"Het enige goede wat uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven'!"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef Aoristus het volgende:
het is geel en het gaat terug in de tijd, - de trein naar groningen.
Dat soort bevestigingsgrapjes. Ze worden altijd door de verkeerde mensen ook nog eens verteld is me opgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 blondjes lopen op straat en de 1 vind een spiegel en kijkt erin " Dat gezicht komt mij bekend voor!" De andere kijkt en zegt " Natuurljik idioot, dat ben ik ! "
Wat zie je als je diep in de ogen van een Belg kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Costa Snel Sol Costa Del Snolquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja die staan ergens tussen de andere woordgarpjes zoals daar zijnde
Turkijsnel
Curagauw
Meteenerife
Paramarinouw
slechtste kNutgrapjes ooitquote:
1!!!einz!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:17 schreef knnth het volgende:
canarische weilanden
ipv eilanden dusweilanden met een w
![]()
Maar dan raak je haar tieten wel aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef GSbrder het volgende:
eigenlijk geen grap, maar wel grappig om bij een meisje uit te halen
- ze is waarschijnlijk alleen dan NOT AMUSED -
"ik durf te wedden voor 2 euro dat ik jouw tieten kan laten bewegen zonder ze aan te raken"
"is goed"
*pak haar tieten vast en laat ze bewegen*
*gooi 2 euro naar haar toe*
in der cleavage?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daarom gooi je die 2 euro toch ook jong vuillak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
als jij dat wilt...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Het is dom en teleurgesteld !Hoe maak je een idioot nieuwsgierig was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel ik je morgen.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef P8 het volgende:
Wat is grappiger dan een dooie baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef GSbrder het volgende:
"ik durf te wedden voor 2 euro dat ik jouw tieten kan laten bewegen zonder ze aan te raken"
"is goed"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
whehehequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef GSbrder het volgende:
"is goed"
Die is gewoon zo niet leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef Linky het volgende:
3rde keer is niet meer grappig
Anyways
A: Hi can i speak with Mr. Walls
B: Im sorry but MR. Walls isnt here
A: Can i speak with Mrs. Wall then
B: There arent any Walls here!
A: I wonder how your roof hasnt come down yet
...
Maar wel toepasselijk dan in dit topique?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Er was eens een Roodblauwe Ridder op het Roodblauwe Paard. Hij wilde met de dochter van de koning trouwen, dus hij ging naar het kasteel. Hij ging naar de eerste wachter.
Hallo, wie ben jij?
Ik ben de Roodblauwe Ridder op het Roodblauwe Paard!
O, de Roodblauwe Ridder op het Roodblauwe Paard?
(...)
Hij staat voor de koning.Heeft iemand die mop ooit helemaal kunnen uitvertellen zonder dat ie tussentijds werd doodgeschoten of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
()
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Dat wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar wel toepasselijk dan in dit topique?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef P8 het volgende:
Wat is grappiger dan een dooie baby?die hoort heul nie in dit topic want ik lachte heel erg hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten jullie trouwens dat ze in Belgie een heel mooi, groot, overdekt vliegveld aan het bouwen zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Zitten een belg, een nederlander, een turk en een duitser in een cafe.
Zegt de barman "denken jullie dat jullie grappig zijn ofzo ?"
Het heeft 4 poten en het blaft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Ianator het volgende:
welke kleur heeft een banaan?
R: geel?
ik: ow , je kent em al
10 lettersquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef Razor21 het volgende:
Komt een Vis bij de dokter.
Doker : Ah ik zie het al uit de kom![]()
![]()
![]()
Hoelang is een Chinees?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe houd je een belg cq dom blondje uren lang bezig??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tief toch op anders tief ik je door een bushokje. :P :P :P :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
'quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:49 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
die hoort heul nie in dit topic want ik lachte heel erg hard!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en je kan het net niet zien en het is geen tomaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
"Why is 6 afraid of 7 ?"Because seveneightnine , wat dan sevenaintnine moet zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Because seveneightnine , wat dan sevenaintnine moet zijn?![]()
omg...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Because seveneightnine , wat dan sevenaintnine moet zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |