vliegerenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre Soempie, heb jij nog toffe ideeën voor dingen die ik kan doen als ik dan toch vrij heb?
Gisteren geprobeerd, er was alleen maar af en toe windquote:
Ik heb een logeeradres, een account op Kamernet (maar nog geen credits), verder ben ik van plan om op zoek te gaan naar advertenties die in de hogeschool zelf hangen, eventueel bij supermarkten en zo, dan moet het wel goed komen denk ikquote:Op zondag 6 mei 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, spannendAl een heel plan van aanpak klaar?
Heb je Johan ook gezien/gehoord? want die waren er toch ook? zo ja, wat vond je daar van?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik vond ze goedAlle bands waren direct weg.
![]()
Maargoed, Goose was echt![]()
Heb je dat nog gezien? Wow, vet.
![]()
Ik heb Johan wel gezien, goeie band! Het was me af en toe wat te rustig, maar dat kwam misschien doordat ze na de adhd'ertjes van View speeldenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je Johan ook gezien/gehoord? want die waren er toch ook? zo ja, wat vond je daar van?
Ik vind Johan echt super, is over het algemeen ook wat rustiger ja, maar dat is op z'n tijd best lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb Johan wel gezien, goeie band! Het was me af en toe wat te rustig, maar dat kwam misschien doordat ze na de adhd'ertjes van View speeldendie erg leuk waren trouwens!!
Eensquote:Op zondag 6 mei 2007 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb Johan wel gezien, goeie band! Het was me af en toe wat te rustig, maar dat kwam misschien doordat ze na de adhd'ertjes van View speeldendie erg leuk waren trouwens!!
Lastig als je niet in de stad zelf woont..wel fijn dat je bij iemand kunt logeren. Kamernet werkte bij mij uitstekend.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een logeeradres, een account op Kamernet (maar nog geen credits), verder ben ik van plan om op zoek te gaan naar advertenties die in de hogeschool zelf hangen, eventueel bij supermarkten en zo, dan moet het wel goed komen denk ik
Dat is het beste wat ze gemaakt hebben denk ikquote:Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Rob a bank, steal a car, kill a gang, start a war...
is dat pergola? Dat nummer is goed!![]()
Inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is het beste wat ze gemaakt hebben denk ik![]()
Van dat nummer ga je spontaan te hard rijden![]()
Ik heb hem net uit m'n rek gepakt, die gaat nu mee in de autoquote:
Bij kamernet vind ik die meeste advertenties zo suf. Stuur eerst een mailtje over jezelf en dan wordt je misschien uitgenodigd op een moment dat het hun uitkomtquote:Op zondag 6 mei 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lastig als je niet in de stad zelf woont..wel fijn dat je bij iemand kunt logeren. Kamernet werkte bij mij uitstekend.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer weg.
Ik mag straks weer lekker ff voetballen
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier op campus in Enschede hebben ze kamerzoekdagen: dan komen er mensen langs en als ze een leuk gesprek voeren worden ze aangenomen. Werkt perfect, af en toe kwam er los een langs maar daar werd in mijn huis niet moeilijk over gedaan. Over het algemeen vonden we die gesprekken wel leuk. Bizarre vragen stellen en dan de reacties bekijken
Aha, ik kan het er wel in zien. Ik vond het twee heksen die bij een ketel stondenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha, ik kan het er wel in zien. Ik vond het twee heksen die bij een ketel stonden
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze was altijd leuk:
[afbeelding]
Vrijwel iedereen ziet er namelijk een mannetje in met een enorme leuter. Maar de meeste zoekers gingen twijfelen of ze dat zo konden zeggen
Hoezo tuberculose??quote:Op zondag 6 mei 2007 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om zelf te hebben verkoudheid. Om andere toe te wensen tuberculose
Tuberculose = tbc = tering. En dat vloekt wel lekker, net als pleuris en tyfus. Maar alles bij elkaar wint tering het tochquote:
quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming gevraagt?![]()
Dat ben ik jaquote:Op zondag 6 mei 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
ik kan je wel met rood haar helpen: [afbeelding]
de gestreepte indie outfit moet je er even bijverzinnen
en ik denk dat dewel bij me past en nu ook de
ja
Haha dat mag hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
je snapt natuurlijk wel dat ik jou nou constant met een pippielangkouskapsel voor me ga zien he
Ik ben de laatste 2 weken niet naar concerten geweest en het is juist sinds 2 weken dat ik zo ontzettend moe ben. Tijdens koninginnenacht ben ik gewoon aan de redbull/cola gegaan maar dat was best een drama... Ben daarom ook wel een beetje bang voor dinsdag, niet per se om het tijdstip maar omdat ik merk dat ik nog niet zo goed tegen drukte kanquote:Op zondag 6 mei 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
maar juist die vlechten ga ik onthoudoen
hoe doe je trouwens al die concerten als je steeds zo moe bentlijkt me een drama eerlijk gezegd
Dat klinkt veel enger dan je bedoeldquote:Op zondag 6 mei 2007 15:05 schreef Nesle het volgende:
kut
ik ben net met mijn bureaustoel over mijn oortjes heen gereden en nu is er eentje dood![]()
R.I.P aan de nabestaandequote:Op zondag 6 mei 2007 15:05 schreef Nesle het volgende:
kut
ik ben net met mijn bureaustoel over mijn oortjes heen gereden en nu is er eentje dood![]()
Ja dat zou ik ook wel kunnen proberen. Hoewel ik tot nu toe nog niet ´s middags ben gaan slapen omdat me dat beter leek. Bovendien word ik steeds om 3 uur wakkerquote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop het voor je MaJozou jammer zijn als je eerder weg moet ofzo. is voorslapen geen idee? of helpt dat niet
@ Nesle da's lulliggarantie ofzo
Garantiequote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop het voor je MaJozou jammer zijn als je eerder weg moet ofzo. is voorslapen geen idee? of helpt dat niet
@ Nesle da's lulliggarantie ofzo
dat moet je ook niet zeggen natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Garantie![]()
Ik reed met mijn bureaustoel over mijn oortjes heen en nu doen deze het niet meer.
Krijg ik nu nieuwe?
Tuurlijk mevrouw, dit scharen wij onder matriaalfouten
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Nesle het volgende:
Kut ik wilde net zeggen, heb je al gezocht?
niks bijzondersquote:Op zondag 6 mei 2007 15:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem gezegt dan dat ie weg is gegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |