voor jou of voor mij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:17 schreef zainabber het volgende:
niet eens eerlijk, hij is een kop groter en 2 jaar ouder

jooh ik pwn hem makkelijk terugquote:

je steekt hem neer ?quote:

en dan met je harde knokkels over zijn kop schurenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja zet zn hoofd maar es klem als je m tegenkomt.

Oh god,dan zijn wij oud en verbitterd en kunnen alleen nog maar zeurenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
pas maar op, ooit zullen een paar van deze broekies in oranje spelen

een koekje van eigen deeg, briljantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat is niet pwnen
als je iemand pwnt doe je dat door hem terug te pakken op zijn manier!

jep,en steken en vuurwapens zijn voor sukkels,en echte man doet het op de old fashion way.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat is niet pwnen
als je iemand pwnt doe je dat door hem terug te pakken op zijn manier!

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Oh god,dan zijn wij oud en verbitterd en kunnen alleen nog maar zeuren![]()
en zainab deal![]()
![]()

vertel eens, hoe doen ze dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jep,en steken en vuurwapens zijn voor sukkels,en echte man doet het op de old fashion way.

nee want dat is met 2 man, en hij was in zn eentje dus dan pwn je hem alsnog niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een koekje van eigen deeg, briljant
Youssef houd hem vast en ik geef hem aai over de bol met mijn knokkels, hoe vindt je die?

ik vind het goed,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een koekje van eigen deeg, briljant
Youssef houd hem vast en ik geef hem aai over de bol met mijn knokkels, hoe vindt je die?

dan laat ik het Youssef doen, ik hou niet van geweldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee want dat is met 2 man, en hij was in zn eentje dus dan pwn je hem alsnog niet.

Vuistenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vertel eens, hoe doen ze dat?

zekers Saving Private Ryan?quote:

zelfs die zure fascisten hadden gevoel voor stijlquote:

slaapsequote:

zie elke klant als je nichtje Medinaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:23 schreef zainabber het volgende:
wens me succes met het opzetten van een glimlach voor iedere klant morgen

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
een schaamteloze ode aan de Wilde Eend![]()

Gewoon denken dat elke klant je geld bezorgd aan het einde van de maandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:23 schreef zainabber het volgende:
wens me succes met het opzetten van een glimlach voor iedere klant morgen

ik zat op hockey ongeveer 7 jaar gelden, maar moest toen stoppen wegens een voetblessure dat te lang zou duren om te herstellenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:40 schreef Double-Helix het volgende:
Hockey is oke,hockey sletten zijn oke

snowboard op zon indoorbaan?, lijkt me wel stoerquote:

daar heb ik een schurfthekel aan, die striemen irriteren de hele dag door en blijvven altijd even zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:42 schreef Double-Helix het volgende:
lol,een boxer past prima hier,alleen smorgens is het altijd strak als ik wakker word

Khalid bouhlarouz is een toffe kerelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zat op hockey ongeveer 7 jaar gelden, maar moest toen stoppen wegens een voetblessure dat te lang zou duren om te herstellen
en toen werd er geconstateerd dat ik ADHD en PDD-nos had, dat eerste kon verklaren waarom ik altijd zo aggresief a la Khalid Boulahrouz speelde

een vorm van autisme, ik heb er neit zoveel last van, het betekent wel dat ik sociaal onhandig ben en erg verlegenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Khalid bouhlarouz is een toffe kerel![]()
Wat is pdd-nos?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |