okequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
Vanaf heden wordt het smiliegebruikt in combinate met een 1 door mij.
Als resultaat:1
laat ze aan sala zien. en de turkse is beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:36 schreef Double-Helix het volgende:
dat zijn geen nazi's,dat zijn russische speciale troepen.
nja, hetzelfdequote:
moet morgen werkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
laat ze aan sala zien. en de turkse is beter
[..]
nja, hetzelfde
achter de kassa staan bij de rozenkwekerijquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
laat ze aan sala zien. en de turkse is beter
[..]
nja, hetzelfde
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef zainabber het volgende:
[..]
achter de kassa staan bij de rozenkwekerij
k moest oorspronkelijk gwn achterin werken maar ze vonden me zo spontaan en klantvriendelijk dat ik werd gepromoveerd naar kassawerk
het turkse pwned alles in de regioquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Franse gign
[afbeelding]
turkse leger
Ik werkte in een supermarkt en mocht ook bij de kassa,kassa ownsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef zainabber het volgende:
[..]
achter de kassa staan bij de rozenkwekerij
k moest oorspronkelijk gwn achterin werken maar ze vonden me zo spontaan en klantvriendelijk dat ik werd gepromoveerd naar kassawerk
ja beter dan al die rozen in bosjes doen en allemaal schrammen krijgen van die doornsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik werkte in een supermarkt en mocht ook bij de kassa,kassa owns![]()
werk nu niet meer![]()
Mede te danken aan Ataturk.quote:
ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja,ik was eigenlijk slapen maar had geen zin in_!
Ik vind ze ook ziek maar de Outfit van SS officiers is gewoon kei geil manquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nazis
miselijkmakend volk, ik durf te wedden dat ze op commando klaarkomen op die lelijke stompe snor van Adolf
Ataturk is slechte vriendjes met Selimquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Mede te danken aan Ataturk.
Ze hebben ocalan uit kenia gesnatcht![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik vind ze ook ziek maar de Outfit van SS officiers is gewoon kei geil man![]()
alleen van die naam krijg je al een vol gevoelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef zainabber het volgende:
ik heb trek in 'Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk Ice Cream'
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef zainabber het volgende:
ik heb trek in 'Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk Ice Cream'
fok de SSquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik vind ze ook ziek maar de Outfit van SS officiers is gewoon kei geil man![]()
alo aloquote:
Ik zou die ijs + vanessa marcil willenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik neem het ijsje wel, die wijf heeft hangtieten
Eensch, als je dan reclame maakt , doe er dan een lekker wijf erbijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef zainabber het volgende:
dat mens verpest alles
magnums zijn lekker maar met haar erbij..
net gelezen,kastesysteemquote:
quote:
Vanessa Marcil van las vegasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Eensch, als je dan reclame maakt , doe er dan een lekker wijf erbij
of die Shiney Ahuja voor jou![]()
dat is pas goede reclamequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Eensch, als je dan reclame maakt , doe er dan een lekker wijf erbij
of die Shiney Ahuja voor jou![]()
oooh, overheen gelezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
alo alo![]()
die lange leren jassen,die doodskop,die lange laarsen![]()
en het was trouwen?zainab
mij benieuwen wat eerder smelt, het ijsje of jouquote:
dat zal ik dan wel weer zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mij benieuwen wat eerder smelt, het ijsje of jou![]()
ik meot morgen voetjeballenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:53 schreef zainabber het volgende:
ik een tijdje geleden tot in de ochtend
naja zo lang blijf ik niet, morgen werken he
dan neem ik het ijsje wel overquote:
quote:
wat is er?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:54 schreef Double-Helix het volgende:
ik ga niet slapen,lukt me ook niet op de een of andere manier deze dagen.
wat is er dan gebeurd rond deze tijd van het jaar?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:56 schreef Double-Helix het volgende:
Weet ik ook niet,altijd rond deze periode van het jaar is het weer raak met niet slapen
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
te warm ofzo?, ik kan niet slapen als het warm is namelijk, slaap ik meestal in een pyjamabroek alleen
Ik slaap altijd in een boxershortquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
te warm ofzo?, ik kan niet slapen als het warm is namelijk, slaap ik meestal in een pyjamabroek alleen
boxerbuddiesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in een boxershort![]()
quote:
wtf karate kidquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
eerste google hit op zainab
die zijn vetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:04 schreef Double-Helix het volgende:
alweer een nieuwe voorad bjorn borg boxers aangeschaft.
Die zit in het marokkaanse elftal volgens mij,en elisa zo heet een meisje die ik heel erg goed kenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen pyjamabroek is erg luchtig
en ik heb heule lange benen, en sterke ook, en die hou ik graag warm
[afbeelding]
eerste hit op youssef![]()
het was toch djelleba?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:04 schreef Double-Helix het volgende:
In de zomer slaap ik soms zonder boxer in zon marokkaanse onderjellaba.
ik heb voetbalshirtjes van het marrokaans elftalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Die zit in het marokkaanse elftal volgens mij,en elisa zo heet een meisje die ik heel erg goed ken
niet die dikke,maar die onder word gedragen,je snapt vast wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef zainabber het volgende:
mijn vader loopt elke vrijdag in jelleba
ja ik snapte hem hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet die dikke,maar die onder word gedragen,je snapt vast wat ik bedoel
oh ja, vrijdag is toch rustdag voor moslims?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef zainabber het volgende:
mijn vader loopt elke vrijdag in jelleba
nee geen rustdagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
oh ja, vrijdag is toch rustdag voor moslims?
in het midden oosten zeggen ze djelleba(engeles j)in noord afrika zeggen we gewoon jellaba(engels j)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het was toch djelleba?
[afbeelding]
eerste hit
die linker
midden
de rechter
En bij ons in marokko is het couscous dagquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee geen rustdagmaar juma, dan moeten mannen naar de moskee enz
ik heb een shirt van cambuur leeuwarden, 3 of 4 shirts van barca, een shirt van grunn, een shirt van mijn plaatselijke club, een shirt van WKE, ergens nog een shirt van Zlatanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef zainabber het volgende:
ik heb een ajax shirt en een oranje shirt
cambuur is vet jongs,vorig jaar bijna door een knuppel geraakt na een wedstrijd omdat ze gingen rellen en ik tussen in was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb een shirt van cambuur leeuwarden, 3 of 4 shirts van barca, een shirt van grunn, een shirt van mijn plaatselijke club, een shirt van WKE, ergens nog een shirt van Zlatan, 2 mocro elftal shirtjes, een manchester shirtje van Ruud, en nog een paar
als hij je slaat wurg ik hem met mijn fc groningen shirtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:11 schreef zainabber het volgende:
zo veel voetbalshirtjes draag ik niet
alleen af en toe die van ajax of mn ajaxsjaal om, om zo'n gassie uit mn klas te treiteren
hij is fanatieke AZ-er en ik Ajacied dus wij hebben altijd een soort 'ruzie' .
nee slaan doet hij niet, maar laatst liepen we door amsterdam en ik gooi zo'n az-krantje naar zn hoofdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als hij je slaat wurg ik hem met mijn fc groningen shirt
voor jou of voor mij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:17 schreef zainabber het volgende:
niet eens eerlijk, hij is een kop groter en 2 jaar ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |