quote:Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dan kom je de volgende keer maar lekker bij mij thuis eten![]()
Jahquote:Op zondag 6 mei 2007 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ze op Fok? Hun namen komen me bekend voor nl.
Het is alleen jammer dat de meeste mannen schrikken van vegatarische vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef ThE_ED het volgende:
Zelf koken is trouwens natuurlijk ook erg leuk, en laat gelijk zien dat je als man ook wat kunt.
Ik vind het ook ouderwets. Niet eens omdat ik zo'n kniepert ben (geld boeit me niet zo veel), maar om de gelijkwaardigheid. Ik vind het hypocriet om te zeggen "het is 2007, de man mag ook wel eens wat aan het huishouden doen/koken/kindertjes naar school brengen" en aan de andere kant verwachten dat de man wel betaald voor het eten. Het is het één of het ander, dames.quote:
Wil je dat je vriendje ook vegetarisch is of gaat het niet zo ver?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat de meeste mannen schrikken van vegatarische vrouwen![]()
Je mag het parkeergeld wel betalen hoor op een eerste date, als je er dan toch zo op staat.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd vertelde![]()
Ik ben ook wel voor gelijkwaardigheid, maar ik hou er toch een gek ouderwets ideaalbeeld op na, namelijk dat de man gewoon fulltime werkt, en dat ik als hij s'avonds thuiskomt dan ervoor zorg dat het huis schoon is, zijn maaltje klaar staat, zijn voetjes masseer en dat hij geen reet meer hoeft te doenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik vind het ook ouderwets. Niet eens omdat ik zo'n kniepert ben (geld boeit me niet zo veel), maar om de gelijkwaardigheid. Ik vind het hypocriet om te zeggen "het is 2007, de man mag ook wel eens wat aan het huishouden doen/koken/kindertjes naar school brengen" en aan de andere kant verwachten dat de man wel betaald voor het eten. Het is het één of het ander, dames.
Dat komt voort uit ons oerinstinct. Mannen zijn gewend om te jagen en aangezien groenvoer stil staat is dat niet interessant voor een man...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is alleen jammer dat de meeste mannen schrikken van vegatarische vrouwen![]()
Zolang als je mij maar niet gaat proberen een vlees-schuldgevoel aan te praten, of anderszins tussen mij en mijn maaltijd komt, vind ik het best.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik wil graag dat hij begrijpt waarom ik dat ben, en dat hij dat respecteert, en ook begrijpt waarom ik dus niet zo bedreven ben in vlees klaarmakenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wil je dat je vriendje ook vegetarisch is of gaat het niet zo ver?
Kan het me voorstellen. Helaas heeft niet iedereen hier ervaring mee en weet dus niet welke lekkere dingen je allemaal kunt maken! (handig, studentenhuisen ervaring!)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is één van de twee mogelijke optiesquote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor gelijkwaardigheid, maar ik hou er toch een gek ouderwets ideaalbeeld op na, namelijk dat de man gewoon fulltime werkt, en dat ik als hij s'avonds thuiskomt dan ervoor zorg dat het huis schoon is, zijn maaltje klaar staat, zijn voetjes masseer en dat hij geen reet meer hoeft te doen![]()
![]()
![]()
fair enough.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik wil graag dat hij begrijpt waarom ik dat ben, en dat hij dat respecteerd, en ook begrijpt waarom ik dus niet zo bedreven ben in vlees klaarmakenHij mag zelf vlees eten, ik maak het met liefde voor hem klaar, maar zelf eten, nee.
Ik mag je nu al.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik wil graag dat hij begrijpt waarom ik dat ben, en dat hij dat respecteerd, en ook begrijpt waarom ik dus niet zo bedreven ben in vlees klaarmakenHij mag zelf vlees eten, ik maak het met liefde voor hem klaar, maar zelf eten, nee.
Werkelijk? een vrouw met een eigen mening, eentje die je uitdaagt en op haar eigen benen kan staan. Maar je toch wel nodig heeftquote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor gelijkwaardigheid, maar ik hou er toch een gek ouderwets ideaalbeeld op na, namelijk dat de man gewoon fulltime werkt, en dat ik als hij s'avonds thuiskomt dan ervoor zorg dat het huis schoon is, zijn maaltje klaar staat, zijn voetjes masseer en dat hij geen reet meer hoeft te doen![]()
![]()
![]()
een vegetarier die wel vis eetquote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat komt voort uit ons oerinstinct. Mannen zijn gewend om te jagen en aangezien groenvoer stil staat is dat niet interessant voor een man...
Eet je wel vis? Dat scheelt namelijk al een heleboel
Ja, vreemd en ouderwets he? Maar ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te verwennen/gelukkig te makenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk? een vrouw met een eigen mening, eentje die je uitdaagt en op haar eigen benen kan staan. Maar je toch wel nodig heeft![]()
![]()
Nouja nee dus, maar er zijn uitzonderingen. Op vakantie kan het lastig zijn om vegatarisch uit eten te gaan, en om de vreugde niet te drukken bestel ik dan iets van een schelpdier ( oester/mossel), dat is toch iets minder erg dan een koe denk ik dan maar.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat komt voort uit ons oerinstinct. Mannen zijn gewend om te jagen en aangezien groenvoer stil staat is dat niet interessant voor een man...
Eet je wel vis? Dat scheelt namelijk al een heleboel
waaromquote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja, vreemd en ouderwets he? MAar ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te verwennen/gelukkig te maken![]()
Mannen jaquote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef winterapfel het volgende:
[..]
waarom?
helemaal niks mis mee toch!! Denk dat menigeen dit erg graag zou willen
jah, hehe!! tuurlijk mannenquote:
Maar nu ga ik me afvragen, waarom trekt dit leventje mannen niet? Vrouw fulltime werken, en de man moet voor het huishouden zorgen?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
jah, hehe!! tuurlijk mannen![]()
Misschien dat sommige vrouwen het je zo'n uitspraak niet in dank af nemen, maar t scheelt toch wel een hoop gedoe!! En het is lief![]()
Sommige mannen doen het. Echter, ik denk dat als het een man zou trekken, hij dit niet snel toe zal geven: het is toch "sociaal ongewenst" of zoiets, anders benje als man "mislukt". Let op,dit is niet mijn mening, maar zo gaat het wel in grote delen van de samenleving, denk ik dan toch.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar nu ga ik me afvragen, waarom trekt dit leventje mannen niet? Vrouw fulltime werken, en de man moet voor het huishouden zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |