Eens. Zo makkelijk trachten te scoren, en dan nog pijnlijk niet grappig.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Sarah Silverman, al jaren wacht ik op één grap van jou waarmee ik ook maar een klein beetje kan lachen, zelfs een klein glimlachje zou al goed zijn, maar helaas.
Kijk, ik weiger te geloven dat vrouwen niet erg grappig kunnen zijn, dat kan gewoon niet, maar waarom zijn vrijwel alle vrouwelijke stand-up comedians zo fucking pijnlijk ongrappig?.
Heerlijk hoe ze te kakken wordt gezet.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Grof hoe ze gigantisch te kakken is gezet door stad-up comedian Sarah Silverman gisteravond bij de MTV Movie Awards.
Erg pijnlijk; check hoe iedereen naar Paris kijkt en haar uitlacht...
Dit is wat er werd gezegd:
[..]
Iddquote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Zo makkelijk trachten te scoren, en dan nog pijnlijk niet grappig.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef laforest het volgende:
Paris is nu in de gevangenis![]()
Wat erg voor dat lieve meisje.
De mooiste en meest sexy vrouw in de wereld![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef laforest het volgende:
Paris is nu in de gevangenis![]()
Wat erg voor dat lieve meisje.
De mooiste en meest sexy vrouw in de wereld![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe zou het met dr gaan
quote:Paris maakt het goed in cel
Uitgegeven: 5 juni 2007 09:47
Laatst gewijzigd: 5 juni 2007 09:49
AMSTERDAM - Paris Hilton heeft de eerste uren van haar celstraf met gemak overleefd. De hotelerfgename, die een straf van 23 dagen moet uitzitten voor rijden zonder geldig rijbewijs, voelde zich goed na haar eerste nachtje in de gevangenis in Los Angeles.
Dat heeft haar advocaat Richard A. Hutton verklaard.
Volgens Hutton zou de komende tijd wel eens een leerzame periode kunnen zijn voor zijn cliënte. "Ze wil deze periode gebruiken om na te denken en te kijken wat ze kan doen voor de wereld. Ik hoop ook dat de mening van mensen over Paris zal veranderen door deze gevangenisstraf."
Afdeling
Hilton meldde zich zondagavond bij het cellencomplex, nadat ze eerder op de avond nog de MTV Movie Awards had bezocht. Ze werd vervolgens opgesloten op een speciale afdeling voor veroordeelde politici, politieagenten, beroemdheden en andere bijzondere gevangenen.
Paris zit alleen op een cel, die ze maximaal een uur per dag mag verlaten om te luchten, te bellen, te douchen en televisie te kijken.
Haar verblijf op de afdeling zorgde voor veel kritiek, omdat de 26-jarige blondine een voorkeursbehandeling zou krijgen. Volgens haar advocaat is dat echter niet automatisch beter.
"Als ze een normale burger zou zijn, zou ze bij anderen gevangenen worden geplaatst. Dan zou ze met dertig, veertig, vijftig andere vrouwen op een slaapzaal hebben gelegen en zou de tijd veel sneller voorbijgaan", denkt hij. "Eigenlijk wordt ze nu gestraft voor het feit dat ze een beroemdheid is."
Uniek
De woordvoerder van Paris verklaarde eerder dat het feit dat ze 23 uur per dag alleen is in de gevangenis uniek is. "Het geeft haar de tijd om na te denken en er iets van op te steken. Normaal is Paris namelijk nooit alleen, er gebeurt altijd iets om haar heen."
Dan moet het wel een goeie grap zijn en niet iets wat nergens op slaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:29 schreef popolon het volgende:
Tuurlijk was het wel een beetje grappig, leedvermaak is nog steeds vermaak.
En zeker als 't om deze arrogante prutsmuts gaat.
Het gaat bij mij meer over degene die aan het lachen was. Silverman schijnt te denken dat ze zelf meer te bieden heeft dan enkel haar uiterlijk, meestal komt ze niet verder dan wat grofjes en humorloos shockeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:29 schreef popolon het volgende:
Tuurlijk was het wel een beetje grappig, leedvermaak is nog steeds vermaak.
En zeker als 't om deze arrogante prutsmuts gaat.
Ik zag haar nou voor het eerst en ik toen ik die kop zag mocht ik 'r al niet. Ze trekt zo'n gezicht alsof ze 'm met de grootste moeite strak moet houden om maar niet te hoeven lachen en ze staat er trouwens ook bij als een zoutzak. Dan verwacht ik idd al niet dat er iets grappigs uitkomt en dat was het ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het gaat bij mij meer over degene die aan het lachen was. Silverman schijnt te denken dat ze zelf meer te bieden heeft dan enkel haar uiterlijk, meestal komt ze niet verder dan wat grofjes en humorloos shockeren.
Zelfs Degeneres is grappiger.
zelden zo'n skoap met maaktquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze wil deze periode gebruiken om na te denken en te kijken wat ze kan doen voor de wereld.
Gewoon jaloersquote:
Pffff, of je hebt gewoon geen smaak qua humor.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Sarah Silverman, al jaren wacht ik op één grap van jou waarmee ik ook maar een klein beetje kan lachen, zelfs een klein glimlachje zou al goed zijn, maar helaas.
Kijk, ik weiger te geloven dat vrouwen niet erg grappig kunnen zijn, dat kan gewoon niet, maar waarom zijn vrijwel alle vrouwelijke stand-up comedians zo fucking pijnlijk ongrappig?.
Ik geloof daar nog niet zo in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef sanni het volgende:
Iets segt me dat Paris als een 'herboren'vrouw uit de gevangenis komt en sowiesow een boek zal uitbrengen over haar tijd in het gevang en... het uitgaansleven afzweert en veel goede doelen gaat steunen
Er staan nog meer kopieen op Youtube. Heb de link in m'n post aangepast in een link naar een bestaand filmpje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:27 schreef XiChico het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat stukje @ mtv awards? Video is no longer available @ youtube
Ja klopt is idd 52. Hoe lang is 508 eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Zeeltje het volgende:
115 pound 52 kilo volgens mij en zij is best lang
Er staat ook bij ogen: GRN. Dacht dat ze blauwe ogen had. Of zo het een afkorting zijn van GRemliN?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Zeeltje het volgende:
115 pound 52 kilo volgens mij en zij is best lang
quote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, ik weiger te geloven dat vrouwen niet erg grappig kunnen zijn,
Dat is wel waar, maar hoe lang je dat volhoudt hangt ook van je doorzettingsvermogen af, of je kracht hebt om te vechten. Maar aangezien Paris niet overkomt als iemand die mentaal bijster sterk is verbaast het me niks dat ze het al snel koud krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:33 schreef milagro het volgende:
tja, als je niet eet , krijg je het koud , kacheltje kan niet stoken zonder brandstof.
Die blik van Jack Nickelsonquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
Paris wordt gedist
http://www.trendpimp.com/(...)TV_Video_Awards.html
Hallo spuit 11, dat filmpje is allang gepost hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef RijstNatie het volgende:
Paris wordt gedist
http://www.trendpimp.com/(...)TV_Video_Awards.html
quote:Paris mogelijk donderdag al vrij
Uitgegeven: 7 juni 2007 12:55
Laatst gewijzigd: 7 juni 2007 13:05
AMSTERDAM - Paris Hilton komt misschien donderdag al vrij. In Hollywood gonst het van de geruchten over een vervroegde vrijlating van de hotelerfgename.
Bekijk video
Paparazzi en televisieploegen zouden donderdagochtend massaal naar de gevangenis in Los Angeles zijn gekomen waar Paris is opgesloten. Zij wachten daar op het moment dat zij wordt vrijgelaten.
Het is echter nog niet duidelijk hoe serieus de berichten genomen moeten worden. Een bron bij of in de gevangenis vertelde de Britse krant The Sun dat de blondine vervroegd vrij zou komen wegens goed gedrag.
Drie dagen vast
Hilton heeft 45 dagen cel gekregen wegens rijden zonder geldig rijbewijs, maar hoefde waarschijnlijk sowieso slechts 23 dagen uit te zitten. Een vrijlating op donderdag zou betekenen dat ze slechts drie dagen heeft gezeten.
Speciale behandeling
De 26-jarige Hilton verdween zondagavond achter de tralies, nadat ze eerder op de avond nog de MTV Movie Awards had bijgewoond. De socialite zit op een speciale afdeling van de vrouwengevangenis waar ook veroordeelde politici, politieagenten, beroemdheden en andere bijzondere gevangenen worden opgesloten.
quote:The rumors are true!
Paris Hilton is a free woman.
After serving three days in jail, the heiress was released early Thursday morning.
quote:A spokesperson for the Los Angeles County Sheriff's Dept. has announced that the Paris Hilton press conference is scheduled to start in the next 5-10 mins. TMZ will be all over it.
Check back for updates
quote:Paris Hilton has been fitted for ankle bracelet and put under house arrest, after authorities determined to release Hilton from prison due to medical reasons, this according to Los Angeles County Sheriff's Dept. spokesperson Steve Whitmore.
Story developing...
Met geld op de bank sta je boven de wet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef outcast_within het volgende:
Reden?
quote:Paris Hilton has been fitted for ankle bracelet and reassigned to house arrest, after authorities decided to release Hilton from jail due to medical reasons, this according to Los Angeles County Sheriff's Dept. spokesperson, Steve Whitmore.
Reporters hammered away about Paris' medical condition, but Whitmore said he could not release even the slightest details due to confidentiality laws.
Paris will be under house confinement in her West Hollywood home for 40 days, where she has a 3000-4000 ft. radius of freedom. Her jail cell was 96 square feet. After the 40 days are up, Whitmore says she will have "fulfilled her debt to society."
Whitmore wants to make it clear that Paris was not released early, she was reassigned. She is technically still in custody.
Precies. Ik kan ook zo een mentale breakdown faken. Wat een stelletje nepperd ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef Furia het volgende:
Ze had toch met d'r psychiater gepraat? Ze zal wel flink zielig hebben gedaan, psychische klachten zijn toch slecht te controleren.
mag ik je er even aan herinneren dat in nederland geen celstraf staat op het rijden zonder rijbewijs?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:18 schreef Ephemera het volgende:
nahh... ik hoor het net op het nieuws.3 hele dagen... dat gaat toch nergens over?
![]()
Jammer voor haar dat ze dan niet in Nederland rondscheurde.. maar in een land waar je daarvoor wél in de problemen komt (wat ze ongetwijfeld wel wist..)quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mag ik je er even aan herinneren dat in nederland geen celstraf staat op het rijden zonder rijbewijs?
Mag ik je er even aan herinneren dat die greppelslet niet in Nederland woont? Daarnaast heeft ze die celstraf gekregen voor een misdrijf. Recht dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mag ik je er even aan herinneren dat in nederland geen celstraf staat op het rijden zonder rijbewijs?
is dat de reden dat je zo vaak post in US?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef Skaai het volgende:
Aandachttekort schijnt tegenwoordig ook een legitieme medische aandoening te zijn hoor!![]()
.
huppakee, geen eten voor jou vanavondquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:23 schreef Furia het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat die greppelslet niet in Nederland woont? Daarnaast heeft ze die celstraf gekregen voor een misdrijf. Recht dus.
Go call somebody who caresquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
huppakee, geen eten voor jou vanavond![]()
want more?
Ja, daar doe ik het allemaal omquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dat de reden dat je zo vaak post in US?![]()
Tja, reken maar nergens op, grote kans dat ze lesbisch is geworden in de bajes. Je zoekt toch een beetje warmte en liefde als je zo lang zit opgeslotenquote:
Ik zou eigenlijk Skaai Hilton moeten heten.quote:
paris heeft mooie, poezelige voetjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk Skaai Hilton moeten heten.
Maar de blonde looks, de wespentaille, het lage IQ en de rijke familie ontbreken..
Ik heb wel net als Paris grote poten, dus er is een overeenkomst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |