Geen dank.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die arrogantie heeft hij in Arnhem al opgepikt
Geen problemen met de site.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:37 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch wel benieuwd naar wat Koeman doet.
De officiele PSV site is bij mij trouwens offline, ligt dat aan mijn computer, of is ie weer overbelast omdat iedereen wil weten wat Koeman doet?
Makaay heeft al aangegeven dat ie zich prima bij Bayern voelt en niet weg wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:41 schreef Neoktheone het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
En wat moet je met Van der Meyde (laat staan Bakirdinges) als je Makaay en Luque voorin hebt
Maar als Bayern aan een reorganisatie gaat, en ze Makaay weg willen, dan denk ik niet dat hij blijft. Hij was dan wel topscorer van Bayern, maar aan het begin van vorige seizoen, toen wilde ze hem dacht ik ook al weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:43 schreef Panick het volgende:
[..]
Makaay heeft al aangegeven dat ie zich prima bij Bayern voelt en niet weg wil.
Dat is ook de laatste strohalm waar ik nog aan vasthoud. Ik zette er al eenquote:Op maandag 7 mei 2007 08:51 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar als Bayern aan een reorganisatie gaat, en ze Makaay weg willen, dan denk ik niet dat hij blijft. Hij was dan wel topscorer van Bayern, maar aan het begin van vorige seizoen, toen wilde ze hem dacht ik ook al weg.
quote:PSV haalt Van der Leegte terug
Als alles volgens plan verloopt, speelt Tommie van der Leegte na de zomer weer voor PSV. De middenvelder.
Tom van der Leegte komt momenteel in de Bundesliga uit voor VfL Wolfsburg, maar Van der Leegte is daar niet gelukkig. De Brabander debuteerde in het seizoen 1994-95 voor PSV in het betaald voetbal en speelde ook voor RKC Waalwijk, FC Twente en ADO Den Haag.
Van der Leegte - die zelf zo goed als rond is met PSV - heeft een doorlopend contract bij Wolfsburg, maar heeft de toezegging dat de club zal meewerken aan een vertrek. PSV is na het afscheid van Phillip Cocu op zoek naar ervaring, al heeft Van der Leegte te horen gekregen dat hij in eerste instantie voor de breedte wordt gehaald.
dat was een prettig bericht aan de ontbijttafel!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is ook de laatste strohalm waar ik nog aan vasthoud. Ik zette er al eenachter, omdat ik er zelf ook weinig vertrouwen in heb. Maar zeg nooit nooit. Overigens is Van der Leegte niet gehaald als vervanger van Cocu maar voor de breedte volgens het AD:
[..]
Luque is geen hoogvlieger hoor, snap niet waarom jullie hem zo graag willen.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:41 schreef Neoktheone het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
En wat moet je met Van der Meyde (laat staan Bakirdinges) als je Makaay en Luque voorin hebt
Ligt er echt zo duimdik boven op dat ie vertrekt.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef lookinforyou het volgende:
Volgens mij zei Koeman in de Telegraaf dat er vanavond een persconferentie kwam, dus nog ff geduld hebben dan maar
Ik hoop zo dat ie vertrekt, maar ben er niet zo zeker meer van eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ligt er echt zo duimdik boven op dat ie vertrekt.
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ie vertrekt, maar ben er niet zo zeker meer van eigenlijk
Ik denk dat ie wel aanblijft eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ligt er echt zo duimdik boven op dat ie vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |