quote:
Ik gok trouwens een boel pageviews.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef mordradead het volgende:
Bier en tieten.
Kan iemand mij uitleggen wat hier ook maar mooi aan zou kunnen zijn?quote:
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat hier ook maar mooi aan zou kunnen zijn?
33cl wat zeur je ventquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat hier ook maar mooi aan zou kunnen zijn?
nooit te vreden.quote:
Juistemquote:
doe dat nog eens :$quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:07 schreef Poit het volgende:
AbsoluutPas nog met m'n zatte kop proberen na te doen maar ik kwam niet verder dan de 1ste twee regels
Moet je me eerst even dronken voeren lieve schatquote:
Ech niej!!! Ik sta geregistreerd als goed doelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zonde van de drank.
je moet meer osdorp luisteren.quote:
Dat is 1 van de 2 nummers die ik van OP heb / ken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je moet meer osdorp luisteren.
dit is 1 van de schraalste nummers...
Ik werd verblind door het bierquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:37 schreef Heintje het volgende:
Dat blikje boeit me niet zo veel. Al ben ik geen Heineken fan. Maar als niet drinker kun je daar niet echt een mening over hebben.
Het gaat er mij meer om dat die tieten gewoon LELIJK zijn.
Ik denk dat ze gezelligheid zochten.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Laatste keer dat Ipho een topic mag openen.![]()
Oe.. kom eraan..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kijk wel even of ik nog een mooi exemplaar kan vinden om in het BoF topic te plaatsen, zodat de BoF-ers in eigen topic kunnen blijven
Edit:
Deze misschien...
[afbeelding]
daarom ben je ook homo...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:37 schreef Heintje het volgende:
Dat blikje boeit me niet zo veel. Al ben ik geen Heineken fan. Maar als niet drinker kun je daar niet echt een mening over hebben.
Het gaat er mij meer om dat die tieten gewoon LELIJK zijn.
Hehe ik was nog op tijd om naar de Blokker te rennen (daar was ie 3 euro goedkoperquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:46 schreef Roi het volgende:
Ik dacht vandaag in de Bijenkorf Zwartboek te kopen en hem dan te laten signeren door Carice van Houten (). Leuk als moederdag cado (eentje waar ik wat aan heb
!) Was ik net te laat
, ze was er maar een uurtje.
Hertog Janquote:
Losers.... Duidelijk. SC is voor echte mannen!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor degene die de kwaliteit van de OP missen
Het Grote BoF! BF2 Topic:Waar we ook tieten hebben!!
Mannen of jongetjesquote:Op zondag 6 mei 2007 01:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Losers.... Duidelijk. SC is voor echte mannen!!!!![]()
Speaking off... Ben KNEITER LAM!!!!
Klopt, echte mannen komen nietquote:Op zondag 6 mei 2007 03:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mannen of jongetjes
Tijdens de GAM meet worden de jongetjes van de mannen gescheiden
quote:
2 euro geboden hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef mordradead het volgende:
Ik bied 1 euro.
Voor je NES?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:43 schreef Roi het volgende:
Ok is goed. Ik heb wel het liefst dat je het geld direct overmaakt Douwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |