quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JIj die gelijk een mening over alles heeft vind het te vroeg om een oordeel te vellen?![]()
Nikki?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. Daar werd ik niet vrolijk van![]()
[..]
Vond Nikki wel schattig eigenlijk![]()
Ga toch op de snelweg spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JIj die gelijk een mening over alles heeft vind het te vroeg om een oordeel te vellen?![]()
Nu moét ik gewoon op haar fotoboek icoontje klikken om te kijken of ze lekker is. Sinds ik een account heb aangemaakt vind ik dat echter niet zo prettig, omdat men ziet dat je een lurker bentquote:
Anoniem lurken aanvinken!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nu moét ik gewoon op haar fotoboek icoontje klikken om te kijken of ze lekker is. Sinds ik een account heb aangemaakt vind ik dat echter niet zo prettig, omdat men ziet dat je een lurker bent.
Whoa, ging dit over mij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Frrreek het volgende:
(Bijna) niets te klagen. (Die homo-erotische Lost banner had achterwege mogen blijven)
Wil jij wel even snel een Fobo activeren?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:34 schreef Frrreek het volgende:
Is die_1 een tong-achtig statement? Of zoals V., wat is dat voor een kerel
on-topic: LOST
Denk (hoop) dat hij dat allang weet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ontopic: Wat denkt men dat Jack gaat doen als ie erachter is dat Juliet een mol is?
Zou kunnen, andere mogelijkheid is natuurlijk dat Juliet aan zijn vrouw doet denken en hij gevoelens heeft. We zullen zien: is zijn hart (lees=pik) of verstand sterker?quote:
Nu nog een avatar en 23.000 posts en ik ben net zo hip als andere fokkersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wil jij wel even snel een Fobo activeren?_1
Anders post ik dalijk in mn eigenKutjong
Addictquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:50 schreef Addict89 het volgende:
In het zuiden van Kameroen is zaterdag vergeefs gezocht naar een Keniaans passagiersvliegtuig met 114 inzittenden dat is neergestort in een regenwoud.
Moest meteen aan Lost denken, best ernstig![]()
Nee hoor, ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige die Naomi ook wel oké vindt?
een half jaarquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
Toffe epSeizoen 3 gaat echt de goede kant op, heb er weer vertrouwen in dat de schrijvers wel degelijk weten wat ze aan het doen zijn
Ben benieuwd naar de laatste 3 afleveringen. En dan een half jaar wachten
![]()
Yup, s4 gaat volgens mij pas in januari beginnen, en dan dus non-stop uitzenden. Wat 24 zeg maar ook al jaren doet.quote:
Wel beter dan het oude uitzendschema, waarmee ze echt veel fans/kijkers verloren zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:56 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Yup, s4 gaat volgens mij pas in januari beginnen, en dan dus non-stop uitzenden. Wat 24 zeg maar ook al jaren doet.
True,quote:Op zondag 6 mei 2007 14:24 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben sowieso fan van het '24 uitzendschema'. Sure, je moet lang wachten tussen de seizoenen door, maar er zijn zat toffe series die wel gewoon lopen in de periode september-december. Daarnaast scheelt het zoveel irritatie, niet een dikke cliffhanger en vervolgens een maand geen nieuwe ep...
John Locke en Jean-Jacques Rousseau hadden daar hun ideën over in de 16e en 17e eeuw:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je kort en bondig uitleggen wat Social Contract theory is?
Dat ligt meer aan het late tijdstip waarop Lost nu uitgezonden wordt. Schijnt dat de kijkcijfers nog ongeveer gelijk zijn aan die van voor de stop als je iedereen die het opneemt meetelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
True,
..vandaar die matige kijkcijfers na die irritante stop![]()
Die tegel geld alleen voor de KOMENDE afleveringen, niet voor de afleveringen die al zijn geweest....quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Frrreek het volgende:
DENK AAN HET TEGELTJE
[afbeelding]
jezus christus
Ik durf hier nooit te komen voordat ik de laatste episode heb gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die tegel geld alleen voor de KOMENDE afleveringen, niet voor de afleveringen die al zijn geweest....
jezus christus
Ik ook niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf hier nooit te komen voordat ik de laatste episode heb gezien
Zoals jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel dom om hier op donderdag te komen zonder gekeken te hebben.
Ik kom hier nooit op donderdag zonder gekeken te hebben.quote:
Ik kan me anders herineren dat je 1 of 2 afleveringen nog moest kijken omdat je papa ze nog niet gedownload had (zelf kon je het niet of zoiets...)quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit op donderdag zonder gekeken te hebben.
Fine. Ik kom hier nooit meer op donderdag zonder gekeken te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan me anders herineren dat je 1 of 2 afleveringen nog moest kijken omdat je papa ze nog niet gedownload had (zelf kon je het niet of zoiets...)
Whehehehe de hehehehehehe....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Fine. Ik kom hier nooit meer op donderdag zonder gekeken te hebben.
Ik lag echt dubbel toen Cuse niet meer bijkwam van het lachen door die vraag of Ben misschien Locke's broer wasquote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef dapluiz het volgende:
Nog maar 2 seizoen dus, ik hoop het, komen er inderdaad misschien betere antwoorden
Dit weekend ook weer een zooi podcasts geluisterd, buiten dat die 2 gasten gewoon echt te grappig zijn (Dont make me play this banjo) geven ze soms ook daar wel eens antwoorden of maken ze dingen net even wat duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |