ff geduld hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:39 schreef DiviFilius het volgende:
hmm blijkbaar zijn Cattle en Uranium nou niet de meest gewilde trade items, 0 trade offers![]()
overigens ben ik zelf ook te lui om andere mensen te gaan PM en
Hey bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:39 schreef Document1 het volgende:
Shawn weet neit of je erin kan komen maar als het zo is dan is het een schat vol info
http://z11.invisionfree.com/GreenPA/index.php?showforum=20
Alu en pigs zijn zo slecht nog nietquote:
ik sowieso en jij bent toch te sterk voor hemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:35 schreef Shawn het volgende:
Ik zou jullie graag willen helpen met het asskicken van Olmo Lungring, heb alleen 1 probleem:
Your nation is too new to declare war at this time. Your soldiers need time to train and your economy needs time to adjust to your new government. You may officially begin declaring war on 5/7/2007.
Wie is er van plan om Olmo Lungring morgen aan te vallen![]()
Jammer dat ik hem niet mag pwnenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik sowieso en jij bent toch te sterk voor hem![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:01 schreef rood_verzet het volgende:
Jezus Shawn, je bent in een dag bijna de helft van mijn natie qua voorzieningen en alles en ik ben al maanden bezig. (maar goed wel op eigen houtje hehe)
Dit is mijn landjequote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef Shawn het volgende:
[..]
leuk om te horen
welke land is van jou?
p.s, Ik heb zojuist mijn bills betaald: $17,000+Maar ik verdien gelukkig wel genoeg om de kosten te dekken
![]()
Nog een lange weg te gaan dusquote:Op zondag 6 mei 2007 12:37 schreef Shawn het volgende:
CoolFOK-Clan strength is rond de 5,000.. de sterkste clan strength is 9,000,000
![]()
meteen 2 keer aanvallen, maar pas wel op dat je geen clan member aanvalt anders is het straks alweer gedaan met je landquote:Op zondag 6 mei 2007 13:02 schreef JAM het volgende:
Ik dacht eens leuk te zijn en ik heb deze vent binnengevallen:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=131977
3 doden aan mijn kant, 1 aan zijn kant.
met een harbor denk ikquote:Op zondag 6 mei 2007 13:02 schreef FJD het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk je 6e trade slot?
Hoe kom je dan aan je 5e tradeslotquote:Op zondag 6 mei 2007 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
met een harbor denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een arabier?quote:
jawel gewoon minder invullen bij deployed, maar kan maar 1 keer per dagquote:Op zondag 6 mei 2007 15:55 schreef Double-Helix het volgende:
kan niet
Ik speelquote:Op zondag 6 mei 2007 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is niet echt onwijs politiek, maar spelen er mensen Travian? ... de Speed 3x server gaat binnenkort resetten
Ik heb het net even bekeken en ziet er best leuk uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is niet echt onwijs politiek, maar spelen er mensen Travian? ... de Speed 3x server gaat binnenkort resetten
Ik ben nog in Anarchy en dan kan het niet...lol...ik had me er zo op verheugdquote:mensen val olmo aan hij heeft in totaal nog maar 80 soldiers over,kom op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |