Hoeft voor mij niet. GOW's multiplayer is goed zat. Ik wil niet opnieuw 60 euro betalen voor wat nieuwe levels. De single player mode boeit me toch geen reet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:31 schreef aightZz het volgende:
Binnenkort (E3 gamebeurs) nieuwe GoW2 trailer!!
Your loss.. ik heb persoonlijk wel zin in een nieuwe co op campaignquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet. GOW's multiplayer is goed zat. Ik wil niet opnieuw 60 euro betalen voor wat nieuwe levels. De single player mode boeit me toch geen reet.
Is dat niet een geruchtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:31 schreef aightZz het volgende:
Binnenkort (E3 gamebeurs) nieuwe GoW2 trailer!!
Nee, op de E3 beurs zullen ze wat nieuwe games presenteren onder andere Gears of War 2 trailer van Epic, verwacht dit deel 2 niet dit jaar hoor, zeker wel midden of eind volgend jaar. (2008) Wanneer GoW the movie er ongeveer ook zal zijn.quote:
Dat active reloaden doe je na een tijdje vol automatisch gewoon constant goed hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef GotenSSJ het volgende:heb net GoW binnen, dus gelijk even de achievementhoer uithangen, na een paar keer die active reload (5x achter elkaar), kom ik steeds maar tot 4
kut ding
![]()
Verder wel tov spel
loop maar is bij gridlock langs de muur in het begin, aan het einde van die muur wordt je gezogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat plakken is zo goed als weg, als je nu nog steeds blijft plakken kun je gewoon niet rennen.
moet je gewoon hosten, heb je nergens last vanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:03 schreef Catch_me het volgende:
Welke servers moet je nou eigenlijk joinen in de brower, die met 1, 2 of 3 blokjes? Heb ze allemaal geprobeerd maar op echt elke server heb ik bijna 1 seconde lag (even op de muur schieten en kijken wanneer je kogels in slaan) dat ik er echt geen reet aan vind online omdat je een seconde voor je vijand moet gaan mikken. Moet wel zeggen dat ik een beetje online pc gaming verwend ben met een ping van 9
Een multieplayer op de pc vraagt nooit meer dan 12kbps, op de 360 is dat zelfs minderquote:Op zondag 17 juni 2007 15:45 schreef Catch_me het volgende:
Haha ja maar dat vind ik weer zo lame voor de restHeb maar een upload van 40-50 KB/s
Ja maar geen annexquote:Op zondag 17 juni 2007 17:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Gaan er nog Fokkers gearsen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |