Ik ken iemand die dat allemaal heel slordig doet. Hij is niet goed met z'n handen, zegt ie danquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:59 schreef wobbel het volgende:
en idd, sturen/gasgeven/remmen kan elke aap
Euh.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat allemaal heel slordig doet. Hij is niet goed met z'n handen, zegt ie dan![]()
Juist wel. Tenminste, ik moest afrijden op de laatste regendag sinds 2 maanden (21 maart was het dacht ik) en er was helemaal geen kip op de weg. Kruispunten kon ik rustig overkachelen, snelweg invoegen en uitvoegen was geen probleem; doordat iedereen mooi binnen bleef:)quote:Op maandag 7 mei 2007 15:37 schreef Billige het volgende:
Ja het weer heb je vandaag inderdaad echt niet mee als je op examen moet..
zolang t lokaal is wel ja en niet elke dag, voorzichtig ben ik welquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef matthendriks het volgende:
Dus rij je gewoon rond zonder rijbewijs? Zou er maar snel mee stoppen...
Het is inderdaad niet zo dat het altijd aan jezelf ligt. Je kan wellicht een inzicht hebben in het verkeer waar je U tegen zegt en een voertuigbeheersing waar Schumacher nog een puntje aan kan zuigen, maar zodra een dronken mongool door rood rijd en zijn auto in de zijkant van de jouwe parkeert ben je toch nog flink de lul volgens mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef matthendriks het volgende:
Buiten dat is het gewoon verboden. Sommige ongelukken kun je niet verkomen, maar je bent dan niet verzekert en je werkgever ook niet...
Hij lest nog. Hij lest bij dezelfde rijschool die ik had en ik heb een keer achterin gezeten en em dus aan het werk gezienquote:
wat ben jij toch stoerquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Razz_Gul het volgende:
Ben net voor de 1e x via BNOR afgereden, en gezaktvan de vorige 4 keren via cbr kan ik nog enigzins snappen omdat ik bij een kut rijschool zat en me bep zaken niet goed aangeleerd waren (tenminste dat vind me huidige) ... de huidige is voor mij gevoel ook een wereld van verschil . Heb hier veel zelfvertrouwen opgebouwd en volgens me instrukteur kon t niet mis gaan , tenzij .... en ja hoor me besluitvaardig inzicht verdween als sneeuw
voor de examinator was t ook een duidelijk , moet wat aan die zenuwen doen!! Ik had hier zoo op gerekend he, zelfs al een auto uitgezocht die ik vandaag zou uitproberen
![]()
Het zelfstandig rijden zonder instrukteur gaat me al tijdje goed af, in auto van me broer en soms lease bakken van de werkgever , sja rijbewijs vergeten zeg ik danook naar onbekende plekken , gaat altijd goed ! behalve als ik getest wordt
![]()
Wanneer rijd je dan af?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Snad het volgende:
Ik moet binnenkort ook afrijden.
In Utrecht.
En gisteren pas zijn die pleinen daar (zoals het Ghandiplein) compleet vlekkeloos gegeaan![]()
Dus nu heb ik er iets meer vertrouwen in dan eerst![]()
Wat kost ie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:13 schreef miss_bleu het volgende:mijn eerste autotje na mijn examen
[afbeelding]
8.0000quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat kost ie?
Jammer van de zwarte bumpers en wieldoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |