jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het nou zo moeilijk voor newbies om de Op te lezen![]()
De ontvangst is hartverwarmendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het nou zo moeilijk voor newbies om de Op te lezen![]()
ik spreek voor iedereen denk ik als ik zeg dat nieuwen altijd welkom zijn, maar het is MEN, spelletjesforum, bij spelletjes horen regels dus dan lijkt het mij logisch dat je de OP leestquote:
Tja het is wel een essentieel onderdeel van dit spel dat je niet op mag zoeken. Dus dan is het wel zo handig dat je de OP hebt gelezen en dat je dat weet voordat je meedoet.quote:
Nogmaals mijn oprechte excusesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik spreek voor iedereen denk ik als ik zeg dat nieuwen altijd welkom zijn, maar het is MEN, spelletjesforum, bij spelletjes horen regels dus dan lijkt het mij logisch dat je de OP leest
Begrijp ik het nu goed dat ik nu opnieuw weer een antwoord mag geven?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef SaskiaR het volgende:
die nou net niet
Sir Isaac Newtonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Newton?
Jij maakt jezelf niet populair hierquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Star Trek Voyager?
Mijn god ik kijk dat nooit, als dit goed is kom ik nóóóóit meer van het etiket nerd af![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Die stond op nummer 55, alleen dan in de 100 Worst Britons Poll![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef SaskiaR het volgende:
Pan's Labyrinth
ja, dat kon ik nu ook nog herinnerenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze kwam laatst ook voorbij met precies hetzelfde plaatje![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:52 schreef kayzie het volgende:
NAC Breda
dacht ik toch ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:58 schreef DiviFilius het volgende:
San Andreas Breuk
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:03 schreef kayzie het volgende:
T Blair
crankquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:08 schreef kayzie het volgende:
Wat is de Engelse benaming van Oscar Mopperkont?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Spannend nu voor de kwissers op RTL-4 is iemand 250.000 euro aan het winnen. IIG als ie Bert Haanstara zegt.
Ik denk haast zeker dat het glas isquote:
He's bigquote:
dat snap ik, daarom geef ik het antwoord ook niet. wat bedoel je eigenlijk met "als het goed is heb je je pc aanstaan"?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef kayzie het volgende:
tja, je mag het niet opzoeken. Dat is natuurlijk makkelijk. Als het goed is heb je je pc aanstaan![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb even gezocht op Google op Baltimore Bullet en de eerste hit is inderdaad IMDB met de film met daarin James Coburn. kayzie, zie dit als laatste waarschuwing, hou op met het opzoeken van antwoorden. Daar zijn we in dit topic NIET mee bezig. Wellicht is het verstandig om zelf een nieuwe reeks te starten waar het toegestaan is om de antwoorden op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |