Jammer dat je dat denkt joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Doffy het volgende:
Ah, WFL wordt nu ook officieel omgedoopt tot reli-forum?
Triggershot is door goed te lezen atheïst geworden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Triggershot het volgende:
Laat ik me nog niet over uit, verrassing.
Nee en nee, verder zal je maar zoals eerder ook al gezegd moeten blijven wachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mag hopen dat dat 'iets' OF een modwisseling is OF een opsplitsing waarbij REL verdwijnt naar TRU.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:11 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Triggershot is door goed te lezen atheïst geworden.![]()
Geduld is bijna op...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef Triggershot het volgende:
Heb nu eens geduld.![]()
Klopt dat er iets gaat gebeuren, maar wachten dus.
sure.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat is het snelheid van zicht? <-- Kan die ondertussen niet dicht?De TS heeft zijn antwoord al.
Ik kies geen partij, beide kanten moeten hun 'mond houden' en verder gaan waar het topic voor is, rude met zijn theorieën en de wetenschappelijke weerleggingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef S1nn3rz het volgende:
zeg triggershot, ik vind je reactie in rudes topic een beetje onder de maar, en zou het bijna willen bestempelen als stemmingmakerij.
er zijn een paar medestanders van rude in het topic, en die moeten dus nu hun mond houden terwijl ze gewoon netjes op niveau willen discussieren.
Donequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef Akkersloot het volgende:
Triggershot, wil je Steun je als moslim Allah als Hij Zijn mening verandert ? a.u.b. weer heropenen en in WFL plaatsen.
Ik had in het verkeerde subtopic op "nieuw topic" getoetst.
Lijkt mij interessant of jij, als moslim, voor Allah zou kiezen als hij zijn mening zou veranderen. Geloof je als moslim dus alleen in de koran of geloof je ook in het bestaan van Allah?
quote:
Ja, hij heeft er tenslotte pas 17 ziljoen gehad....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij verdient ook nog een kans, mits inhoudelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |