abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2007 @ 18:05:52 #276
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068932
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Sommige mannen doen het. Echter, ik denk dat als het een man zou trekken, hij dit niet snel toe zal geven: het is toch "sociaal ongewenst" of zoiets, anders benje als man "mislukt". Let op,dit is niet mijn mening, maar zo gaat het wel in grote delen van de samenleving, denk ik dan toch.
Je bent wel een zwakke man als je toe gaat geven aan zulke vreemde groepsdruk
My boobs are ok ! :D
pi_49069006
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Maar nu ga ik me afvragen, waarom trekt dit leventje mannen niet? Vrouw fulltime werken, en de man moet voor het huishouden zorgen?
Ik persoonlijk zou het niet willen. Ik steek veel energie en tijd in mijn opleidingen en studies, veel meer dan de meeste mensen. Als ik op zou houden met werken, en dus het toepassen van de studies, zou dat toch voelen als iets weggooien.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:09:14 #278
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49069082
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou het niet willen. Ik steek veel energie en tijd in mijn opleidingen en studies, veel meer dan de meeste mensen. Als ik op zou houden met werken, en dus het toepassen van de studies, zou dat toch voelen als iets weggooien.
Oh ik ga ook zeker studeren, maar dat zie ik meer als zelfontplooiing, niet als iets wat je gelijk met werk in 1 hokje moet zien.
pi_49069156
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Carriere is toch een meerjarenplan, en het is zonde om hier na zoveel jaar instappen mee te stoppen.

Zou "carriere" danwel studie me niet gelukt zijn, of zou het niet zo ingegeven zijn door m'n omgeving (tijdens middelbare school tijd en begin studententijd) dan had m'n leven er mischien wel anders uitgezien. Maar om dat zwak te noemen
pi_49069192
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:09 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Oh ik ga ook zeker studeren, maar dat zie ik meer als zelfontplooiing, niet als iets wat je gelijk met werk in 1 hokje moet zien.
Dat is natuurlijk een deel van het studeren, maar de kennis van sommige behoorlijk specifieke cursussen en studies wil ik toch wel graag in de praktijk brengen. Het hangt ook een beetje af van de richting die je studeert denk ik.
pi_49069266
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef winterapfel het volgende:

[..]
...
Zou "carriere" danwel studie me niet gelukt zijn, of zou het niet zo ingegeven zijn door m'n omgeving (tijdens middelbare school tijd en begin studententijd) dan had m'n leven er mischien wel anders uitgezien. Maar om dat zwak te noemen
Mijn leven hééft er anders uit gezien. Het is voor mij een bewuste keuze, anders was ik nu nog steeds automonteur geweest.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:13:21 #282
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49069270
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:11 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een deel van het studeren, maar de kennis van sommige behoorlijk specifieke cursussen en studies wil ik toch wel graag in de praktijk brengen. Het hangt ook een beetje af van de richting die je studeert denk ik.
Och gelukkig kan ik nog een jaartje verzinnen, na de examens ga ik toch een tijd lang met mijn beste vriendin in een goedkope auto van noord naar zuid Amerika rijden
  zondag 6 mei 2007 @ 18:13:46 #283
101353 mrbox
Miep miep
pi_49069287
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Maar nu ga ik me afvragen, waarom trekt dit leventje mannen niet? Vrouw fulltime werken, en de man moet voor het huishouden zorgen?
Beide parttime lijkt me eigenlijk het mooist Samen leuke dingen doen Samen het huishouden
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49069450
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:13 schreef mrbox het volgende:

[..]

Beide parttime lijkt me eigenlijk het mooist Samen leuke dingen doen Samen het huishouden
hmm, hoe ideaal het ook klinkt. Ik zou het niet kunnen: parttime zal ik op m'n werk nooit bereiken wat ik wil bereiken. En ik weet zeker dat ik er altijd spijt van zal blijven houden als ik op m'n werk minder bereik dan wat mogelijk is. Noem het streverig, noem het raar, zo zit ik in elkaar
  zondag 6 mei 2007 @ 18:18:44 #285
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49069495
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef winterapfel het volgende:

[..]

hmm, hoe ideaal het ook klinkt. Ik zou het niet kunnen: parttime zal ik op m'n werk nooit bereiken wat ik wil bereiken. En ik weet zeker dat ik er altijd spijt van zal blijven houden als ik op m'n werk minder bereik dan wat mogelijk is. Noem het streverig, noem het raar, zo zit ik in elkaar
Is werk dan zo belangrijk voor je? Maakt het je écht gelukkig?
pi_49069611
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het aangaan en slagen in een uitdaging, daar kick ik op. Sommige vinden die misschien sport of zo. Ik vind die uitdaging in mijn werk. Dus jah, het draagt zeker voor een groot deel bij aan mijn gevoel van geluk!

Raar? Misschien. Leuk? Jah, voor mijn, nu, op dit moment erg gaaf!
  zondag 6 mei 2007 @ 18:22:07 #287
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49069662
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:21 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Het aangaan en slagen in een uitdaging, daar kick ik op. Sommige vinden die misschien sport of zo. Ik vind die uitdaging in mijn werk. Dus jah, het draagt zeker voor een groot deel bij aan mijn gevoel van geluk!

Aha, maar het heeft dus niets met geld te maken?
pi_49069715
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:18 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Mij maakt het voor een deel echt gelukkig ja. Dat komt echter ook omdat ik geweldig werk heb. Ik reis weliswaar niet met een oude auto , maar ik mag wel voor mijn werk naar Afrika, Zuid-Amerika en Azie. Dat zou ik anders nooit kunnen.

Werken is voor mij ook net zo goed zelfontplooing als studeren, maarja dat krijg je als je onderzoeker bent en eigenlijk constant leert.
pi_49069729
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:21 schreef winterapfel het volgende:

[..]

* Eens is.

Misschien, ooit, met de juiste vrouw.. Maar tot die tijd heb ik er ook veel plezier in
pi_49069753
Mijn ideale man, heeft ontzettend goeie humor, is goed in bed, weet het beste meestal wel in mij naar boven te krijgen, luistert naar me maar geeft ook commentaar als hij het er niet mee eens is, begrijpt mij, heeft een ontspannend effect op me, maar maakt wel dat ik me energiek voel en geeft me het gevoel dat ik de meest bijzondere vrouw ben die op deze aardkloot rondloopt en hij heeft een vriendin

Liefde kan zo mooi zijn. Maar in dit geval is het kut, simpelweg weten dat ik nooit meer zo iemand tegen ga komen. Ik heb hier nou bijna 2 maanden over na kunnen denken. Ik weet het gewoon zeker, ik ben gek dat ik ga maar als ik blijf word ik echt ongelukkig.
pi_49069773
Wow, wat een mooie romantische ideaalbeelden worden hier beschreven. Ik zou werkelijik waar allang een gat in de lucht springen als ik er na al die jaren weer eens een keer een tref die het niet alleen maar om 1 ding gaat. En het zal mijn armoede op dat vlak wel zijn dat ik de bovenstaande berichten dus zie als zoetsappig en volstrekt onrealistisch geneuzel
  zondag 6 mei 2007 @ 18:25:42 #292
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49069791
Goede humor is subjectief
[KNE]-Mod
pi_49069812
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Het tot een heerlijk, succesvol einde brengen van een (te) pittig project, het gevoel wat daarbij hoort, daar gaat het om. Als ik al een grote diepgang moet zoeken heeft het te maken met het bewijzen van mezelf aan mezelf en aan anderen...
pi_49069817
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Bij mij niet. Ik geef er bijna niets om. Het is slechts een middel om leuke dingen te doen en mooie spullen te kopen. Dingen en spullen waar ik prima zonder zou kunnen, trouwens, maar geld moet nou eenmaal rollen.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:26:49 #295
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49069829
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef thaleia het volgende:
Wow, wat een mooie romantische ideaalbeelden worden hier beschreven. Ik zou werkelijik waar allang een gat in de lucht springen als ik er na al die jaren weer eens een keer een tref die het niet alleen maar om 1 ding gaat. En het zal mijn armoede op dat vlak wel zijn dat ik de bovenstaande berichten dus zie als zoetsappig en volstrekt onrealistisch geneuzel
Je leeft nog!
pi_49069835
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Mij maakt het voor een deel echt gelukkig ja. Dat komt echter ook omdat ik geweldig werk heb. Ik reis weliswaar niet met een oude auto , maar ik mag wel voor mijn werk naar Afrika, Zuid-Amerika en Azie. Dat zou ik anders nooit kunnen.

Werken is voor mij ook net zo goed zelfontplooing als studeren, maarja dat krijg je als je onderzoeker bent en eigenlijk constant leert.
Hier kan ik me volledig in vinden! Er zijn zoveel leuke banen die je echt gelukkig kunnen maken. Als ik zoveel werkplezier blijf houden, dan begin ik echt nooit aan kinderen.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:28:09 #297
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49069881
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef thaleia het volgende:
Wow, wat een mooie romantische ideaalbeelden worden hier beschreven.
Ja, ik ben echt de lul .
Tap tap tap
pi_49069886
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:26 schreef Fleurezeur het volgende:
Je leeft nog!
Het bleek geen theaterfestival, maar een multiculti-kinderfestijn. Maar dat ontdekten we pas toen we er al waren.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:28:36 #299
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49069905
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hier kan ik me volledig in vinden! Er zijn zoveel leuke banen die je echt gelukkig kunnen maken. Als ik zoveel werkplezier blijf houden, dan begin ik echt nooit aan kinderen.
Het allermooiste beroep is nog altijd moeder Dat vertelde de mijne in ieder geval altijd
  zondag 6 mei 2007 @ 18:28:45 #300
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49069908
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:45 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat de wanhoop ook op een ander vlak ligt. Voor een man is het kennelijk veel erger om een tijdlang geen seks te hebben en tegelijkertijd is het voor hem gemiddeld lastiger om het te krijgen.
Ik moet de eerste chick die zo lekker rukt als ikzelf nog tegenkomen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')