SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When nothing goes right . . . go left.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Het is dom en teleurgesteld !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel, hangt in een boom en het is geen citroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en je kan erop springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is zwart en plast tegen een boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en als het tegen de muur aan vliegt gaat bij de buren de deurbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.![]()
"Het enige goede wat uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven'!"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef Aoristus het volgende:
het is geel en het gaat terug in de tijd, - de trein naar groningen.
Dat soort bevestigingsgrapjes. Ze worden altijd door de verkeerde mensen ook nog eens verteld is me opgevallen
Goeie slechte grap
(c) Theo Maassen![]()
Wat zegt een dom blondje als ze een baby baart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 blondjes lopen op straat en de 1 vind een spiegel en kijkt erin " Dat gezicht komt mij bekend voor!" De andere kijkt en zegt " Natuurljik idioot, dat ben ik ! "
Wat zie je als je diep in de ogen van een Belg kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Khad laatst zelf een saaie bij de friettent;
Ik: Hoi!, mag ik een Milkshake banaan?
chinees vrouwtje dat daar werkt: Klein of groot?
Ik: Medium aub.
Ik: Medium aub.
Ik: Doh! groot aub?![]()
Ik voelde me echt stom![]()
![]()
Letterijk een kutgrap:
Waarom heeft een vrouw 2 benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Costa Snel Sol Costa Del Snolquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja die staan ergens tussen de andere woordgarpjes zoals daar zijnde
Turkijsnel
Curagauw
Meteenerife
Paramarinouw![]()
slechtste kNutgrapjes ooitquote:
Holland = snolland
Frankrijk= Keesarm
Oostenrijk = Zuidenarm
Polen = Mongolen
OINKOINKOINKOINK
![]()
eigenlijk geen grap, maar wel grappig om bij een meisje uit te halen
- ze is waarschijnlijk alleen dan NOT AMUSED -
"ik durf te wedden voor 2 euro dat ik jouw tieten kan laten bewegen zonder ze aan te raken"
"is goed"
*pak haar tieten vast en laat ze bewegen*
*gooi 2 euro naar haar toe*Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
1!!!einz!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:17 schreef knnth het volgende:
canarische weilanden
ipv eilanden dusweilanden met een w
![]()
![]()
![]()
en en en als je verkouden bent dan zeg je ipv amerika abeerika!!!![]()
![]()
EEEEEEEEEEEINZ!!!!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan raak je haar tieten wel aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef GSbrder het volgende:
"ik durf te wedden voor 2 euro dat ik jouw tieten kan laten bewegen zonder ze aan te raken"
"is goed"
*gooi 2 euro naar haar toe*![]()
![]()
in der cleavage?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daarom gooi je die 2 euro toch ook jong vuillak![]()
![]()
Wat is grappiger dan een dooie baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
als jij dat wilt...quote:
m'n grap, wat doe je
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Het is dom en teleurgesteld !Hoe maak je een idioot nieuwsgierig was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel ik je morgen.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"![]()
![]()
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Twee ijsberen zitten op een ijsberg op de noordpool wat voor zich uit te staren. Ze zijn erg droevig want de ijsberg waar ze al 27 dagen op zitten wordt steeds kleiner merken ze... 3 dagen geleden moesten de ijsberen 28 passen doen om bij de top te komen en nu nog maar 12!!!
De grootste van de 2 ijsberen heeft onlangs een operatie gehad aan zijn hartkleppen en heeft hierdoor een fors litteken lopen over zijn gespierde berenborst, de kleine pest hem hier vaak mee,nou vroeger dan... toen alles nog mooi was. Toen er nog veel ijs op de noordpool lag maar die tijd is nu over...
De beren besluiten maar na bed te gaan en dromen allebei over een lekker vol ijs liggend noordpoollandschap!ALs de beren wakker worden besluiten ze om weer op hun ijsberg te gaan zitten... 7 stapjes dit keer!
eenmaal boven vraagt de kleine beer aan de grote: 'Hej mag ik jou in het water gooien?
Zegt de grote: 'neej, nu ff niet'
![]()
![]()
![]()
![]()
De boer heeft twee soorten kippen, witte en spierwitte.
De vraag: Van wie is het stuk vlees op de achterbank van de auto van de boer?
Van het paard.
En ik kan het weten, want ik heb een bel op m’n fiets.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef P8 het volgende:
Wat is grappiger dan een dooie baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef GSbrder het volgende:
"is goed"
*gooi 2 euro naar haar toe*![]()
wat je ook bij mensen kunt uithalen is vertellen dat je water in hun sok kunt laten lopen, zonder dat zijn of haar sokken nat worden, vervolgens glas water leegkieperen in een sok. die persoon iets van 'mijn sok wat doe je?!' () en dan iets in de trant van 'maar je andere sok is nog droog'
![]()
Wat hoor je als je een uurwerk in een blender stopt en dat dan opdrinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr![]()
whehehequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef GSbrder het volgende:
"is goed"
*gooi 2 euro naar haar toe*Цой жив![]()
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3rde keer is niet meer grappig
Anyways
A: Hi can i speak with Mr. Walls
B: Im sorry but MR. Walls isnt here
A: Can i speak with Mrs. Wall then
B: There arent any Walls here!
A: I wonder how your roof hasnt come down yet
...Let Elume Light Your Path![]()
Die is gewoon zo niet leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef Linky het volgende:
3rde keer is niet meer grappig
Anyways
A: Hi can i speak with Mr. Walls
B: Im sorry but MR. Walls isnt here
A: Can i speak with Mrs. Wall then
B: There arent any Walls here!
A: I wonder how your roof hasnt come down yet
...![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Maar wel toepasselijk dan in dit topique?quote:http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Er was eens een Roodblauwe Ridder op het Roodblauwe Paard. Hij wilde met de dochter van de koning trouwen, dus hij ging naar het kasteel. Hij ging naar de eerste wachter.
Hallo, wie ben jij?
Ik ben de Roodblauwe Ridder op het Roodblauwe Paard!
O, de Roodblauwe Ridder op het Roodblauwe Paard?
(...)
Hij staat voor de koning.Heeft iemand die mop ooit helemaal kunnen uitvertellen zonder dat ie tussentijds werd doodgeschoten of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
()
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Dat wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar wel toepasselijk dan in dit topique?Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Tering Vette Pokkejokes
[ Bericht 5% gewijzigd door BuisGruis op 09-05-2007 20:53:32 (Omdat ik lief ben) ]![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef P8 het volgende:
Wat is grappiger dan een dooie baby?die hoort heul nie in dit topic want ik lachte heel erg hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is de meest dodelijke plant ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten jullie trouwens dat ze in Belgie een heel mooi, groot, overdekt vliegveld aan het bouwen zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Zitten een belg, een nederlander, een turk en een duitser in een cafe.
Zegt de barman "denken jullie dat jullie grappig zijn ofzo ?"
![]()
![]()
Komt een Vis bij de dokter.
Doker : Ah ik zie het al uit de kom![]()
![]()
![]()
Hoelang is een Chinees?![]()
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Het heeft 4 poten en het blaft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Ianator het volgende:
welke kleur heeft een banaan?
R: geel?
ik: ow , je kent em al
- Een hond?
Ohw, je kent hem al
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
10 lettersquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef Razor21 het volgende:
Komt een Vis bij de dokter.
Doker : Ah ik zie het al uit de kom![]()
![]()
![]()
Hoelang is een Chinees?![]()
![]()
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.![]()
hoe zet je een dom blondje cq belg aan het denken???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe houd je een belg cq dom blondje uren lang bezig??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tief toch op anders tief ik je door een bushokje. :P :P :P :D![]()
"Why is 6 afraid of 7 ?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.![]()
'quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:49 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
die hoort heul nie in dit topic want ik lachte heel erg hard!![]()
![]()
sorryExtremistisch gematigd.![]()
Het is rood en je kan het net niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en je kan het net niet zien en het is geen tomaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
"Why is 6 afraid of 7 ?"Because seveneightnine , wat dan sevenaintnine moet zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Wat is het verschil tussen een dooie baby en een DVD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Because seveneightnine , wat dan sevenaintnine moet zijn?![]()
nee.. seven ate nine... als in eten
![]()
![]()
omg...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is 30 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef Agiath het volgende:
Het is 30 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaalwtf.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
nog eentje dan, omdat ik zo dol ben op baby's
Wat kan een doof, blind, epileptisch baby'tje krijgen met kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
komt een man bij de dokter, komt hij te vroeg![]()
![]()
Zelf verzonnen dus niet (uit)lachen he
Het is heel klein, en als het Frans Bauer te pakken krijgt, kan hij niet meer zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een man voorbij een restaurant. Staat er op dat bord: "Wij serveren alles. Als u iets kunt verzinnen wat wij niet serveren krijgt u 500 euro."
Die man gaat naar binnen. Ober komt: "Wat mag het zijn?"
"Doe maar olifantenkloten op roggebrood."
Na 5 minuten hoort hij een gevloek en getier in de keuken. De manager komt razend de keuken uitgelopen en tyft 500 euro op tafel. "KLOOTZAK! Dit is de eerste keer in 5 jaar dat ik GEEN roggebrood heb."
"The meaning of life is 'bucket'."![]()
Hoe noem je een piano-spelende neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Komt een man op bezoek in het ziekenhuis nadat z'n vrouw is bevallen,
zegt de dokter : "u moet niet schrikken hoor, uw baby is niet helemaal in orde !"
Ze nemen de trap, op de eerste verdieping liggen gezonde babies.
Dokter tegen vader : "Sorry, hier ligt ie dus niet..."
Door naar de 2e verdieping, liggen babies die een arm of been missen:
"Sorry, hier ligt ie ook niet..."
Door naar de 3e verdieping, liggen babies zowel hun benen als armen missen..
Door naar de 4e verdieping, liggen babies die ook geen lichaam hebben...
Door naar de 5e verdieping,
en daar ligt ie dan in de coufeuse : 2 oogjes verbonden met wat hersentjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
zegt de dokter : "u moet niet schrikken hoor, uw baby is niet helemaal in orde !"
en daar ligt ie dan in de coufeuse : 2 oogjes verbonden met wat hersentjes...Pas op, je wordt iets te grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
What comes according to Freud between 'fear' and 'sex'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en daar ligt ie dan in de coufeuse : 2 oogjes verbonden met wat hersentjes...die is echt zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar wel erg grappig![]()
Wat betekent Schoonmoeder in het Chinees????
.................................................
.....................................
.....................
Tai Kreng![]()
stoep
roep
loep
snoep
sloep
JE GEZICHT ZIT ONDER DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hond
kont
lont
bont
rond
gezond
front
JE ANUS ZIT ONDER DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, slechter kan niet of wellus![]()
![]()
en daar ligt ie dan in de coufeuse : 2 oogjes verbonden met wat hersentjes...Baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een dooie baby en mijn vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.![]()
Dokter, ik denk dat m'n vrouw dood is.
-Waarom denkt u dat meneer?
Nou de sex blijft hetzelfde maar de afwas wordt steeds meer.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Hoe kan je zien dat een auto een oldtimer is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is zwart en heeft 27 tieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef Martijn85 het volgende:
Dokter, ik denk dat m'n vrouw dood is.
-Waarom denkt u dat meneer?
Nou de sex blijft hetzelfde maar de afwas wordt steeds meer.[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P![]()
Voor het nieuwe seizoen gaan ze Palm schenken in het Feyenoordstadion..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Komt een vrouw bij de slager en besteld een worst.
Slager: Wilt u hem in plakjes?
Waarop de vrouw zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:23 schreef Martinoss het volgende:
Het is rood en je kan het net niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en je kan het net niet zien en het is geen tomaat.het is groen, heeft een loop van 3 meter en is geen tankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stiekum toch een tank
het is geel, met blauw, soms oranje, rijdt 120/130 en als ie tegen je aanrijdt ben je door ( geen trein )
stiekum toch een trein
hoe stop je een olifant in de koelkast?
de oli eruit laten lopen en de fant erin doen
hoe stop je een giraffe in de koelkast?
de fant eruit en de giraffe erin
hoe stop je een gorilla in de koelkast?
niet.![]()
Jij verteld ze niet leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Ianator het volgende:
[..]
het is groen, heeft een loop van 3 meter en is geen tank
stiekum toch een tank
het is geel, met blauw, soms oranje, rijdt 120/130 en als ie tegen je aanrijdt ben je door ( geen trein )
stiekum toch een trein
hoe stop je een olifant in de koelkast?
de oli eruit laten lopen en de fant erin doen
hoe stop je een giraffe in de koelkast?
de fant eruit en de giraffe erin
hoe stop je een gorilla in de koelkast?
niet.![]()
![]()
Loop je zo in Frankrijk, zie je daar een dame lopen.
Jij zo van
Boz Hoer!
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Tis wit ent staat in de wei...
Kudde yoghurt
Tis rood en zit in de boom...
nest jonge brandweer auto's
Wat is de overeenkomst tussen een kikker
Des te groener des te plons
Tis zwart zit in de boom en t is heel gevaarlijk...
Raaf met een uzi
Wat is t verschil tussen een duikplank
Des te hoger des te plons
Lopen 2 ganzen op straat, en blauwe en een groene
Zegt die gele tegen die rode, 'kijk daar ligt een ijskast' Zegt die roze tegen die paarse, 'nee bedankt ik kust geen biefstuk'![]()
Het is wit, staat in de wei en is beladen met goud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Het is zwart en wit en hangt in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:23 schreef Martinoss het volgende:
Het is rood en je kan het net niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en je kan het net niet zien en het is geen tomaat.of een rode paprika , of een rode peper , of een rode bos neger......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat wat hier boven staat.![]()
jasses, die laatste paar zijn echt slecht gewoon...
normaal krijg ik zelfs van slechte moppen wel een grijns, maar die hierboven staan daar word ik gewoon kwaad van zo slecht
PieAir
Een Friese indoquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
![]()
PieAir
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef Bartuc het volgende:
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef Ianator het volgende:
[..]
niet grappige moppen kun je ook niet grappig vertellen![]()
What Would Goku Do![]()
Wie is de ontkennende broer van Danny Blind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Maxxieh het volgende:
Wie is de ontkennende broer van Danny Blind?slechtste kutgrappen ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Baby's![]()
Wat is het verschil tussen een dooie baby en mijn vriendin?Met andere woorden: jij heb sex met dooie baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.![]()
Wat is groen en klein en zweeft door de kerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
Vriend van mij vroeger, tegen een andere vriend
Vriend 1: "Dus, jij bent wel slim?"
Vriend 2: "Slimmer dan jou".
Vriend 1: "Okay, hier staat een paaltje, ja?" (Wijst op grond)
Vriend 2: "... ja?"
Vriend 1: "Niet dus..."Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
hoe noem je een dominee, pastoor of imam met een zaklamp??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:10 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Met andere woorden: jij heb sex met dooie baby's![]()
Extremistisch gematigd.![]()
Jemig ben je helemaal zelf tot die conclusie gekomen ???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:10 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Met andere woorden: jij heb sex met dooie baby's![]()
Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.![]()
Hoe breng je een mongooltje in de war ?
Antwoord : 43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef Dannytjeuh het volgende:
Hoe breng je een mongooltje in de war ?
Antwoord : 43Hoe herken je een mongooltje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.![]()
Gast, mijn tranen vallen op de tafel!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef PiRANiA het volgende:
BAKKERMOPPEN!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: