quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dit staat in NWS omdat....?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een nonsens topic overigens!
Wat heeft Allah ooit gedaan dan? Een verzinsel van de mensheid verdient helemaal geen steun.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Allah verdient de steun van elke moslim op elk moment van zijn leven en steun is wel het minste wat een goede moslim Allah kan schenken! Wat een nonsens topic overigens!
Verzinsel jaja, wetenschappelijk bewezen dat er geen godheid is idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:43 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wat heeft Allah ooit gedaan dan? Een verzinsel van de mensheid verdient helemaal geen steun.
Ga jij even wetenschappelijk bewijzen dat er geen roze olifant met superkrachten op pluto loopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verzinsel jaja, wetenschappelijk bewezen dat er geen godheid is idd.
Geloven mensen dat er een roze olifant met superkrachten op plute rondloopt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:52 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ga jij even wetenschappelijk bewijzen dat er geen roze olifant met superkrachten op pluto loopt.
Ja ik! Of wil je nu beweren dat ik die roze olifant verzonnen heb?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloven mensen dat er een roze olifant met superkrachten op plute rondloopt?
Inhoudelijk altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:De inbox "pizzakoppo" is niet beschikbaar
Omkering van bewijslast.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verzinsel jaja, wetenschappelijk bewezen dat er geen godheid is idd.
Zoiets als "plaats geen persoonlijke aanvallen" "blijf ontopic" ect ect.quote:
Tja, God is almachtig en de bewijslast wordt omgedraaid...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Omkering van bewijslast.
En als er bewezen wordt dat er een Godheid is, dan zal nog het bewijs moeten volgen dat die Godheid het hoofdpersonage van de koran is.
400 jaar geleden geloofde iedereen nog dat de zon om de aarde draaide. Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het moeten bewijzen dat er geen God, Roze Olifant, e.d. bestaat is i.d.d. de omkering van bewijslast.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:59 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Tja, God is almachtig en de bewijslast wordt omgedraaid...Zo kan ik het ook
![]()
Toch raar dat een alwetende en vooruitzienende en godheid daar pas na duizenden jaren achter zou komen dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef Iblis het volgende:
Ik dacht dat het uit Koran & Hadith wel redelijk duidelijk volgde dat Allah nu eindelijk eens had bedacht wat hij wilde.
Ik kan je gerust stellen hoor. Mohammed (en Paulus en Lou de Palingboer en Rober van der Google) ook. Ik stel moslims alleen maar een vraag.quote:Op Joseph Smith na dan, maar dat is een valse profeet.
Als je het zo stelt en heel je topic draait om één vraag alleen, doe het dan even lekker in [Centraal] Vragen over de islam 4quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Toch raar dat een alwetende en vooruitzienende en godheid daar pas na duizenden jaren achter zou komen dan.
[..]
Ik kan je gerust stellen hoor. Mohammed (en Paulus en Lou de Palingboer en Rober van der Google) ook. Ik stel moslims alleen maar een vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |