Darwin is geen L, dus waarom zou ik de darwinisten hun lesje in L leren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
die discussie met de darwinisten mag je wmb voeren, maar niet in dat topic. Open maar een topic in L daarvoor
omdat het ontkennen van de evolutie wetenschappelijk onderbouwd kan worden in W en op geloofsovertuiging in L.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Darwin is geen L, dus waarom zou ik de darwinisten hun lesje in L leren?
Dat kan je mening zijn. Het is niet de mijne.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat het ontkennen van de evolutie wetenschappelijk onderbouwd kan worden in W en op geloofsovertuiging in L.
Afgaande op de posts die zojuist verwijderd zijn, past jouw stelling beter in L
je zult het er mee moeten doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan je mening zijn. Het is niet de mijne.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
opruiming gehouden, topic weer open.
Game on
Een tvp is een afkorting van 'terug vind post' vroeger kon men dat plaatsen in een topic om het topic terug te kunnen vinden in myAT. Vroeger konden moderators dat verwijderen en bleef het in je MYat nu gebruiken users het alleen om een topic terug te kunnen vinden en als ik het verwijder kan je het tegenwoordig dus niet meer in MYAT vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:43 schreef Kees22 het volgende:
Wat betreft "Islamitische (r)evolutie" een vraag buiten de orde: wat is een tvp, hoe maak je die en wat is er op tegen?
Oh ja: en wie gaat dat onderwerp modereren?
en ik ben nieuwsgierig genoeg om mee te willen lezenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Mja, ik denk ikzelf, lastig als het je eigen topic is, maar als ik over schreef ga kan je altijd nog reageren in dit topic.
Je mag wel monopolie op moderatie indien gewenst.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ik ben nieuwsgierig genoeg om mee te willen lezen
neuh.. ik ga er vanuit dat je zelf objectief genoeg kunt blijven. En als niet: dan weet ik je te vindenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag wel monopolie op moderatie indien gewenst.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. ik ga er vanuit dat je zelf objectief genoeg kunt blijven. En als niet: dan weet ik je te vinden
quote:
Na ja, reageren op een moderatorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een tvp is een afkorting van 'terug vind post' vroeger kon men dat plaatsen in een topic om het topic terug te kunnen vinden in myAT. Vroeger konden moderators dat verwijderen en bleef het in je MYat nu gebruiken users het alleen om een topic terug te kunnen vinden en als ik het verwijder kan je het tegenwoordig dus niet meer in MYAT vinden.
Mja, ik denk ikzelf, lastig als het je eigen topic is, maar als ik over schreef ga kan je altijd nog reageren in dit topic.
Bekritiseren mag altijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Na ja, reageren op een moderator![]()
![]()
Slechte ervaringen mee, dus.
My active topicsquote:Maar je antwoord verschuift het probleem: wat is myAT? Of ben ik nou erg dom? Nou ja, dan ben ik ook maar dom!
Nou, ach? En helpt het ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |