quote:Petitie
Intussen houdt Hilton haar 'Sister Act' staande. Zo ging ze in een maagdelijk wit kleedje naar een misviering en gaf ze aan haar zieke vader een zelfgemaakte "Get Well"-kaart. Hilton probeert wanhopig de publieke opinie in haar voordeel te draaien, voorlopig zonder succes. De internetpetitie tegen Paris' opsluiting verzamelde al 25.000 handtekeningen, maar dat is peanuts in vergelijking met de petitie voor de opsluiting die intussen al op 60.000 sympathisanten kon rekenen. (belga) HLN
quote:Slechts 23 dagen
De 26-jarige Paris wordt nu 23 dagen opgesloten in een speciaal opvanghuis in de buitenwijk Lynwood. Haar afdeling bestaat uit twaalf tweepersoonscellen die bedoeld zijn voor politieagenten die de fout in zijn gegaan, beroemdheden en andere 'ongewone' gevangenen. Net als iedereen die er zijn tijd uitzit, mag Paris dagelijks een uurtje uit haar cel om te douchen, televisie te kijken, een telefoontje te plegen en deel te nemen aan activiteiten.
De moeder van Paris, Kathy Hilton, heeft ondertussen de hoop uitgesproken dat jonge mensen een voorbeeld nemen aan haar dochter. "Misschien dat ze iets opsteken van deze nare situatie", zei ze in de Amerikaanse talkshow The View. Kathy Hilton noemde de straf die Paris kreeg opgelegd eerder "zielig en walgelijk". (novum/hln)
Ik vermoed afgezonderd van verkrachters, moordenaars en negers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef BadBadPresident het volgende:
celebrity cell?????????????????? met jacuzzi zeker, moet niet gekker worden he
ja waarom dat nog eens apart erbij zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:48 schreef Spooky4u het volgende:
negers?????
quote:'Paris Hilton schrijft dagboek in cel'.
Paris Hilton ziet de celstraf die zij binnenkort moet uitzitten als een goede gelegenheid om haar gevoelens toe te vertrouwen aan het papier. Volgens de Britse krant The Sun wil de steenrijke hotelerfgename een dagboek bijhouden als zij vanaf 5 juni haar straf uitzit.
De 26-jarige blondine hoopt miljoenen te verdienen aan haar schrijfsels. " Ze wil alles opbiechten, van opstootjes met medegevangenen tot vieze maaltijden ", vertelt een anonieme bron aan de krant.
Hilton werd op 4 mei veroordeeld tot een celstraf van 45 dagen voor autorijden zonder geldig rijbewijs. Als de veelbesproken twintiger zich naar behoren gedraagt, zit ze waarschijnlijk niet langer dan 23 dagen achter de tralies.
Misschien mag ie wel mee de bajes in voor de gezelligheid.quote:Paris Hilton adopteert
AMSTERDAM - Paris Hilton blijft afleiding zoeken om zich niet bezig te hoeven houden met haar op handen zijnde gevangenisstraf. De 26-jarige hotelerfgename stopt momenteel al haar energie in haar recente adoptie... van een kat!
Paris besloot pasgeleden, na een bezoek aan het fitnesscentrum, even langs een dierenopvang te gaan. Ze kwam met een klein zwart poesje weer naar buiten. Maar of het beest nu blij moet zijn met Paris als nieuwe mama?
Naast het feit dat de blondine begin volgende maand de cel ingaat om rijden zonder rijbewijs, is ze niet het meest betrouwbare baasje. Paris werd twee jaar geleden uitgeroepen tot 'slechte hondenbezitter'. Ze raakte haar chihuahua Tinkerbell kwijt, ruilde het beestje vervolgens in voor een andere hond, om zich daarna te richten op onder meer een fret en een geit...
quote:'Paris Hilton eet niet meer'
Uitgegeven: 30 mei 2007 16:07
Laatst gewijzigd: 30 mei 2007 16:59
AMSTERDAM - Paris Hilton is zo bang voor de gevangenisstraf die zij binnenkort moet uitzitten, dat zij niet meer eet. "Paris eet niets meer", onthult een vriend aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Haar ouders en vrienden zijn heel erg bezorgd om haar."
De 26-jarige hotelerfgename zou zich groot houden voor de media, maar in feite een zenuwinzinking nabij zijn. "Ze begint vaak spontaan te huilen", stelt de anonieme bron. "Ze durft gewoon de waarheid niet onder ogen te zien en heeft moeite met alle druk die iedereen op haar uitoefent."
De veelbesproken blondine werd begin deze maand veroordeeld tot een straf van 45 dagen, voor autorijden zonder geldig rijbewijs. Als de socialite zich naar behoren gedraagt, hoeft ze waarschijnlijk niet meer dan 23 dagen achter de tralies door te brengen.
En neus ook graag!quote:
Ze wordt behandeld als elke andere gevangene, nou waarom hebben ze er dan aparte cellen voor? Zet d'r gewoon tussen de "gewone" gevangenenquote:Paris mag geen interviews doen vanuit haar cel
Uitgegeven: 2 juni 2007 11:24
AMSTERDAM - Paris Hilton mag vanuit haar cel geen interviews geven. Fotografen en cameraploegen zullen met man en macht worden geweerd bij de gevangenis in Los Angeles. Hilton moet vanaf dinsdag 45 dagen in de cel doorbrengen nadat ze gearresteerd werd voor rijden zonder een geldig rijbewijs.
De hotelerfgename hoeft niet op medeleven van het gevangenispersoneel te rekenen. "Ze wordt hetzelfde behandeld als elke andere gevangene hier", zegt de sheriff van Los Angeles.
"Het is niet leuk hier, het is de bedoeling dat ze ervan leert." Of de 26-jarige Paris een cel moet delen is nog niet bekend.
Entree
In de tussentijd is Hilton zich aan het voorbereiden op haar gevangenschap. Ze heeft een kappersteam en styliste in de arm genomen om een stijlvolle entree te maken.
"Ze wil dat de media haar tot in de puntjes verzorgd ziet als ze bij de gevangenis aankomt", zegt een vriendin van de blondine.
Afgeven
Hilton kan haar föhn in elk geval thuis laten. Bij aankomst moet ze alles afgeven in ruil voor een oranje over-all. In de gevangenis krijgt ze een standaard verzorgingspakket bestaande uit een stuk zeep, een kam en shampoo.
Mocht Paris in de feeststemming zijn en zich willen opdoffen dan kan ze een pakket kopen met oogschaduw, een oogpotlood en een kleurshampoo.
quote:Hilton To Share Cell With Reckless Driver
Troubled socialite Paris Hilton will share her prison cell with a reckless driver during her 23-day jail sentence. The hotel heiress has to report to Los Angeles' Century Regional Detention Center by June 5 to start serving her sentence for violating her probation following her 2006 drunk-driving arrest. According to Tmz.com, the prison has chosen a female cellmate whom they believe will not want to "cash in" on Hilton's stay. Sources claim prison chiefs have already started searches of anything electronic and have sent a memo to staff warning them they face being fired if pictures of Hilton appear in the press.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Hare het volgende:
Waar blijven de pics van Paris op weg naar jail?
Morgen moet ze zich voor 12 uur melden.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze zit er nu in toch ?
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Morgen moet ze zich voor 12 uur melden.
quote:Paris Hilton meldt zich voor celstraf
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: maandag 4 juni 2007 @ 09:50.
Paris Hilton heeft zich gisteren gemeld bij een gevangenis in een voorstad van Los Angeles voor het uitzitten van een straf van 23 dagen. Dat maakte de advocaat van de erfgename van het hotelimperium gisteren in Los Angeles bekend.
Hilton werd in februari aangehouden, omdat ze te snel en zonder licht reed in haar blauwe Bentley. Toen bleek ook dat ze geen rijbewijs had. Dat was eerder ingetrokken wegens roekeloos rijgedrag en het rijden onder invloed. De rechter legde haar aanvankelijk een straf op van 45 dagen. Die werd later ingekort tot 23 dagen.
Dat heb ik dan ff gemist.quote:
Ik wist ook niet meer waar ik het gelezen had. Dus ik alle grote nieuwssites afspeuren, was het onze eigen frontpagequote:
Ik kijk alleen nu.nl en daar zag ik het niet op dus...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik wist ook niet meer waar ik het gelezen had. Dus ik alle grote nieuwssites afspeuren, was het onze eigen frontpage![]()
![]()
Maar het stond er dus wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nu.nl en daar zag ik het niet op dus...![]()
quote:Host Sarah Silverman took some shots at the heiress in her opening monologue. When she announced to the audience, "In a couple of days, Paris Hilton is going to jail," the crowd roared with approval.
"The judge says that it's going to be a no-frills thing and that is ridiculous. She is totally going to get special treatment," Silverman said.
"As a matter of fact, I heard that to make her feel more comfortable in prison, the guards are going to paint the bars to look like penises. I think it's wrong, too. I just worry that she's going to break her teeth on those things."
The camera panned to Hilton, who was sitting in the audience and looked like she was going to cry.
The comedian made an apologetic face. "Oh sweetie," Silverman said, trailing off.
Then, as the crowd's applause grew even louder, Silverman shrugged and asked, "Wow, why do I feel dirty?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |