Lijkt me goedquote:Op zondag 6 mei 2007 01:42 schreef Radegast het volgende:
Volgens Het Parool:
Stekelenburg;
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Heitinga, Sneijder, Davids;
Huntelaar, Babel
Inderdaad. Perez is na Sneijder de beste aanvallende middenvelder van de hele competitie.quote:
De enige Jood op vrij vervoer! Grmbllll.....quote:Op zondag 6 mei 2007 10:56 schreef denthemen het volgende:
Waarom vandaag opeens 4-4-2? Anyway, zo maar eens richting dat dorp
Er wordt er eentje wakker zeg. In vrijwel alle toppers en moeilijke wedstrijden hebben we 4-4-2 gespeeld....quote:Op zondag 6 mei 2007 10:56 schreef denthemen het volgende:
Waarom vandaag opeens 4-4-2? Anyway, zo maar eens richting dat dorp
eensquote:Op zondag 6 mei 2007 13:59 schreef g4st het volgende:
[..]
Als er 'spelersbus van AZ/Feyenoord' had gestaan had je het geweldig gevonden, zeur niet.
Nee. Zaadloze humor dit.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:59 schreef g4st het volgende:
[..]
Als er 'spelersbus van AZ/Feyenoord' had gestaan had je het geweldig gevonden, zeur niet.
quote:‘De Mul niet in belangstelling Sevilla’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 6 mei om 09:40
De toekomst van Tom de Mul lijkt niet in Sevilla te liggen. De zaakwaarnemer van de Ajacied ontkende gisteren tegenover Het Laatste Nieuws de berichten over de vergaande interesse van de Andalusiërs.
“Weet ik niets van. En ook Ajax is daarvan niet op de hoogte”, ontkende Mustapha Nakhli. “Ik heb al telefoontjes gekregen voor hem, ja, maar ik ga niet zeggen over welke clubs het gaat. Natuurlijk kan het voor veel clubs interessant worden als De Mul zijn contract uitdient en zonder transfersom kan gaan.”
De Belgische vleugelaanvaller heeft een contract tot medio 2008 in de Amsterdam ArenA en zou tegenover De Telegraaf hebben laten weten te willen vertrekken om de harde sfeer binnen de kleedkamer. Onzin volgens zijn vader. “Welke profspeler verlaat nu een club om een dergelijke reden?"
Dit is ook de definitievequote:Op zondag 6 mei 2007 13:48 schreef toma het volgende:
goede opstelling![]()
zo had ik m ook voor ogen
----------- Stekelenburg -------------
Ogararu---Stam--Vermaelen---Emanuelson
-----------------Heitinga------------------------
-------Gabri-----------------Davids-----------
-----------------Sneijder-----------------------
-------Huntelaar--------Babel-------------
quote:De Belgische vleugelaanvaller heeft een contract tot medio 2008 in de Amsterdam ArenA en zou tegenover De Telegraaf hebben laten weten te willen vertrekken om de harde sfeer binnen de kleedkamer. Onzin volgens zijn vader. “Welke profspeler verlaat nu een club om een dergelijke reden?"
Pappies zijn vaak betrouwbaarder dan zaakwaarnemers die Mustapha Nakhli hetenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Welke profspeler laat zich vertegenwoordigen door zijn pappie?
Ik ken nog wel een moeder die ook regelmatig in de media te zien was.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Welke profspeler laat zich vertegenwoordigen door zijn pappie?
vertelquote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een moeder die ook regelmatig in de media te zien was.![]()
zeker niet neequote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef jna het volgende:
En ga nou niet zeggen dat het een MILF is Jorien
zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef Black-Death het volgende:
Wat een wedstrijd tot nu toe zeg
Had mooi er nu ingebracht kunnen worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:58 schreef Enchanter het volgende:
Rosenberg 3 x gescoord vandaag![]()
Hij kan het dus toch![]()
Wat is er met z'n vrouw dan ?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
emanuelsson verliet de wedstrijd, om naar zn vrouw te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |