Ook geen rampquote:Komt ie nu mee Ik heb net 500k in van alles gestoken en had het makkelijk kunnen missen, nu moet je wachten tot morgen
ZES?! Ik dacht eerder aan ZESTIG..quote:AgLarr, ik neem met liefde zes soldaten van je af.
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef JAM het volgende:
[..]
Hoofdletters hè, FOK. Staat gewoon onder edit my nation. Dan heb je alliances - specify other.
De Den Hagelarij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wie ben je? Volgens mij kan ik vandaag nog geen troepen leveren ivm teveel trade/aid offers, maar ik zal je zodra 't kan wel een regimentje passen
Tip; accepteer m'n trade offer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:03 schreef Shawn het volgende:
[..]
ThanksIk heb me aangemeld
(heb 20 soldaten gekocht, ik heb nog $242.. tips?)
Ja, ook goed. Dan stuur ik ze gelijk door naar 't front.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ook geen ramp
[..]
ZES?! Ik dacht eerder aan ZESTIG..
je moet morgen alleen maar infrastructuur kopen want dan krijg je meer burgers en GEEN land kopen dat is nog lang niet nodigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:03 schreef Shawn het volgende:
[..]
ThanksIk heb me aangemeld
(heb 20 soldaten gekocht, ik heb nog $242.. tips?)
Sounds like a good planquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef Sargon het volgende:
[..]
je moet morgen alleen maar infrastructuur kopen want dan krijg je meer burgers en GEEN land kopen dat is nog lang niet nodig
quote:
Ik ben er achter jaquote:je hebt maar 4 aidslots per 10 dagen dus een beetje zuinig mee omgaan is wel handig
no worries ik spring dan financieel bij, dan hoop ik nog rijker te wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik ben er achter jaDat wordt zuur, flink veel rente dokken over mijn unpaid bills...
quote:no worries ik spring dan financieel bij, dan hoop ik nog rijker te worden
Wist ik niet, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef JAM het volgende:
Je moet zelf je belasting innen, Shawn.
7 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:41 schreef BadBadPresident het volgende:
de timer staat volgensmij rond een uurtje of 4-5 s ochtends elke dag.. dat betekend zeg maar dat er na 4-5 uur weer opnieuw belasting kan worden geint voor die dag.
je kan het allemaal nalezen op hun forumquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:37 schreef Chilles het volgende:
Een kleine vraag. Wat is precies het verschil tussen de verschillende vormen van aanvallen (cautious, standard, planned, and agressive ground attacks)?
Hebben ze allemaal hun eigen eigenschappen? Andere uitkomsten?
cool ik zie dat ik morgen Olmo Lungring kan aanvallenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef Double-Helix het volgende:
ik attack vooral aggresive maar heb geen zin om defcon 1 te doen en heb nu defcon 5 omdat ik zo sterke economie heb
Die is pleite toch?quote:cool ik zie dat ik morgen Olmo Lungring kan aanvallen
Pest is dat je infrastructure net zo hard duurder wordtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Double-Helix het volgende:
wacht een paar dagjes en dan stroomt het geld binnen shawn.
heb nu eindelijk een strong economy.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Double-Helix het volgende:
wacht een paar dagjes en dan stroomt het geld binnen shawn.
heb nu eindelijk een strong economy.
ik betaal nu 800quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is dat je infrastructure net zo hard duurder wordtIk betaal nu 3400 per level infrastructure
Oeh, goed planquote:hahah ik ben nu ook in oorlog met hem,morgen vallen we hem met zijn drieen tegelijk aan,is er meer schade,welke tijd komt jullie uit?
Dat bedoel ikquote:
Als jullie nog militaire steun nodig hebben zal ik hem ook wel aanvallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:25 schreef Double-Helix het volgende:
hahah ik ben nu ook in oorlog met hem,morgen vallen we hem met zijn drieen tegelijk aan,is er meer schade,welke tijd komt jullie uit?
ouwchquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:25 schreef AgLarrr het volgende:
Zeur niet... ik heb anarchy en vang nauwlijks 600. Mijn bills zijn 1200. U do the match amigo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |