Belgen zijn pussies!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:52 schreef MaxC het volgende:
Gewoon Sneijder nog een jaartje behouden![]()
Maar Van Geel heeft officeel gezegd dat Tom de Mul zijn contract niet wil verlengen door de 'harde sfeer'. Die hoeft volgend seizoen ook niet meer te spelen
Als ze hem voor 8 willen kunnen ze mooi oprotten. We wachten er dan wel een jaar mee. Minimaal 18 miljoen anders gebruiken we zijn diensten voor nog ene jaar en verkopen hem volgend jaar voor 15.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef Shawn het volgende:
Hoeveel verdient Sneijder eigenlijk?
En 8 miljoen is echt veels te weinig voor zo'n speler! Zeker als je bedenkt dat Valencia Sneijder met gemak voor 40 miljoen Euro kan doorverkopen over een jaar of twee.
Yepquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:59 schreef Chadi het volgende:
Als ze hem voor 8 willen kunnen ze mooi oprotten. We wachten er dan wel een jaar mee. Minimaal 18 miljoen anders gebruiken we zijn diensten voor nog ene jaar en verkopen hem volgend jaar voor 15.
Volgens mij twee jaar (?)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:03 schreef tha_dark het volgende:
Hoelang staat Sneijder nog onder contract?
Voor 20 miljoen in de etalage en geen cent minder. Als niemand dit bedrag wil betalen dan voetbalt die lekker nog een jaar bij ajax en kan die volgend jaar nog altijd voor een schamel bedrag van 15 miljoen worden verkocht!quote:
tot 2009quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:03 schreef tha_dark het volgende:
Hoelang staat Sneijder nog onder contract?
Niet als ie gewild is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:09 schreef Black-Death het volgende:
15 miljoen voor een eenjarig contract (volgend jaar) lijkt me wat overdreven.
Dat verbaast me, want PSV had hem nog wel een gratis Phlips tondeuze beloofd als hij zou tekenen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Nashje het volgende:
Ik wist wel dat Bakircioglu voor Ajax zou kiezen en niet voor psv. Van Geel
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat verbaast me, want PSV had hem nog wel een gratis Phlips tondeuze beloofd als hij zou tekenen!![]()
Gratis af te halen, dus welke ajaxfan durft!quote:Gratis afhalen 'Natte droom'
donderdag 03 mei 2007
Op drie voetbalvelden droomde men van een kampioenschap, eentje werd werkelijkheid en van de andere twee bleef alleen een natte droom over! Dat Amsterdammers slechte tegen hun verlies kunnen is bekend vandaar dat hun natte droom achter is gebleven in Tilburg omdat ze hem niet wilde meenemen. Vanaf nu is deze gratis af te halen en voor een complete verzameling kun je ook even bezoekje brengen aan Woudenstein!
quote:'Sevilla niet geïnteresseerd in De Mul'
Sevilla heeft geen belangstelling getoond in Tom de Mul. Dat zegt de zaakwaarnemer van de Ajacied, Mustapha Nakhli. Hij bevestigt echter wel dat er andere clubs interesse hebben getoond in de aanvaller.
Interesse vanuit Sevilla is echter niet aan de orde volgens Nakhli. “Weet ik niets van. En ook Ajax is daarvan niet op de hoogte”, aldus de zaakwaarnemer van De Mul tegenover Het Laatste Nieuws.
De Mul, die nog een contract tot medio 2008 heeft bij Ajax, kan wel rekenen op interesse van een aantal andere clubs.
“Ik heb al telefoontjes gekregen voor hem, ja, maar ik ga niet zeggen over welke clubs het gaat. Natuurlijk kan het voor veel clubs interessant worden als De Mul zijn contract uitdient en zonder transferom kan gaan", aldus Nakhli.
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!EINSZWEINHUND!!!!111quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:41 schreef achterop23 het volgende:
Bron: http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5467
![]()
[..]
Gratis af te halen, dus welke ajaxfan durft!
![]()
![]()
Erg klote voor die jongenquote:5/5/2007 - Dailey Blind scheurt enkelbanden op EK
Nadat Dailey Blind de eerste land van Oranje onder 17 op het EK vanwege een schorsing aan zich voorbij moest laten gaan, nam de Ajacied Oranje aan de hand in het tweede duel. Hij leidde Oranje met twee treffers naar een 3-0 overwinning op IJsland. Hij moest vervolgens met een flinke enkelblessure van het veld. Zijn vervanger Matic trapte vlak voor tijd eveneens een vrije trap binnen.
De eerste diagnose luidt dat de middenvelder zijn enkelbanden heeft ingescheurd.
sorry, als groningen-fan ben geen groot volger van de ajaxtopics, dus ik zou niet weten of deze al is langsgeweest. maar bij dezequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!EINSZWEINHUND!!!!111
Gaan we dit nu in elk topic tegenkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |