Marble schijnt gewild te zijn. Ik kreeg 100k als ik gewoon de trade aan zou gaan en niet van team zou switchen en 500k als ik zou switchen en minimaal drie maanden z'n trade aan zou gaan. Ik had 1 van zijn grondstoffen wel nodig, de ander had ik dubbel maar toen kreeg ik nog een leuke trade offer en met wat heen en weer geschuif met trades heb ik nu weer precies wat ik nodig hadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:44 schreef Sargon het volgende:
waarom zou je in godsnaam zoveel bieden als je gewoon bij de newbie lijst alle varianten kan krijgen die je wil
join onze alliantiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Marble schijnt gewild te zijn. Ik kreeg 100k als ik gewoon de trade aan zou gaan en niet van team zou switchen en 500k als ik zou switchen en minimaal drie maanden z'n trade aan zou gaan. Ik had 1 van zijn grondstoffen wel nodig, de ander had ik dubbel maar toen kreeg ik nog een leuke trade offer en met wat heen en weer geschuif met trades heb ik nu weer precies wat ik nodig hadMoet nog een grondstof of 2/3 erbij hebben dus daar ga ik morgen eens naar op zoek.
Ik heb nog wel een morele verplichting richting None aangezien ik daar bij inschrijving 50k aid heb gekregen. Daarnaast vind ik het wel fijn dat het geen aanvallende alliantie is maar puur een verdedigende. Ik zit er meer in voor het economische gedeelte en niet voor het oorlogs deel maar goed omdat er altijd wel plunderende naties zijn leek het me wel verstandig om ergens bij te zittenquote:
Laffer Curve...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
28%Zo hoog mogelijk, levert het meeste geld op
Lieve schat, vul eens andere tax rates in en je ziet vanzelf dat je op 28% het hoogste bedrag aan income per tax paying citizen krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef Chilles het volgende:
Laffer Curve...
Goede vriend, toen ik dat een tijdje geleden deed, werden mijn inwoners very unhappy wat als resultaat oplevert dat ik veel minder belasting kreeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Lieve schat, vul eens andere tax rates in en je ziet vanzelf dat je op 28% het hoogste bedrag aan income per tax paying citizen krijgt.
Ik heb een average economy overigens. Moet nog even wat trades binnen halen denk ik zo.
Nation hapiness gaat idd direct omlaag en daardoor gaat ook je inkomen omlaag maar 28% van 80 is nog altijd meer dan 10% van 100 en dus per saldo ga je er op vooruitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:37 schreef Chilles het volgende:
Goede vriend, toen ik dat een tijdje geleden deed, werden mijn inwoners very unhappy wat als resultaat oplevert dat ik veel minder belasting kreeg.
* zakjapannertje steekt hand opquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:55 schreef Sargon het volgende:
Cananefatia wordt aangevallen door brummels, wie is Cananefatia ?
bij alliantie op other en dan FOK invullenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:40 schreef Shawn het volgende:
Ik ben me nu aan het registreren. Ik heb voor Blauw gekozen, hoe sluit ik me aan bij de FOK alliance?
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:43 schreef Sargon het volgende:
[..]
bij alliantie op other en dan FOK invullen
Ik vermoed dat ik met mijn 25 soldaten weinig uit ga halenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:43 schreef Sargon het volgende:
maar eerst misschien even wachten tot wat meer mensen van fok hem willen aanvallen.
maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:47 schreef Shawn het volgende:
[..]
Thanks
Waar zal ik mijn land neerzetten? Europa, Azië??![]()
jij hebt al oorlog met hem tochquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:47 schreef zakjapannertje het volgende:
ik ben bereid wat soldaten te leveren, aangezien mijn bevolking nu niet echt happy is met de inkwartiering van soldaten
Ik ook, ik kan het onderhoud van mijn troepen niet meer betalen, dus als ik ze aan iemand kan schenken...quote:ik ben bereid wat soldaten te leveren
val hem dan aan dan krijg je vanzelf minder troepenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan het onderhoud van mijn troepen niet meer betalen, dus als ik ze aan iemand kan schenken...
Ik moet nog een dagje wachten voordat ik oorlog kan verklaren -- maar dan ga ik los hoor! Godverdomme, dan ga ik los!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:43 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128361
dit is onze nieuwe vijand maar eerst misschien even wachten tot wat meer mensen van fok hem willen aanvallen. Ik ben te sterk maar kan wel wat ondersteunen met aid in de vorm van soldaten
Daar heb ik er dan weer niet genoeg voor vrees ik.quote:val hem dan aan dan krijg je vanzelf minder troepen
Ik kan nog wel wat soldaten gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan het onderhoud van mijn troepen niet meer betalen, dus als ik ze aan iemand kan schenken...
Juist. Moord en doodslag, brand en verderf, dat willen we zien. You're either with us, or against us.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:55 schreef Chilles het volgende:
Beter pakken we Brummels eerst op diplomatiek niveau aan door met hem contact op te nemen en als dat niet werkt met zijn Alliance leider.
Brummels had zakjapanner aangevallen? Jij had hem toch ook nog een peace request gestuurd die hij alleen wou aannemen als die er iets voor terug krijgt. Als je hem nou weer PM'd om te vragen of hij peace wil (desnoods kan je ook nog geld van hem vragen ervoor) en dat als die geen vrede sluit dat die dan veel aanvallen op zijn land krijgt?
Waarom zomaar bloed vergieten?
Of we kunnen dit spel niet zo serieus en dramatisch nemen en hem gewoon aanvallen.
Coolquote:
Hoofdletters hè, FOK. Staat gewoon onder edit my nation. Dan heb je alliances - specify other.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:57 schreef Shawn het volgende:
[..]
Cool
Volgens mij heb ik zojuist mijn land gecreëerd:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132438
Ik moet nog ff wat gegevens invullen enzo.
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked.
P.S, ik kan alliantie nergens vinden![]()
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:55 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand die ff 5k ofzo kan missen? Kan ik die troepen betalen totdat ik ze of ombreng, of ontbind..
Wie ben je? Volgens mij kan ik vandaag nog geen troepen leveren ivm teveel trade/aid offers, maar ik zal je zodra 't kan wel een regimentje passenquote:Ik kan nog wel wat soldaten gebruiken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |