wat moet ik zeggen : ach ja, het zat er aan te komenquote:
Mja ik heb wel zo het idee dat ik ze niet vaak ga spelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen : ach ja, het zat er aan te komen![]()
![]()
Iedereen heeft ze en jij niet. Zijn ze aan het ranken, zijn het weer de nieuwe mappen, kan jij weer niet joinen en hun kont schoppen![]()
Is een bug, word binnenkort verholpenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Jezus wat een buchtzooi.
Heb ik 2 achievements (are you down with EPIC? en 20 matches winnen op Garden), krijg ik die achievements wel maar geen punten....wtf
Dan ben jij e 1e die het zegt want op het Epic forum vind iedereen dat het perfetc is en verholpen is, ik zelf ook. Volgens mij doe je wat verkeerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef Wouter2006 het volgende:
de PLAK is dus gewoon gebleven, wordt nog steeds onder het rennen naar de muur gezogen, echt jammer
Ik heb ze ook en ik speel ze inderdaad ook niet veel. Ik vind ze ook niet echt geweldig, behalve inderdaad die met die grot en die met die metro. Die zijn wel okay.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:22 schreef ach het volgende:
[..]
Mja ik heb wel zo het idee dat ik ze niet vaak ga spelenNet die ene in de grot gedaan en die was wel leuk maar dat kan ook komen omdat ik kills maakte
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze ook en ik speel ze inderdaad ook niet veel. Ik vind ze ook niet echt geweldig, behalve inderdaad die met die grot en die met die metro. Die zijn wel okay.
Kijk iemand waar ik mee kan pratenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vind Garden en Subway het leukst....Bullet Marsh en Process zijn zo wack.
hier moest ik nog tekst bij zetten maar nu weet ik niet meer watquote:
Ik vind net garden wel leuk en Bullet march het minste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
Process en Subway zijn de beste nieuwe maps.
Bullet march is ook goed.
Alleen Garden is niet zo...
We kunnen mischien vanavond wat mensen optrommellen om het goed te gaan doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:13 schreef twi het volgende:
Heb net Annex gedaan, en ik quit echt zelden normaal gesproken in Execution en Warzone. 4 tegen 1, ik blijf vrolijk zitten. Maar ik ben gewoon 3 keer achter elkaar gequit omdat het gewoon echt een kansloze mode is wanneer je met 2 tegen 4 speelt en nog 9 ronden van 300 seconden verovering moet. Bah.
Hey ik speel het! en ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind Annex wel leuk, maar niemand speelt het waardoor ik het automatisch ook niet speel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |