Ow, ik had er in juni 1 voor mijn broertje gekocht, die was er de volgende dag al. Wil er nog 1 bestellen voor mijn andere broertje (gevechten om cartridges op vakantie voorkomen) maar dan moet ie er wel voor dinsdag zijn. Al kan het best kloppen want wat je op zaterdag bestelt word maandag meestal pas verzonden al had het er vandaag dan eigenlijk al moeten zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:34 schreef viezerdt het volgende:
Godverredomme, zaterdag r4 besteld op sidder. Is dat klote ding der nog niet !
Zit geen reet verschil in. R4 brengt hun firmware 1 dagje eerder uit. Bij een R4 kan je je skin veranderen door op select te drukken. Big dealquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb de M3 DS Simply besteld is die R4 zoveel beter (aangezien ik dat hier steeds lees)?
Ik kan nu nog veranderen waarschijnlijk
topquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zit geen reet verschil in. R4 brengt hun firmware 1 dagje eerder uit. Bij een R4 kan je je skin veranderen door op select te drukken. Big deal
Ik heb een M3 DS Simply, en ik lees ook soms dat M3 kwalitatief beter is dan R4. Ik lees sowieso amper over kapotte M3'en, maar wel soms over kapotte R4'en. En ik las ook ergens dat de M3 van betere kwaliteit is
R3? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als het maar werkt, firmwares en skins kan ik niet van wakker liggen
Ik had ook een R3 in mijn handen en dat zag er goed uit
Geen verschil in kwaliteit. Ze zijn helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zit geen reet verschil in. R4 brengt hun firmware 1 dagje eerder uit. Bij een R4 kan je je skin veranderen door op select te drukken. Big deal
Ik heb een M3 DS Simply, en ik lees ook soms dat M3 kwalitatief beter is dan R4. Ik lees sowieso amper over kapotte M3'en, maar wel soms over kapotte R4'en. En ik las ook ergens dat de M3 van betere kwaliteit is
Dat maakt niet uit. De bestanden worden niet geinstalleerd op een onboard chip ofzo, ze worden gewoon direct vanaf sd-kaart gelezen. Dus direct de nieuwste kernel kan er op gezet worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
Het beste is dat je eerst de firmware installeert van het cdtje, en dan de nieuwste.
ah die rood/groene R was ik vergeten, thnxquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
L+R+A+B+X+Y
Dat is softreset. Die moet wel aanstaan. Daarvoor is het rood/groene R'tje in het menu. Die schakel je aan (groen) en uit met R.
Ik zag al een paar hele mooie tekeningen gemaakt met dat programmaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.collectingsmiles.com/colors/
leuk teken programma voor de DS
versie 1.03 is net uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag al een paar hele mooie tekeningen gemaakt met dat programma![]()
De standaard cheatdatabase is versleuteld en die kun je niet bewerken.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:54 schreef donderopman het volgende:
Ik heb een vraagje,
Ik heb voor een spel cheats nodig maar die staat niet in de Database. nu heb ik wel de cheat editor gedownload maar ik heb totaal geen idee wat ik in moet vullen.
Dus mijn vraag kan iemand mij ermee helpen of kan ik van internet een XML bestand of gegevens halen?
Thanx, helaas stond de code er niet tussen maar wel een goede site om te onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De standaard cheatdatabase is versleuteld en die kun je niet bewerken.
Je moet ze zelf toevoegen aan de user cheatdatabase, en de codes kun je hier vinden
http://www.codejunkies.com/
Ok. Ik wil mn brain training profieltjes wel behouden natuurlijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Werkt perfect. Saves worden netjes aangemaakt en weer geladen.
Werkt prima allemaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
tvp
wat ik me dus afvroeg..
werkt dat games saven bij r4ds een beetje goed?
't zijn meer de lastigere dingen die de wifi gebruiken. Netwerken zijn toch al niet mijn sterkste kant. Kwestie van gewoon even doen en beetje tijd voor nemen enzo. Ik ben er tot nu iig tevreden mee en heb geen spijt van de uitgave.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet. Dankzij de automatische DLDI patching draait homebrew die daar gebruikt van maakt gewoon direct. Enkel een kwestie van het naar het SD kaartje slepen en niet meer.
Natuurlijk is er meer. De OP is al lang niet meer bijgewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Beetje weinig homewbrew als je het met de psp vergelijkt.
Of is er meer als in de start post vermeld wordt?
Zo'n R4 DS is super, makkelijk om spullen op te zetten en werkt als een tiet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Werkt die op elke DS Lite die R4 DS ?
Want ik las dat met de oude grote ds er problemen waren met flash cards.
die usb kaartlezer werkt prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou aanraden een R4 DS kaart, of een M3 Simply (hardwarematig hetzelfde). En daarbij een microsd kaartje (ook wel transflash genoemd) en een kaartlezer daarvoor (er wordt er standaard een simpele USB kaartlezertje bijgeleverd, maar die is bagger)
Die van mij niet. En op andere fora las ik zelfs gevallen van beschadigde SD-kaartjes erdoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
die usb kaartlezer werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |