abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49717434
juist ja. voor mijn topic's gelden inderdaad 'andere' regels
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:34:35 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_49718204
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef rudeonline het volgende:
juist ja. voor mijn topic's gelden inderdaad 'andere' regels
Voor dat topic wel ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:59:29 #163
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49719080
Kan je bewijzen dat God niet bestaat? deel 2.

Weer een topic omzeep geholpen...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49719351
TL kijkt er naar.
pi_49719433
- edit -

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2007 12:15:13 ]
pi_49720699
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang mods nog zin hebben om de topics die KB versjeert op te ruimen. Hoogst vervelend voor users die normaal willen discussiėren in ieder geval.
pi_49721189
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef Autodidact het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang mods nog zin hebben om de topics die KB versjeert op te ruimen. Hoogst vervelend voor users die normaal willen discussiėren in ieder geval.
Daar gaan wij niet over, wij zijn er dus alleen om te modereren. Iedere user geniet van een bepaalde mate van vrijheid waarin hij/zij mag reageren. Van alles wordt er notities gemaakt zodat later terug gekeken kan worden. Vooralsnog heeft KB grens dan niet overschreden, FA's bepalen wat banwaardig is niet de moderators.

Users die 'normaal' willen reageren moeten het gewoon blijven doen en wat zij topicverneukend vinden melden.
pi_49721276
Nou ja, als het vaak in je subforum voorkomt kaart je het achter de schermen wel aan, toch?
pi_49721376
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef Autodidact het volgende:
Nou ja, als het vaak in je subforum voorkomt kaart je het achter de schermen wel aan, toch?
Van alles wordt er melding gemaakt, zo ook van jouw reacties, mijn reacties die van KB, TL noem maar op.
pi_49721739
Wil je mijn, jouw en TL's reacties vergelijken met de posts van KB? Kom op, hoe vaak heb je topics moeten sluiten en opruimen omdat ik, jij of TL binnen kwam stormen om eens lekker te zuigen?
pi_49721792
Ik richt me op niemand, maar alle reacties die volgens FOK! beleid niet door 'beugel' kunnen worden gemeld. Zo heeft bijvoorbeeld Danny en Yvonne meer dan mij
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:12:33 #173
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49721878
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef Autodidact het volgende:
Wil je mijn, jouw en TL's reacties vergelijken met de posts van KB? Kom op, hoe vaak heb je topics moeten sluiten en opruimen omdat ik, jij of TL binnen kwam stormen om eens lekker te zuigen?
users met elkaar vergelijken is niet wat Trigger bedoelde geloof ik . Elke reactie waarvan mods vinden dat die geėdit of verwijderd moet worden, kunnen wij in de notes van een user zetten. Als wij vinden dat een user over de schreef gaat, kaarten wij het aan bij de A's en FA's en zij beoordelen dan of de "overtreding" wel of niet zo ver de policy overschreidt dat het banwaardig is.
En dat gebeurt dan weer zonder aanzien des persoons. Als ik nu een tubgirl zou posten, word ik er ook afgelazerd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49721938
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:12 schreef teamlead het volgende:

Als ik nu een tubgirl zou posten, word ik er ook afgelazerd
Wat is een tubgirl? Plaats eens.
pi_49722073
Ik weet dat dat niet (nou ja, meestal niet) op basis is van wie het doet, dat is mijn vraag dan ook niet. Mijn vraag is of het ook aangekaart wordt als blijkt dat men keer op keer topics versjeert. Hoeveel topics moet je sluiten en opruimen (steeds door dezelfde user) voordat je het over de schreef vindt gaan en het meldt?
pi_49722254
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:17 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet dat dat niet (nou ja, meestal niet) op basis is van wie het doet, dat is mijn vraag dan ook niet. Mijn vraag is of het ook aangekaart wordt als blijkt dat men keer op keer topics versjeert. Hoeveel topics moet je sluiten en opruimen (steeds door dezelfde user) voordat je het over de schreef vindt gaan en het meldt?
Het kan een topic zijn het kan 100 topics zijn, het ligt aan de FA.
pi_49722466
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het kan een topic zijn het kan 100 topics zijn, het ligt aan de FA.
Het ligt aan de FA wanneer jij er melding van maakt dat er een probleem is Zijn jullie bots?
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:26:20 #179
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49722470
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:17 schreef Autodidact het volgende:
Stel er is een user waarvan wij vinden dat die binnen WFL reageert op een manier die hier niet gewenst is. Wij kaarten dat dan aan en een A of FA kijkt ernaar. Zij kijken of het gedrag van de betreffende user dermate storend is, dat een ban op z'n plek is. De notes dienen daarbij als indicatie.
Wat je daarbij moet meetellen is dat een ban al een tijdje niet meer uitgedeeld wordt op 1 bepaald subforum. Stel we zouden jou willen laten bannen, betekent dat dus dat de FA die die beslissing moet nemen, moet beoordelen of jouw gedrag van dien aard is dat je tijdelijk nergens meer op FOK! zou mogen posten.

Ik wil het eigenlijk liever niet hebben over specifieke users, maar ik hoop dat je begrijpt dat Triggershot en ikzelf ongewenst gedrag echt wel melden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49722541
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

Stel er is een user waarvan wij vinden dat die binnen WFL reageert op een manier die hier niet gewenst is. Wij kaarten dat dan aan en een A of FA kijkt ernaar. Zij kijken of het gedrag van de betreffende user dermate storend is, dat een ban op z'n plek is. De notes dienen daarbij als indicatie.
Wat je daarbij moet meetellen is dat een ban al een tijdje niet meer uitgedeeld wordt op 1 bepaald subforum. Stel we zouden jou willen laten bannen, betekent dat dus dat de FA die die beslissing moet nemen, moet beoordelen of jouw gedrag van dien aard is dat je tijdelijk nergens meer op FOK! zou mogen posten.

Ik wil het eigenlijk liever niet hebben over specifieke users, maar ik hoop dat je begrijpt dat Triggershot en ikzelf ongewenst gedrag echt wel melden
Ik heb het niet over specifieke users. Ik vraag nogmaals: hoeveel topics moet een (elke willekeurige) user versjteren voordat jij er melding van maakt?

Hoe bans werken hoef je mij niet uit te leggen, ik vraag je naar jouw modbeleid over WFL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')