quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eric bewerkstelligt Brian en Brian trapt er met open ogen in. En hij niet alleen, volgens mij.
Ja, hij heeft een brief van Hedda gehad waarin ze vraagt of hij haar wil bellen. Dat gaat hij zo ook doen, hij heeft 50 cp's.quote:
Ze is overduidelijk met het spel bezig en wil niet haar gevoel voor Huub laten blijken, maar ze doet dat wat mij betreft op de verkeerde manier.quote:
Okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef itsme het volgende:
[..]
yep is helemaal besproken met eric en lieke
Zegt veel over de mensen waarmee hij in het huis zit. Respect hoe hij er mee omgaat.. Alle andere bewoners waren allang gaan schreeuwen of hadden op een andere asociale manier tekeer gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Zogauw huub eens iets wil,is het altijd blokkeren.
Terwijl Huub iedereen alles gunt.
tja dit keer is het Nicolaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
idd..... ik baal hiervan....... geef Huub die stemmingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Of het is een zoomin op zn hoedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
Nu ook geen Jaap meer, alles weer op zwart
[afbeelding]
Daarbij heeft ze ook nog een irritante stem ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is overduidelijk met het spel bezig en wil niet haar gevoel voor Huub laten blijken, maar ze doet dat wat mij betreft op de verkeerde manier.
dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een brief van Hedda gehad waarin ze vraagt of hij haar wil bellen. Dat gaat hij zo ook doen, hij heeft 50 cp's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |