Wtf is dat voor monsterlijk ding?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helemaal niets in Rotterdaammm
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helemaal niets in Rotterdaammm
geboren in de Clara gek! Wie is hier nou import, kutstudentquote:
Ik een paar km verderop, ga toch picknickenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:20 schreef Evil-E het volgende:
[..]
geboren in de Clara gek! Wie is hier nou import, kutstudent![]()
Mengelmoes van ABN, Rotterdams en een piepkleinbeetje allochtoons accent.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef parselmouth het volgende:
Praten jullie trouwens allemaal keurig abn of met zo'n lekker Rotterdams accentje?
Ik ben er lang geleden eens van beschuldigd licht Rotterdams te klinken, dus dat neem ik dan maar aan. Ik weet echter wel dat het meer ABN dan Rotterdams is, mede omdat ik niet in Rotterdam ben opgegroeid en mijn accentbasis (is dat een woord? it is now) dus ergens anders vandaan komt.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef parselmouth het volgende:
Praten jullie trouwens allemaal keurig abn of met zo'n lekker Rotterdams accentje?
Gewoon abn. Ik ken eerlijk gezegd heel weinig mensen die met zo een typisch Rottuhdams accent spreken. Het zijn toch voornamelijk de wat oudere volkse types die nog op die wijze spreken.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef parselmouth het volgende:
Junolaan, jij? en waar verhuis je naartoe dan..?quote:
als je van rap houdt is Rotterdam van Uniq wel een heel stoer nummer.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef IHVK het volgende:
Bestaan er goed nummer over Rotterdam.
Geen Lee Towers achtige dingen dus, maar meer pop?
Het enige wat ik ken is The Beautiful South - Rotterdam en die gaat niet echt over Rotterdam.![]()
En ik wil als ik lang weg ben een goed nummer over Rotterdam luisteren.
Ik hou niet van rap helaas. Maar goed, ik luister wel ff.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
als je van rap houdt is Rotterdam van Uniq wel een heel stoer nummer.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CGy4fjbO6Mo trots op Rotterdam
Jij had toch ook een keer op Fok een topic geopend met je stem om te vragen of het Rotterdams klnkt? Zo ja, dan spreek je behoorlijk Rotterdams.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:20 schreef Koewam het volgende:
Als ik met niet-zuid-Zuid-Hollanders omga schijnt het wel degelijk op te vallen.
Rododendronstraat.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Junolaan, jij? en waar verhuis je naartoe dan..?
Rotterdams accent... Op mn werk in Zeeland probeer ik wel gewoon ABN te praten maar ik krijg er eigenlijk elke week wel een opmerking overquote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef parselmouth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |