abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49067895
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dan kom je de volgende keer maar lekker bij mij thuis eten
deal!
  zondag 6 mei 2007 @ 17:39:18 #252
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_49067911
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zit ze op Fok? Hun namen komen me bekend voor nl .
Jah
Barbabob en Loki zijn volgens mij wel aardig bekend in het F&F forum, mede dankzij Zoepersaske waar Loki vandaan komt en waar de caafjes afgelopen zomer hebben gelogeerd
I don't shine if you don't shine
  zondag 6 mei 2007 @ 17:39:52 #253
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49067936
Zelf koken is trouwens natuurlijk ook erg leuk, en laat gelijk zien dat je als man ook wat kunt.
[KNE]-Mod
  zondag 6 mei 2007 @ 17:40:28 #254
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49067959
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef ThE_ED het volgende:
Zelf koken is trouwens natuurlijk ook erg leuk, en laat gelijk zien dat je als man ook wat kunt.
Het is alleen jammer dat de meeste mannen schrikken van vegatarische vrouwen
My boobs are ok ! :D
pi_49067981
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. tis wel 2007 hoor
Ik vind het ook ouderwets. Niet eens omdat ik zo'n kniepert ben (geld boeit me niet zo veel), maar om de gelijkwaardigheid. Ik vind het hypocriet om te zeggen "het is 2007, de man mag ook wel eens wat aan het huishouden doen/koken/kindertjes naar school brengen" en aan de andere kant verwachten dat de man wel betaald voor het eten. Het is het één of het ander, dames.
pi_49068011
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Wil je dat je vriendje ook vegetarisch is of gaat het niet zo ver?
  zondag 6 mei 2007 @ 17:42:48 #257
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49068048
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd vertelde
Je mag het parkeergeld wel betalen hoor op een eerste date, als je er dan toch zo op staat.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:43:26 #258
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068065
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik vind het ook ouderwets. Niet eens omdat ik zo'n kniepert ben (geld boeit me niet zo veel), maar om de gelijkwaardigheid. Ik vind het hypocriet om te zeggen "het is 2007, de man mag ook wel eens wat aan het huishouden doen/koken/kindertjes naar school brengen" en aan de andere kant verwachten dat de man wel betaald voor het eten. Het is het één of het ander, dames.
Ik ben ook wel voor gelijkwaardigheid, maar ik hou er toch een gek ouderwets ideaalbeeld op na, namelijk dat de man gewoon fulltime werkt, en dat ik als hij s'avonds thuiskomt dan ervoor zorg dat het huis schoon is, zijn maaltje klaar staat, zijn voetjes masseer en dat hij geen reet meer hoeft te doen
  zondag 6 mei 2007 @ 17:43:42 #259
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_49068080
quote:
Dat komt voort uit ons oerinstinct. Mannen zijn gewend om te jagen en aangezien groenvoer stil staat is dat niet interessant voor een man...

Eet je wel vis? Dat scheelt namelijk al een heleboel
I don't shine if you don't shine
  zondag 6 mei 2007 @ 17:43:54 #260
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49068086
quote:

[..]

Zolang als je mij maar niet gaat proberen een vlees-schuldgevoel aan te praten, of anderszins tussen mij en mijn maaltijd komt, vind ik het best.

Goed klaargemaakt vegetarisch eten is enorm okay.
pi_49068103
quote:

[..]

, en al helemaal niet als ze zelf vegatarisch zijn
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  zondag 6 mei 2007 @ 17:44:40 #262
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068128
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wil je dat je vriendje ook vegetarisch is of gaat het niet zo ver?
Ik wil graag dat hij begrijpt waarom ik dat ben, en dat hij dat respecteert, en ook begrijpt waarom ik dus niet zo bedreven ben in vlees klaarmaken Hij mag zelf vlees eten, ik maak het met liefde voor hem klaar, maar zelf eten, nee.
pi_49068140
quote:

[..]

Kan het me voorstellen. Helaas heeft niet iedereen hier ervaring mee en weet dus niet welke lekkere dingen je allemaal kunt maken! (handig, studentenhuisen ervaring!)
pi_49068145
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik ben ook wel voor gelijkwaardigheid, maar ik hou er toch een gek ouderwets ideaalbeeld op na, namelijk dat de man gewoon fulltime werkt, en dat ik als hij s'avonds thuiskomt dan ervoor zorg dat het huis schoon is, zijn maaltje klaar staat, zijn voetjes masseer en dat hij geen reet meer hoeft te doen
Dat is één van de twee mogelijke opties ook een hele aantrekkelijke, moet ik zeggen
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik wil graag dat hij begrijpt waarom ik dat ben, en dat hij dat respecteerd, en ook begrijpt waarom ik dus niet zo bedreven ben in vlees klaarmaken Hij mag zelf vlees eten, ik maak het met liefde voor hem klaar, maar zelf eten, nee.
fair enough.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:46:54 #265
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49068214
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik wil graag dat hij begrijpt waarom ik dat ben, en dat hij dat respecteerd, en ook begrijpt waarom ik dus niet zo bedreven ben in vlees klaarmaken Hij mag zelf vlees eten, ik maak het met liefde voor hem klaar, maar zelf eten, nee.
Ik mag je nu al. .
  zondag 6 mei 2007 @ 17:50:09 #266
101353 mrbox
Miep miep
pi_49068332
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Werkelijk? een vrouw met een eigen mening, eentje die je uitdaagt en op haar eigen benen kan staan. Maar je toch wel nodig heeft
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49068337
Woops wat is de definitie van een lief vriendje. Ik vind dat moeilijk, want het zit hem vaak in de kleine dingen.

Mijn vriendje mag echt wel met zijn maten tot de volgende ochtend thuis komen... Dan wordt ik wakker van het gestommel waarmee hij binnen komt, het bed in kruipt .. terwijl ik net doe of ik slaap.. En dat ie me dan toch nog een kusje geeft en lekker tegen me aan kruipt

Iemand die me weer rustig krijgt als ik de wereld vervloek wanneer dingen niet gaan zoals ik het graag zou zien.

Een persoon waar ik trots op ben maar waarbij ik me ook een klein meisje kan voelen op sommige momenten als we samen zijn, zoals al eerder beschrevgen door iemand anders hier in het topic.

Iemand die zich ook kwetsbaar durft op te stellen en niet alleen een stoere man is.

Die me af en toe eens een knuffel geeft, gewoon zomaar

Waar ik samen mee kan lachen als ik tot het besef kom dat ik weer iets oliedoms heb uitgehaald

Die lekker gek en raar kan doen op zijn tijd, net als ik

Die die uitspattingen van mij dan ook begrijpt.

Ach het zit hem in zoveel dingen *zucht*... Gewoon een lief iemand! En iemand waar ik me lichamelijk ook tot aangetrokken voel natuurlijk.

Ik ben een tijdlang single geweest en dat voelde ook goed. Kon lekker doen en laten wat ik wilde en hoefde met werkelijk niemand rekening te houden... Maar nu met dit mooie weer.. merk ik dat ik het niet erg zou vinden als er een man in me leven zou zijn die me zou laten zien dat hij echt van me houdt.

Zo dat was mijn sentimentele moment van vandaag.. nu weer over naar de orde van de dag
  zondag 6 mei 2007 @ 17:52:02 #268
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49068402
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Flipper01 het volgende:

[..]

Dat komt voort uit ons oerinstinct. Mannen zijn gewend om te jagen en aangezien groenvoer stil staat is dat niet interessant voor een man...

een vegetarier die wel vis eet . Dat zijn toch geen steentjes of zo .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 17:52:02 #269
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068404
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:50 schreef mrbox het volgende:

[..]

Werkelijk? een vrouw met een eigen mening, eentje die je uitdaagt en op haar eigen benen kan staan. Maar je toch wel nodig heeft
Ja, vreemd en ouderwets he? Maar ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te verwennen/gelukkig te maken
  zondag 6 mei 2007 @ 17:53:59 #270
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068474
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Flipper01 het volgende:

[..]

Nouja nee dus, maar er zijn uitzonderingen. Op vakantie kan het lastig zijn om vegatarisch uit eten te gaan, en om de vreugde niet te drukken bestel ik dan iets van een schelpdier ( oester/mossel), dat is toch iets minder erg dan een koe denk ik dan maar.
pi_49068497
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ja, vreemd en ouderwets he? MAar ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te verwennen/gelukkig te maken
waarom ?

helemaal niks mis mee toch!! Denk dat menigeen dit erg graag zou willen
  zondag 6 mei 2007 @ 17:57:58 #272
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068616
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef winterapfel het volgende:

[..]

waarom ?

helemaal niks mis mee toch!! Denk dat menigeen dit erg graag zou willen
Mannen ja
pi_49068680
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Mannen ja
jah, hehe!! tuurlijk mannen

Misschien dat sommige vrouwen het je zo'n uitspraak niet in dank af nemen, maar t scheelt toch wel een hoop gedoe!! En het is lief
  zondag 6 mei 2007 @ 18:01:33 #274
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49068746
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:59 schreef winterapfel het volgende:

[..]

jah, hehe!! tuurlijk mannen

Misschien dat sommige vrouwen het je zo'n uitspraak niet in dank af nemen, maar t scheelt toch wel een hoop gedoe!! En het is lief
Maar nu ga ik me afvragen, waarom trekt dit leventje mannen niet? Vrouw fulltime werken, en de man moet voor het huishouden zorgen?
pi_49068843
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Maar nu ga ik me afvragen, waarom trekt dit leventje mannen niet? Vrouw fulltime werken, en de man moet voor het huishouden zorgen?
Sommige mannen doen het. Echter, ik denk dat als het een man zou trekken, hij dit niet snel toe zal geven: het is toch "sociaal ongewenst" of zoiets, anders benje als man "mislukt". Let op,dit is niet mijn mening, maar zo gaat het wel in grote delen van de samenleving, denk ik dan toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')