mooi, dan kijk ik rond die tijd weer evenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef HPayne het volgende:
Om 19:30 de uitslag
ik ikquote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mooi, dan ik ik rond die tijd weer even
quote:-Lemjur-
-"Ik wou graag 2 grote friet, een medium sprite en dan graag die hamburger, ja diegene waar ik naar wijs." -
quote:-ruud_fr-
-"Ik gok dat die gouden tanden nep zijn"-
quote:-Bayswater-
-"Dat was ik niet, dat was die neger" {Teeuwenmode}-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperHarregarre-
-Er zit een drol op je hoofd. Oh, wacht...-
ik snap je nog steeds niet. maar goed.quote:
Heb je gezopen?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik snap je nog steeds niet. maar goed.
Toch een zekere vorm van plagiaat. Zonde dat die letterdieverij nog beloond wordt ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Bayswater het volgende:
Alle credits naar Hans Teeuwen uiteraarddan neem ik de punten wel mee
Vrijdag weerquote:Op maandag 7 mei 2007 19:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]nee, ik ga niet zo vaak naar brabant
Met die 5 punten toen had je anders niet zoveel problemen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Wo ist der Bahnhof?" "Do ist der Bahnhof".
Dat hebben de gebroeders Temmes van mij gejat.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met die 5 punten toen had je anders niet zoveel problemen.![]()
blijf je nou jattenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Edit: kudt, hierboven soortgelijke grap![]()
Ik haalde m al wehegquote:
Linksvoor ligt in ieder geval Youri Mulder tamelijk onherkenbaar.quote:
Ik kom geloof ik iets dichterbij.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
(Na uitslag vorige foto)
7. toma 156
8. vrolijke-frits 151
9. existenz 142
10. Maikalo 141
11. vitessezuid113 134
12. Bayswater 124
Hoop dat de verhuizing lang gaat durenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben aan het verhuizen en kan niet zeker zeggen of ik de komende dagen makkelijk online ben.... er is dus een kans voor de achtervolgers om in te lopen
die daarachter is volgens mij Asamoah.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Linksvoor ligt in ieder geval Youri Mulder tamelijk onherkenbaar.
En toch moest ik er stiekem wel om lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, ik wist dat ik de poedel zou krijgen.Niet politiek correct genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |