Dat heb ik gedaan. DRM map veranderd in DRMbackup en een nieuwe DRM map aangemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef smoekie het volgende:
Ok dat kan dat is dan alleen maar goed, bij vele (zoals bij mij staat dat documents and settings gebeuren op de D: schijf)
Je zou echt je DRM map moeten kunnen wijzigen.
Ga naar je c:documents and settings/all users klik dan bovenin op extra > mapopties
Haal dan bij het 2e vakje het vinkje weg (beveiligde bestuuringssysteembestanden aanbevolen) weg….niet schrikken van wat je dan ziet, geeft helemaal niets…
Nu moet je datgene wat erin zit verplaatsen en dan de stappen herhalen via de site van 10 succes
Yep... Het licentiebestand staat op je eigen computer, die moet je dus backupen als je je computer formatteert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
wat een klote gedoe met die streams zeg....
ik heb windows xp opnieuw moeten instaleren wegens een pc probleem.
kan sindsdien dus niet meer kijken naar de livestreams![]()
plots is mn licentie pleitte ofzo.
ga er niet eens moeite voor doen,ze bekijken het maar met betaald streamen![]()
nou das lekker....maarja,ik doe er geen moeite voor,en ga verder ook niet meer betalen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Yep... Het licentiebestand staat op je eigen computer, die moet je dus backupen als je je computer formatteert.
Ik denk dat jij het heel goed naar je zin zou hebben in de SC.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou das lekker....maarja,ik doe er geen moeite voor,en ga verder ook niet meer betalen.
ik lees wel gewoon lekker op fok wat er gebeurd!![]()
ben onderweg,kom effe kijken in de scquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel goed naar je zin zou hebben in de SC.
... ik heb nog nooit een reply gehad op mijn verstuurde e-mail naar 10...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef burtbeej het volgende:
Iemand hier ooit eens een mail terug gehad van tien? Iig geen automatisch gegenereerd dingetje.. want het duurt mij wel een beetje lang :S
Ik sta op het punt om een verse install te maken van vista. (draai nu xp) Waar kan ik dat licentiebestand vinden en kan ik het in vista weer toevoegen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Yep... Het licentiebestand staat op je eigen computer, die moet je dus backupen als je je computer formatteert.
Ik heb op een andere manier betaald, dus ik weet niet of het de bedoeling is dat je een sms retour krijgt. Ik kon na betaling direkt kijken al kreeg ik pas later een bevestigingsemail retour. Heb je al geprobeerd of je kunt kijken?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb na een kwartier nog geen sms terug gekregen.![]()
Is volgens mij aan je pc gekoppeltquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen meerdere mensen van 1 password gebruik maken?:)
sms Palma naar 112, misschien helpt hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef mootie het volgende:
Help! Om 1 uur kreeg ik ineens een pop up en ik moet betalen voor de streams, ik heb de gratis maand.![]()
Is Mediaspeler 11 soms geinstalleerd? Daarop kreeg ik hier (XP) de streams ook niet aan de praat. We hebben toen Mediaspeler 10 weer geinstalleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een update geinstalleerd en nu doen de streams het niet meer. Iemand die dit herkent?
XPquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef soylent het volgende:
Wat voor archaische versie van Windows heb je dan?
Geweldig!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
Nou, waarschijnlijk lag het aan die stomme MP 11, vraag me niet hoe maar nu doet MP 10 het en het draaaaait weer dus deze verslaafde is weer in een goed humeur.
Thanks Disana!
Als je erop klikt, krijg je toch een lijst met updates (in dit geval 1) te zien die je kunt uitvinken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Wel 1 nadeel, nu zegt windows dat er 1 update beschikbaar isMaar ik wil m niet
Maar dat blijft dan maar terugkomen. Zucht. Maar voor nú heb ik streams
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Help. Sinds vanmiddag krijg ik alleen geluid en geen beeld. Alles wat ik zie zijn gekleurde verticale strepen. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
- edit - Opgelost, opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen.
Start - Windows Updatequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Marrije het volgende:
Nee. . .
DRM moet afgespeeld kunnen worden op de Vario, de vraag is alleen hoe je de licentie erop krijgtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand de streams al eens werkend gekregen op een Windows Mobile 5.0 PDA ??
Voordat de betaalde streams werden ingevoerd, kon ik prima op mijn T-mobile Vario II
de streams bekijken, maar helaas lukt het nu niet meer en ik denk dat het te maken heeft
met de browser die op dit apparaat zit ........ het lukt namelijk niet om het "betaal-scherm"
werkend te krijgen. Misschien heeft iemand hier ervaringen mee of een werkende oplossing ??
Alvast bedankt.
Inderdaad, die licensie op de Vario krijgen lukt niet ......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:04 schreef soylent het volgende:
[..]
DRM moet afgespeeld kunnen worden op de Vario, de vraag is alleen hoe je
de licentie erop krijgtTalpa zal hiermee wel niet kunnen helpen vrees ik
Dat probleem heb ik nou ook al een tijdje en restarten wil niet altijd meteen werken. Soms dan springt het wel om naar gewoon beeld, maar dat duurt zeker een half uur of langer. Weet iemand waaraan het ligt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Help. Sinds vanmiddag krijg ik alleen geluid en geen beeld. Alles wat ik zie zijn gekleurde verticale strepen. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen?
Mits aldi-router.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
En ik wil ook graag de streams kunnen bedienen via de magnetron, is dat ook mogelijk?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag streams op mijn mobiele telefoon, is dàt ook mogelijk?
Dus het kan echt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand de streams al eens werkend gekregen op een Windows Mobile 5.0 PDA ??
Voordat de betaalde streams werden ingevoerd, kon ik prima op mijn T-mobile Vario II
de streams bekijken, maar helaas lukt het nu niet meer en ik denk dat het te maken heeft
met de browser die op dit apparaat zit ........ het lukt namelijk niet om het "betaal-scherm"
werkend te krijgen. Misschien heeft iemand hier ervaringen mee of een werkende oplossing ??
Alvast bedankt.
Alweer gefixt, maar het zou fijn zijn als ze op alle streams iets anders laten zien ipv hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |