Ja dat vind ik ook zo irritant. De ene keer willen ze dat je je aan de regels houd, en de volgende keer moet je zelf de situatie inschatten. Kies gewoon 1 van de twee en niet allebei om de zoveel vragen dat het gewoon een gok-moment word.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef Steephh het volgende:
[..]
Zelf geleerd.. Mja, ik kreeg van die lullige vragen waar ik helemaal niet op gerekend had.. En ook de manier van vragen bij het CBR is superirritant. Ik ken alle regels wel, maar sommige vragen worden gewoon misleidend gesteld. Zo was er een vraag over een besneeuwde autoweg, met de vraag:
'Je rijdt 70 kilometer per uur. Mag dat?'
Waarop ik dacht.. Tsja, het is niet slim om de zo hard te rijden als alles besneeuwd is. Dus ik zei, 'nee'. Op die vraag was het antwoord dus 'ja'. Kijk, ik kan wel weten wat theoretisch gezien wel en niet mag maar een situatie moet je meestal toch per situatie an sich beoordelen. Daarom snap ik ook niet waarom theorieexamens los zijn van de praktijk. Ohja, ik heb nog geen autorijles gehad, dat scheelt misschien ook al.
ja maar zulke vragen zitten er nooit veel in dus daarop zak je dan ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo irritant. De ene keer willen ze dat je je aan de regels houd, en de volgende keer moet je zelf de situatie inschatten. Kies gewoon 1 van de twee en niet allebei om de zoveel vragen dat het gewoon een gok-moment word.
Gelukkig wel in 1x gehaald
ik had dat ook was inmiddels wel in november..en had geloof ik 7 fout, terwijl je er maar 6 fout mag hebben. Tweede keer met 2 fout geslaagd toen, maar ik vindt dat je de theorie beter/makkelijker leert tijdens het lessen. .quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:45 schreef Marloes het volgende:
Ik heb alle 15 examens uit mijn verjo boekje geoefend en toen was ik heel goed voorbereid
Nou ik had 0 foutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik had dat ook was inmiddels wel in november..en had geloof ik 7 fout, terwijl je er maar 6 fout mag hebben. Tweede keer met 2 fout geslaagd toen, maar ik vindt dat je de theorie beter/makkelijker leert tijdens het lessen. .![]()
Ik denk niet dat je de OP nog haalt dan...maar goed, als je je examen maar haalt!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:17 schreef brandsrus het volgende:
Mezelf ook toegevoegd op OP in de wiki, vandaag 8.45 - 9.45 rijles en om 9.50 examen
Hopen dat ik het ga halen![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef SoupNazi het volgende:
Ik wil graag beginnen met mijn theorie, wat heb ik daar voor nodig?![]()
verstandquote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef SoupNazi het volgende:
Ik wil graag beginnen met mijn theorie, wat heb ik daar voor nodig?![]()
Verstand heb je bijna niet nodig voor het behalen van je rijbewijsquote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef hardcorebass het volgende:
verstandom zelf ff iets op te zoeken...
kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Verstand heb je bijna niet nodig voor het behalen van je rijbewijs![]()
succesquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Billige het volgende:
Ik mag het morgenvroeg om 09.50 voor de eerste keer proberen!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef brandsrus het volgende:
OP weer aangepast, ben geslaagd!!!
In 1 keer![]()
Straks kan je met je eigen auto naar de draaimolen rijdenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef Piovan het volgende:
Vanmiddag zevende les gehad, en de snelweg op geweest. Is even wennen, maar ging goed
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Straks kan je met je eigen auto naar de draaimolen rijden
Klote zeg. Vooral omdat jij alsnog netjes op de rem trapte. Ik kan natuurlijk niet oordelen of je uberhaupt voor die bocht moest afremmen en eigenlijk zachter had moeten rijden om zo makkelijker te kunnen remmen voor verkeer wat onverwachts die bocht uit mocht komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Billige het volgende:
Kut gezaktDe weg was plotseling afgezet, stuurt ie me door zo'n bosweggetje waar je 80 mag.. Ik dus 60 rijden, ging ook prima, komt er opeens een bocht waarachter een versmalling op een drempel ligt, waar ook nog es een auto aan kwam tijden..
Toen moest ik vol in de remmen, ik was nog net eerder dan de examinator maja, hij vond het toch niet goed..
Was ook nog een kutexaminator.
Toch wel ff een tegenvaller nadat ik al zo'n 10 lessen foutloos heb gereden. Mijn instructeur en ik zelf dachten dat ik het zeker moest kunnen halen.
Achja nog maar een keertje dan.![]()
idd, maar het examen ging goed volgens de examinateur, maar had ook mis kunnen gaan omdat ik te snel in me spiegels keek en wat over het hoofd had kunnen zien..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:41 schreef Billige het volgende:
Pff vind ik ook belachelijk, als je echt nog maar een paar lesjes nodig hebt, had je dat ook wel in de praktijk kunnen leren..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Snad het volgende:
Verdomme, kei en keihard gezakt...
De rit van zo'n 3kwartier van tevoren ging PERFECT, niks op aan te merken, dus ik ging vol vertrouwen het examen in.
En toen ging alles mis, auto af laten slaan, met de koppeling in de bocht om, stuuringreep, remingreep...
En toen reed er zo'n klein rotlijnbusje voor me op een 60-weg met 50 km/h waar ik achter bleef rijden. Maar volgens meneer moest ik er langs...
Maar ja...
Dus ik ga nu even verder chagrijnen.
Ehm...voor benzine is dat juist goed. Erg handig dat dat je wordt afgeleerd... Dan moet je het straks weer aanlerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:26 schreef michiel_merk het volgende:
zo vandaag weer les gehad ik moet trouwens zonder gas wegrijden, terwijl ik eerst gas wil geven en dan pas de koppeling op laat komen
![]()
ja inderdaad.....niet erg handigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm...voor benzine is dat juist goed. Erg handig dat dat je wordt afgeleerd... Dan moet je het straks weer aanleren![]()
ik heb de gewoonte om gedeeltelijk de hellingproef te doen overal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:26 schreef michiel_merk het volgende:
zo vandaag weer les gehad ik moet trouwens zonder gas wegrijden, terwijl ik eerst gas wil geven en dan pas de koppeling op laat komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |