he fuck gemistquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:45 schreef valek het volgende:
Ben nu ajaxtv aan het kijken. Heerlijk die kopjes van die ajaxieden. Je kunt zeggen wat je wilt, PSV is uiteraard terecht kampioen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wel kampioen,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:57 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Kampioen met een Ajax bank.
waarom hap ik ook
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef valek het volgende:
We lieten ajax en AZ even proefen van het kampioenschap. Maar iedereen wist natuurlijk dat PSV kampioen zou worden.
kampioen, voor de 3de x achter elkaar al weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar dat is logisch..
Wat is er met Philips gebeurd? [afbeelding]![]()
druif, je hebt de foto gespiegeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar dat is logisch..
Wat is er met Philips gebeurd? [afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef valek het volgende:
We lieten ajax en AZ even proefen van het kampioenschap. Maar iedereen wist natuurlijk dat PSV kampioen zou worden.
Dat zonder hoofdletter schrijven deed ik bewust. Maar dat proeven, ik moet me schamen, daar heb je gelijk in.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dat zonder hoofdletter schrijven deed ik bewust. Maar dat proeven, ik moet me schamen, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb hem niet gemaakt, iemand uit het PSV topic heeft hem gesoept.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:35 schreef g4st het volgende:
Die gezichten ook, van welke plaatjes heb je die gehaald?
hehequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik snap niet dat die Ajacieden nog altijd teleurgesteld zijn, als ze geen kampioen zijn geworden. Ze zouden er wel eens gewend aan mogen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |