Is goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
I'll keep you updated @ point of interest.![]()
Zet de BBQ maar vast aan![]()
Komt omdat ie ze neukt als jij er niet bentquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat ie ze neukt als jij er niet bent![]()
HOooquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
MAKSTER KENKER, 12:30 Veenendaal. Klaar, see you there
En stuur ff je nummer via mail voordat je er weer tussenuit piept![]()
[..]
Dat zijn koelvloeistof vlekken m8![]()
Neeee mennquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En XX post ff die showfoto van Bas over de blubbertsloot
Okay, vertel ons de conseclutsiesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Neeee menn![]()
DIe bewaar ik lekker voor mijzelf
HIHIhihihih Lollerz
![]()
Ik weet de consequenteis! !!!!!!
OMggggg nu maak je het me wel heel moeilijK!K!K!KK!!!!!!!!!!1!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
ruilen tegen de foto van Bas in onderbroek op de parkeerplaats
quote:
Driften als de bestequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Makster het volgende:
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk, ik begreep al aardig kut. Geen regen tochAnders ga ik 100% zeker niet
Nu gaan rijden tijdens een bui os gelijk aan zelfmoord. Al die shit die uit de weg omhoog komt
Dat wel, alleen daarna wel rollen ben ik bangquote:
Mja das dan weer minderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat wel, alleen daarna wel rollen ben ik bang![]()
Das mooiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja das dan weer minder![]()
Maar volgens mij gaat het morgen nog niet regenen, ik dacht dat ze vannacht vrij koud opgaven dus veel bewolking zal er nog niet komen anders bleef de warmte wel wat meer hangen aan het eind van de nacht.
[afbeelding]
Jammerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
net nog bijna 1 of andere lamme hond aangereden met de auto.Ik reed gewoon rechtdoor vanaf bevrijdingsfestival, springt er ineens zo'n dronken lambal voor de auto, net mis
![]()
Auto is toch all risk verzekerdquote:
Dronkaards die voor een auto springen zijn kansleausquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Auto is toch all risk verzekerd, maarja uiteraard was ik zo vriendelijk om even het rempedaal in te drukken
![]()
Als er nou meerderen dat gaan doen kun je mooi slalommenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dronkaards die voor een auto springen zijn kansleaus
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
nieuwe emo
[afbeelding]ik lees morgen wel wat het wordt
Jah ik zat het net ook ff door te lezen, maar hoe noem je dat soort lak eigenlijk?quote:
1,5 uur héngen&lúllen...moet geen prob zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef Rib-i het volgende:
Morgen @Veenendaal is ok mits MC er rond 14:00 nog is
Dus het heet wel parelmoer?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
dat parelmoer ziet er echt nice uit!
Damn wel bale menn
echt leip dikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
De post van OPM is gelijk een link naar het meettopic. Kan je ff bijlezen en piccen.![]()
Ja !!! Tenminmste lijkt me wel!!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dus het heet wel parelmoer?![]()
Poging doen tot slapen, kan waarschijnlijk niet normaal liggen, weer achterover gevallen met de MTB
. Heb weer overal schaafplekken
. Toch maar eens een wheelybar installen op de MTB
![]()
Wel hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef Geerd het volgende:
Ik ben der morgen ook neem camera mee dus.
OW kenker, de GPquote:Op zondag 6 mei 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ShanghaiVR laat zich gek maken
Ssssssstttt...!quote:Op zondag 6 mei 2007 09:53 schreef worldpimber het volgende:
Is alles al afgelopen?Nu alleen nog Nederland 1 en RTL 5
cker mooiquote:Op zondag 6 mei 2007 10:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
driftwerk![]()
en tear-off @ > 300km/h
Moet niet gekker worden eejquote:Op zondag 6 mei 2007 10:13 schreef hicham het volgende:
Wtf
OPM na 00:00 in de Fok!MC, Makster voor 09:00...![]()
![]()
eejquote:Op zondag 6 mei 2007 10:13 schreef hicham het volgende:
Wtf
OPM na 00:00 in de Fok!MC, Makster voor 09:00...![]()
![]()
of beter; óp de dijk blijvenquote:
wiequote:Ik kwam net via via een interessant artikeltje tegen op een forum, kom ik daar ineens onze grote vriend willem1940 tegenDaar had ik 'm niet verwacht
Zou hij daar ook diesel promoten [afbeelding]
Die foto van die kerel erbij doet het hemquote:Op zondag 6 mei 2007 10:48 schreef hicham het volgende:
Niet je motor om laten pleuren Makkie
Ik kwam net via via een interessant artikeltje tegen op een forum, kom ik daar ineens onze grote vriend willem1940 tegenDaar had ik 'm niet verwacht
Zou hij daar ook diesel promoten [afbeelding]
Je moet alles inspuiten met diesel, dat is de hele zin van het leven.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:50 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb weleens iets gelezen van die kerel dat je je uitlaat met diesel oid moet schoonmaken, of petroleum ofzo![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:53 schreef hicham het volgende:
Wat een nitwit ben je ook zeg
Snelwagen, start initiatieproces
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef worldpimber het volgende:
Hierhttp://www.youtube.com/watch?v=ucYFFG7eA_M
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet alles inspuiten met diesel, dat is de hele zin van het leven.Ik heb het 1 keer gedaan, daarna m'n motor maar boven een put gezet omdat er zulke grote vlekken op de straat van ontstonden.
Voor de gein ook wat diesel in m'n uitlaat toen gespoten, na 1 km begonnen er toch dikke rookwalmen uit de uitlaat te komen.Best geinig ... hmm brengt me op het idee om op de megameet wat diesel bij mensen naar binnen te flikkeren. Denken ze gelijk dat het motorblok totall loss is
Ik denk dat dat ligt aan de hoeveelheid diesel die je erin spuit ...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Altijd leuke reacties, maaruh blijft het lang doorroken dan?
Anders ist zo lullig![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
altijd meelurken/teruglezen doe ik niet nee
maarre, partiepoeper..nog niet uitgepoobt
Neeeeeeee i cantquote:Op zondag 6 mei 2007 10:58 schreef ikookhier het volgende:
-XX- gaat ook naar de MMLurk moment op MF
![]()
Maar je hebt je wel aangemeldquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:36 schreef -XX- het volgende:
damn verrek mennn!
Als je daar in post word je gelijk aangemeld !Lollerz
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:30 schreef worldpimber het volgende:
Hej OPM, ik parkeer hem wel weer op het gras voor de rotonde? Net als ooit met die 7R zeg maar?
Ah wel ik vertrekt nu we zien wel![]()
Ben nog niet uitgep00bedquote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog niet![]()
uitgepartiet
![]()
maar wel uitgepoobt
![]()
![]()
NoOoh en jullie rijden niet eens ff samennnn op ook!quote:
Oja daar was ik mee bezig mmquote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOoh en jullie rijden niet eens ff samennnn op ook!!
Maar have fun mensennnnn op de Mm!
![]()
![]()
quote:
take a hintquote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef -XX- het volgende:
NoOoh en jullie rijden niet eens ff samennnn op ook!!
thxquote:Maar have fun mensennnnn op de Mm!
![]()
![]()
Is bazzie jarigquote:Op zondag 6 mei 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Hola![]()
Feli Bas[afbeelding]
Off to Veenendaal [afbeelding]
Dan moet je die doorzichtig makenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:54 schreef -XX- het volgende:
nAAAAAAAAAAAHhh die achtergrond kleur komt niet overeen mensjonge jonge
Bijna,er komt nog een duidelijke fotoquote:Op zondag 6 mei 2007 16:04 schreef hicham het volgende:
Echt een snelle leerling ben je ook niet he Geerd?
Die duc 1098die paal ... scheelt weer een protocolsmiley
ikookhier dreads? [afbeelding]
Hebben ze je gespotquote:
Hey, - ik was er echt niet hoorquote:
Hej, was trouwens leuk je gemeet te hebben johquote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Geerd het volgende:
Ging nog even richting Nijmegen opm hicham waren al een stuk verder op de snelweg.
What happenedquote:
Nee, een smilie plakken op OPMquote:
Hejj thxquote:
nee, pleur es een smilert op me hoofd svpquote:
bij de eerstvolgende gelegenheid moet die kentekenplaat rechterquote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef Geerd het volgende:
Wat zei die agent nou precies tegen jou?
dempers waren niet het probleemquote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef hicham het volgende:
What happened
Je hebt toch tegenwoordig je plaat ergens anders en de dempers maken iets minder herrie?
thxquote:Op zondag 6 mei 2007 16:38 schreef Geerd het volgende:
Je inbox is niet beschikbaar?
quote:DrWh00 schreef op 06 mei 2007 @ 16:37:
[...]
En met die Hicham rijden izz ook geen reet meer aan.
Rij ik rustig in zijn 1 kijk ik in mijn spiegels, zie ik Hicham op zijn "Gevlekte Koe" naderen. Denk, geef vol gas om wat ruimte voor hem te maken. Zit ik ergens in zijn 3 komt die stomme Hicham mij gewoon op zijn achterwiel voorbij. GRRRRR![]()
Izz echt nie leuk h00r Hicham!!!
Mij zo te vernederen.
we rijden ri. nimwegen (zouden Rib-i daar meeten) gaan over een KB de A15 op..komt er een motoragent op dat moment onderaan het blad onze kant op. had em gezien doesch roeschtig aan maarquote:
Gezellige snuiterquote:
sjeh, en ik ben echt niet snel pissed maar als je voortdurend doorgaatquote:Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef ikookhier het volgende:
Gezellige snuiternog mazzel dat je geen bon kreeg.
welke danquote:Ik mis nog een foto![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef worldpimber het volgende:
dat de meet in de buurt van Arnhem eindigde zodat OPM vroeg thuis was en wij heel laat![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef worldpimber het volgende:
Maar uiteindelijk viel alles weer op z'n pootjes, namelijk dat de meet in de buurt van Arnhem eindigde zodat OPM vroeg thuis was en wij heel laat
Neh, vraag me af of ie er nog op stond te wachten dan ook ...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef hicham het volgende:
Geen pepijn-hart-onder-de-riem meer gedaan btw![]()
Guess not ...
Vreemde kerelquote:Op zondag 6 mei 2007 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh, en ik ben echt niet snel pissed maar als je voortdurend doorgaat![]()
[..]
welke dan
[afbeelding]
![]()
Netjes netjes... echt... men schijnt lering te trekken uit het verledenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef worldpimber het volgende:
Netjes netjes... echt... men schijnt lering te trekken uit het verleden![]()
we moesten iets doen om er zeker van te zijn iemand te lozenquote:Trouwens, dat we richting Arnhem gingen was sowieso al dom, we moesten de A15 op
OPM dacht zeker weer Another meet bites the dust![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we moesten iets doen om er zeker van te zijn iemand te lozen![]()
![]()
Aahquote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Geerd het volgende:
Ik ben dat 25kw nu al scheit zat tot de 100 gaat nog wel maar dan p00p.
oquote:Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef worldpimber het volgende:Neh, maar bedoelde ook helemaal op het einde dat je ons de A325 op lokte.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
we moesten iets doen om er zeker van te zijn iemand te lozen![]()
![]()
wtf..wist ik ook niet, ik dacht telkens waar blijft ie nouquote:Op zondag 6 mei 2007 17:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
AahWist niet eens dat je 25kW reed, dan was het idd niet echt handig dat OPM direct vanaf de oprit richting de 200 ging
![]()
![]()
Dat zeker ook ja als der wat minder auto's waren die lang links blijfen plakken was ik niet zo ver afgedropen en optijd gezien dat jullie af gingen bij die pomp.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtf..wist ik ook niet, ik dacht telkens waar blijft ie noupoobauto's in de weg ofzo
eraf halen, kan je motor eindelijk fatsoenlijk rijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Geerd het volgende:
Ik ben dat 25kw nu al scheit zat tot de 100 gaat nog wel maar dan p00p.
neuhquote:Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef hicham het volgende:
Begin je d'r al de schijt in te krijgen eik, zo'n gammele motor?
Ik zat er al wel aan te denken laatst maar risico is gewoon te groot.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:06 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, heb er nog een leuke route van gemaakt
Nijmegen, Ravenstein en weet ik veel wat voor dorpjesIk dacht dat er in de buurt van nijmegen een pontje was ofzo richting Well
Was niet echt druk op de weg dus lekker gereden
Die ene gast schoot trouwens naar links waar jullie richting arnhem gingen, toen een blauwe Volkswagen op snelheid aan kwam zetten. Kan me voorstellen dat hij in driekwart jaar 3 motoren heeft gereden![]()
Wel een toffe gozer denks![]()
[..]
eraf halen, kan je motor eindelijk fatsoenlijk rijden
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:06 schreef Rib-i het volgende:
Die ene gast schoot trouwens naar links waar jullie richting arnhem gingen, toen een blauwe Volkswagen op snelheid aan kwam zetten. Kan me voorstellen dat hij in driekwart jaar 3 motoren heeft gereden![]()
Wel een toffe gozer denks![]()
Hoelang nog 25 Kwquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zat er al wel aan te denken laatst maar risico is gewoon te groot.
Ik vond het te rustig, ik dacht echt dat er achter elk boompje een agent met een föhn tevoorschijn kon springenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]Jeh daarom bleef ik er ook expres achterhangen.
Magoed.. snelweg en drukte was weer sowieso lekker kut
Je moet er wat voor over hebben om aandacht te trekken hequote:Op zondag 6 mei 2007 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhpisje zei ook dat hij het zo zag dat ik de grenzen op zocht, de wet wilde tarten en het politieapparaat wilde uitdagen door op zo een motor rond te rijden
echt..wattevak
![]()
ga gewoon verder met bouwenmissch spuitwerk maar es hogere prio geven..kan het verschil uitmaken dat dit soort acties voorkomen worden
![]()
quote:
En jij zo van; haha ik heb geen haar dus je hoeft me ook niet te föhnenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vond het te rustig, ik dacht echt dat er achter elk boompje een agent met een föhn tevoorschijn kon springen
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef hicham het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om aandacht te trekken he
Minder dat de je ook aandacht van pisjes krijgt![]()
dat lijkt me een heerlijk gevoelquote:Maar ik weet hoe het is om om de zoveel tijd boutjes te verliezen en onafgemaakte delen aan je motor te hebben, alleen is die van jou nog een stapje erger dan mijn vorige B6Vandaar dat schijtgedeelte, wat een rust heb ik nu tijdens het rijden omdat alles is min of meer in orde is
ben strikt een zondags/goedweerrijderquote:Hoe zit het eigenlijk met je open K&N filters, hebbie wel eens in regen gereden
Pfff nog heel lang volgens jaar 10 augustusquote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelang nog 25 Kw
Straks wordt je nog voorbijgereden door -XX- op de eerste meet
Oh, had je me nog gespot
[afbeelding]
Niet tegen een donkere achtergrond zei ik toch![]()
[..]
Ik vond het te rustig, ik dacht echt dat er achter elk boompje een agent met een föhn tevoorschijn kon springen
[afbeelding]
Dudequote:Op zondag 6 mei 2007 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
En jij zo van; haha ik heb geen haar dus je hoeft me ook niet te föhnen [afbeelding][afbeelding]
Kut he, een agent die je matstquote:Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer, had wel ff mee willen rijden..maar je weet het nooit, ik zag hem er wel voor aan om mij op te wachten ergens en dan nog boetes uitdelen
Span jij je ketting weleensquote:Op zondag 6 mei 2007 18:20 schreef Geerd het volgende:
Met schakelen op "hoge" toeren krijg ik vaak zoon tok als je het gas los laat en dan weer gas geeft.
Dat de ketting weer strak komt te staan.
Hoe vermijd ik dit lijkt me niet echt lekker voor bepaalde onderdelen.
Heb ook al gebrpobeert om in de helft van de koppeling te schakelen, dat gaat al wel wat beter maar..
Vooral in zijn 1 naar 2 @10000 b.v. en 2 naar 3 daarna gaat het al soepeler.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
En jij zo van; haha ik heb geen haar dus je hoeft me ook niet te föhnen [afbeelding][afbeelding]
Vet toffe vlechtenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh, en ik ben echt niet snel pissed maar als je voortdurend doorgaat![]()
[..]
welke dan
[afbeelding]
![]()
Haha wel hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelang nog 25 Kw
Straks wordt je nog voorbijgereden door -XX- op de eerste meet
Oh, had je me nog gespot
[afbeelding]
Niet tegen een donkere achtergrond zei ik toch![]()
[..]
[afbeelding]
cheeky bastardsquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cheeky bastards
op zich goed dat ie me aan de kant zettestel dat ie echt los was geraakt
nog wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tok moet je gewoon opvangen met je koppelingquote:Op zondag 6 mei 2007 18:56 schreef Geerd het volgende:
Ja ketting is wel goed.
Het is volgens mij meer een combi van gaslos-koppeling-schakelen.
Morgen koppelinskabel is anders instellen misschien helpt dat wat.
Je had achterop bij ikookhier gekund, wel aan z'n vlechtjes vasthoudenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef -XX- het volgende:
ZO NIET EERLIJK GEWOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ich willllllll selffffff jawohl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^wjejejequote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Die tok moet je gewoon opvangen met je koppeling
[..]
Je had achterop bij ikookhier gekund, wel aan z'n vlechtjes vasthouden
Klopt maar hoe precies?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Die tok moet je gewoon opvangen met je koppeling
[..]
Je had achterop bij ikookhier gekund, wel aan z'n vlechtjes vasthouden
Was nou dat metalen ding onder het blok losgekomen of zo?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cheeky bastards
op zich goed dat ie me aan de kant zettestel dat ie echt los was geraakt
nog wat pics:
quote:
ja deez jaquote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef bvvt het volgende:
Was nou dat metalen ding onder het blok losgekomen of zo?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Ola
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat ie ze neukt als jij er niet bent![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En XX post ff die showfoto van Bas over de blubbertsloot
Die had je toch niet meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
ruilen tegen de foto van Bas in onderbroek op de parkeerplaats
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMggggg nu maak je het me wel heel moeilijK!K!K!KK!!!!!!!!!!1!!![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Hola![]()
Feli Bas[afbeelding]
Off to Veenendaal [afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Is bazzie jarig
Noooh 19 alweer!!!!!![]()
Gefeliciteerd![]()
Dank uquote:Op zondag 6 mei 2007 12:26 schreef Snelwagen het volgende:
Bazzie jarig?![]()
Congratz, nogmaar 19 en nu al gele bonnetjes uitschrijven.![]()
Fijne verjaardag toegewenst![]()
als enige wél teruglezenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
In een slowchat op posts van bijna 24 uur geleden reageren![]()
Gewoon p00b tot de 14000 toeren en dan rood tot de 17000 ofzoquote:Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef Geerd het volgende:
17000 tpm zonder rood gebied.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hebben ze je gespotof is dit puur tegen bazziek
![]()
Was zeker de rode verf op.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon p00b tot de 14000 toeren en dan rood tot de 17000 ofzo
Hij wil alleen ff kijken wie hem allemaal gefeliciteerd hebben, en om het niet zo op te laten vallen reageert hij op wat andere zutquote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
In een slowchat op posts van bijna 24 uur geleden reageren![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef hicham het volgende:
B6 < B12
[..]
Geen pepijn-hart-onder-de-riem meer gedaan btw![]()
Guess not ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |