Thanks!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef Dragoljub het volgende:
Alleen die van Marty is echte cheesecake, de rest is van die troep!
Inderdaad!quote:[afbeelding]
Zo hoort het eruit te zien en niet anders!
Ja ach dat ze grappig proberen te zijn maakt mij niet echt uit verder. Hun cheesecake is gewoonquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja geopend van 9.32 tot 18.01 etc...
Koekela. www.koekela.nlquote:Op zondag 8 juli 2007 23:37 schreef Schnabbeltje het volgende:
Zijn er geen winkels waar ze gewoon cheesecakes verkopen, behalve de restaurants?
Oeh, lekker!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef Lief-visje het volgende:
Pure chocolade heb ik laten smelten toen een klein beetje toegevoegd aan het mengsel toen gebakken en toen die klaar was nogmaals chocolade erover heen en even in de koelkast laten afkoelen.![]()
![]()
Oeh die hebben een niet verkeerd assortiment...quote:
Oh.... my.... God.....quote:
stap 1 zou kunnen zijn de rest van het topic te lezenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef Skic. het volgende:
Ik wil een cheesecake maken, maar dan niet zo'n kwarktaart, maar een reusachtige kaastostitaart. Tips?
Als het maar een naampje is waarom heb je dan problemen met de naam cheesecake?quote:Toch wordt in Nederland kwark niet gerekend tot de kaassoorten. Dat zie je al in de supermarkten waar kwark niet bij de kaas maar bij de zuivelproducten staat. Dat komt omdat in de Nederlandse wetgeving is geregeld, dat onder de naam kaas alleen "bewaarkaas" wordt verstaan.
Dus KWARK: kaas of geen kaas?
Cheesecake is van die GEBAKKEN taart weetjewelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef Leef het volgende:
ben ik het niet mee eens. There's a thin line.. is kwark kaas? is mascarpone kaas? is roomkaas kaas? is creme fraiche kaas? is kefir kaas?
Het is allemaal in zekere mate bedorven melk. Wie bepaalt dan wat welke naam mag hebben en wanneer iets wel of niet "kaas" of "melk" of "kwark" of wat dan ook mag heten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |