Goed lezen en je ziet dat je er voor dat geld wel 2 krijgtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef _Henry_ het volgende:
[..]
13 pond voor een glasje zou bijna denken dat het incl whisky is
![]()
Ze zijn ook van kristalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef _Henry_ het volgende:
13 pond voor een glasje zou bijna denken dat het incl whisky is
![]()
ehmmm....er zijn er 2000 (!) gedistribueerd in Nederland. Er zullen dus echt maar weinig slijters zijn die deze flessen niet in het assortiment hebben of anders kunnen bestellen. Prijzen ergens tussen de 44 en 50 euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:44 schreef Hoogbevaegd het volgende:
zijn hier trouwens nog vrienden van de Classic Malt series die de Talisker 12 speciale botteling hebben besteld? deze botteling is NIET te koop en dus speciaal voor de vrienden
Whisky-wereldje les 1; Diageo (soort Unilever, maar dan van heel veel dranken, waaronder Talisker) weet zijn producten altijd erg mooi aan te prijzen, en iets bijzonder laten lijken zijn ze erg goed in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:25 schreef Hoogbevaegd het volgende:
hmm, ik heb iets gelezen over een hele speciale botteling die je alleen als Friend kon bestellen, maar dat kan ik ook wel verkeerd hebben begrepen, hebben jullie m al geproefd?
Ik heb het twee keer gehad. De tweede keer moest ik wel over een mentale drempel heen om dat spul nóg eens tot mij te nemen. Maar als je van organische plastictonen houdt, dan moet je het zeker proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:02 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat je de Frysk Hynder niet lekker vind? Wanneer heb je deze gehad?
De glazen zijn in elk geval een stuk goedkoper dan die Glencairn! Damm!!
quote:Aanbieding Talisker 12 jaar Malt Whisky
Unieke botteling ter gelegenheid van 10 jaar
"Vrienden van Classic Malts:
Malt Whisky alleen op Oloroso vaten
TALISKER 12 YEARS OLD
quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:07 schreef SevenWonders het volgende:
@Hellrazor. Of het een goede keus geweest is ligt helemaal aan jouw eigen smaak. Als jij hem lekker vind, dan is het dus ok. Ik zou persoonlijk dan geen Glenfiddich hebben gekocht, maar dat terzijde. Balvenie of Glenlivet zou dan als eerste SM meer in mijn straatje passen.
Ja erg lekker, ik vind dat flesje met het donkergroene etiket het lekkerste, het is ook niet eens duur, onder de 15 euro! 12 nogwat geloof ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:37 schreef Venderwel het volgende:
Heb dat setje ook zien staan bij de Whiskyschuur, misschien dat ik het toch maar aan moet schaffen! ;-)
Volgens mij is het, net als iedere andere drank, vergif (alcohol).quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:53 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Is whisky of whiskey slecht voor je?
Dat vraag ik me ineens af.
![]()
Tijdje terug kwam in het nieuws dat gematigd alcohol gebruik veel positieve effecten heeft. De veilige norm werd zelfs een glas naarboven bij gesteld. Het maakte hierbij niet uit welke alcoho je drinkt. Bij sterke drank zou ik er wel voldoende water naast drinken. Daarnaast is genieten sowieso veel gezonder dan niet-genieten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:53 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Is whisky of whiskey slecht voor je?
Dat vraag ik me ineens af.
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef Gimmick het volgende:
Daarnaast is genieten sowieso veel gezonder dan niet-genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |