khad ook deze in de OP kunnen doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef BazzieK het volgende:
p00b
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
khad ook deze in de OP kunnen doen
[afbeelding]
Wat een kneus.jpg??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat zit je de hele tijd te grijnzen?
Ik zie geen verbandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
speciaal voor jou danquote:
Oftewel je hebt het zogenaamd druk maar vind wel tijd om te vlaggen voor gierigeheidscenten en om loze fotosoepjes in elkaar te flanzen tegen slappe excuses!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
speciaal voor jou danbazzie zegt poob, kuikentje poept in zijn oor
ofzoiets dan..
bestquote:
poobquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef BazzieK het volgende:
Oftewel je hebt het zogenaamd druk maar vind wel tijd om te vlaggen voor gierigeheidscenten en om loze fotosoepjes in elkaar te flanzen tegen slappe excuses!![]()
![]()
Owwww zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
speciaal voor jou danbazzie zegt poob, kuikentje poept in zijn oor
ofzoiets dan..
maarre..heb je een lift voor morgen
Volgens mij durf jij de eerste meet dat je een motor hebt niet eens op te dagenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
Owwww zolollerz, maar die bijen !!
![]()
EhmzGeen lift nodig hoor
![]()
Whaha why not mennnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij durf jij de eerste meet dat je een motor hebt niet eens op te dagen![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ... wat moet je hier nu weer op gaan zeggenIs dit het moment dan?
VERLIEFD!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ... wat moet je hier nu weer op gaan zeggenIs dit het moment dan?
Trek een strak leren pak aan en jij mag voorop rijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
MUhaaaaaaa![]()
Als ik een motor heb en me rijbewijs.
De eerst volgende meet die dan komt, ga ik heen.!!!!!!!!!!! IK ZWEER
![]()
Lollerzzzzzpwnd!
Al zou ik de eerste 100 meter ws bij blijven...daarna ben ik jullie vast kwijt!
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
MUhaaaaaaa![]()
Als ik een motor heb en me rijbewijs.
De eerst volgende meet die dan komt, ga ik heen.!!!!!!!!!!! IK ZWEER
![]()
Lollerzzzzzpwnd!
Al zou ik de eerste 100 meter ws bij blijven...daarna ben ik jullie vast kwijt!
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
VERLIEFD!!!!!
JEeeeeeeeeuwwwquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trek een strak leren pak aan en jij mag voorop rijden
!!!!!11!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, laat die drank eens staan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Niet over de mac beginnen, dan krijg ik allemaal kleingeld grappen te horenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
JEeeeeeeeeuwwwWel hoorrrrrrrrrrrrr, en wie me voorbij gaat rijden dan! die die
moet de hele fok mc trakteren op een happy meal
![]()
![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet over de mac beginnen, dan krijg ik allemaal kleingeld grappen te horen![]()
Ik ben nog geheelonthouderer dan jijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, laat die drank eens staan.![]()
Kenker, de inkoppertjes zijn zo verleidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha!
Een zak vol met kleingeldzo schattig
![]()
NOoOoOooohhh jij dacht doorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, de inkoppertjes zijn zo verleidelijk
Groen groenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]!! Uwes zoekt naar bevestiging? [afbeelding]
Kies een bal, nOOoohh, de rode, groene of de blauwe?? [afbeelding]
nope, heb me bike nog half uitelkaar liggenquote:
U heeft gekozen voor groen:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Groen groen! [afbeelding] nee blauw!!!
Nee doe maar roodnee rood is niet zo leuk als groen
[afbeelding] doe groen
![]()
JAAAAAAA! [afbeelding]
WAAR HAAL je die shit vandaan menquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor groen:
Je beschikt vandaag niet over al te veel energie en dat kan je enigszins in de problemen brengen. Het is geen slecht idee om het even wat rustiger aan te doen. Waarom ben je zo ongeduldig? Je hoeft niet zo eerlijk te zijn. Vraag jezelf maar eens af of jij zo veel kritiek van een vriend of vriendin zou willen krijgen. Het is nu voldoende om er gewoon te zijn voor hem of haar en vooral te luisteren. Praten komt later wel weer. Als je zin hebt om iets leuks te gaan doen, moet je zelf met een voorstel komen.![]()
Ga schroeven als een malle dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
nope, heb me bike nog half uitelkaar liggen
Dat zou WB niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
WAAR HAAL je die shit vandaan menHoroscopen ook!
Wanneer gaan we wat leuks doen?![]()
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
surequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef bvvt het volgende:
Tjeh, in het begin van je motorcarriere krijg je toch wel een zere reet van het zadelzitten dus dat is alvast geen excuus om niet te meetenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
OKE IK BEKEN!
ik durf jullie niet te meeten
hahahadddddddddddddddddddNouja, jawel ik durf het wel!
Maar nu nog niet.
pas als ik een eigen bike heb.![]()
JA TOCHHhh
Denk ut wel, ga vananond NIET stappen dus eventueel fit zijn behoort tot de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
JAh, men, kom je ??? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kweenie, SMS die kale knakker eens. Volgens mij kan ie niet eerder dan 14.00 altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rib komt toch ookcbr ws. ook
mits ie op tijd wakker is
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef Makster het volgende:
Denk ut wel, ga vananond NIET stappen dus eventueel fit zijn behoort tot de mogelijkheden
Gaan we eerst nog ergens verzamelen?
Veenendaal is toch utrecht en zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]!!
Gewoon elkaar spotteren @ knazenmeeting. Maar als iemand een spot allesbehalve Gelrodome weet in de buurt van Veendalski, gaarne melden.
12.30 Verdomsqquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Makster het volgende:
Veenendaal is toch utrecht en zo![]()
Hoe laat is het daar stilo zijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wattizet plan ernalekdijk ri. pepijn --> hart-onder-riem-meet
ken ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef worldpimber het volgende:Best puik idee, langs Ribi, Pepijn of girlfriendwarming van Makster. Waarom rijden
Gewoon straight line richting plan.
gewoon midden op het stuurquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef hicham het volgende:
LeukWaar / hoe heb je dat ding nu gemonteerd (picca-chicka)
Je mamma vind het vast leuker als je eens van je kamer afkomt......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef -XX- het volgende:
Wie kan de livestream van motoGP vinden!?!?
I neeeeeeed it![]()
Bevestigd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
Zojuist via SMS bevestigd gekregen dat we welkom zijn bij Pepijn![]()
Bij deze... 12.30 megameet, ff hangen, vervolgens vertrek richting Popeliños
Waskebeurt met Peppo danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wattizet plan ernalekdijk ri. pepijn --> hart-onder-riem-meet
SOunds nicequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
12.30 Verdomsq![]()
We kunnen ergens langs de A12 bij een homobos afspreken
Ben je gepleurdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren tijdens het etenstond er nog een mooi zonnetje op de motor..
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij die uiterst prettige meetquote:
Arie kanarie ,das niet bestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij die uiterst prettige meet..
[afbeelding]
.. ben ik in de derde heat onderuit geremd doordat een langzamer groepje net voorbij halverwege de snelste bocht van het circuit voluit ging remmen.. en ik het zonder anderen in de weg te zitten niet meer haalde .. steeds harder remde.. en de Triumph vreemd genoeg een tankslapper kreeg rechtuit, en de berijder voor 300 meter doorrollen afwierp..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder benik niet zo van het typen met 1 hand.![]()
ff Nick checken, die is nog stanna buiten met de minibike.![]()
In letterlijk elk gewricht van het menselijk lichaam zit wel een kneuzing en verdachte botjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Nu ff serieus, goed dat je nog functioneertAlleen je pols naar de haaien of nog meer?
De post van OPM is gelijk een link naar het meettopic. Kan je ff bijlezen en piccen.quote:
Goed van je dat je je ook nog ruim een uur vast hebt gehouden aan de soesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In letterlijk elk gewricht van het menselijk lichaam zit wel een kneuzing en verdachte botjes.
Tijd zal het leren.![]()
Dit is mijn andere -niet officieel- geblesseerde hand.![]()
Why.... sweet lord whyquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Ola
Weet je waarom ik niet bij de politie wil
[afbeelding]
Die past ons niet allemaal
Morgen MM, idd pas 14:00. mogeljik dat ik dus niet komals iedereen al ri. pep is of niet, of richting daaro of hiero of eldersoooo...
Dat is niet bestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In letterlijk elk gewricht van het menselijk lichaam zit wel een kneuzing en verdachte botjes.
Tijd zal het leren.![]()
Dit is mijn andere -niet officieel- geblesseerde hand.![]()
[..]
De post van OPM is gelijk een link naar het meettopic. Kan je ff bijlezen en piccen.![]()
Ben nu weer off line.![]()
Ik zit nu niet op me kamer mennnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je mamma vind het vast leuker als je eens van je kamer afkomt......![]()
[..]
Motogp is om 6.00 morgen ochtendquote:Bevestigd.(
) Ik reed net op de ring A10, en zei dat Nick Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! zat te gillen.
![]()
Geen idee of we nog weg gaan in de middag.![]()
Er was hier gisteren wel schoorvoetend gesproken over strandje pakken zondagmiddag.
Maar misschien tjek ik gewoon de MotoGP voor de buis.![]()
Kijk meestal niet zo ver vooruit.
![]()
Er lag ook een envelop van de belastingdienst...... eindelijk..
![]()
Maandag circuitracer kopen met een budget van ¤3.350,00.
Of zal ik het -wegens uitkering- gemiste opgenomen geld maar terugsluizen naar het doorlopend kediet@Postbank?![]()
Die pet staat je denk nog beter dan bazzieeeeee mennnnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Ola
Weet je waarom ik niet bij de politie wil
[afbeelding]
Die past ons niet allemaal
Morgen MM, idd pas 14:00. mogeljik dat ik dus niet komals iedereen al ri. pep is of niet, of richting daaro of hiero of eldersoooo...
Stuur de foto van BazzieK in uniform eens door danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die pet staat je denk nog beter dan bazzieeeeee mennnn!!!!
In die blauwe overal onder het touw over de blubberslootquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur de foto van BazzieK in uniform eens door dan
Die ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
In die blauwe overal onder het touw over de blubbersloot??? ?:D ? !!!!
![]()
![]()
Wtf?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren tijdens het etenstond er nog een mooi zonnetje op de motor..
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer meer meerquote:
Nee, is niet van basquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Meer meer meer![]()
Hoe zo een plieziepet mennnn!!!!
Owjasoulmate van bazzie
![]()
Wat een schatje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:43 schreef Rib-i het volgende:
Je zou toch niet geloven dat hij de beste rijder is
[afbeelding]
Dat zijn koelvloeistof vlekken m8quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
Wtf?
Die krassen op die tank, gaan helemaal door naar boven!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |