als je het geen probleem vindt om veraf van alles te wonen dan wel. Het is een best aardig buurtje met veel groen schijnt. Maar ik zou never nooit zover van "de stad" willen wonen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef dialMforMonkey het volgende:
Is de straat Zuidhoek, in Oud-Charlois een beetje leefbaar voor een student?
Ik zit dan volgens mij 8,5 km van de Kralingse zoom af, waar mijn school ligt. Perfecte afstand om te fietsen dus. Hoeveel KM ligt oud Charlois van bijv. het centraal af?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef Evil-E het volgende:
[..]
als je het geen probleem vindt om veraf van alles te wonen dan wel. Het is een best aardig buurtje met veel groen schijnt. Maar ik zou never nooit zover van "de stad" willen wonen.
ong 5 a 6. Maar Zuid wil je niet wonen als student. Zoek lekker iets in Noord (Blijdorp/Bergpolder/Crooswijk) of West (Nieuwe Binnenweg/Beukelsdijk). Waar woon je nu dan eik?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik zit dan volgens mij 8,5 km van de Kralingse zoom af, waar mijn school ligt. Perfecte afstand om te fietsen dus. Hoeveel KM ligt oud Charlois van bijv. het centraal af?
haha, iets boven Venlo. Beetje te ver om dagelijks met het OV te doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:34 schreef Evil-E het volgende:
[..]
ong 5 a 6. Maar Zuid wil je niet wonen als student. Zoek lekker iets in Noord (Blijdorp/Bergpolder/Crooswijk) of West (Nieuwe Binnenweg/Beukelsdijk). Waar woon je nu dan eik?
Nee niet Arcen, meer richting Helden, als je dat kent. Ik ben wel wat gewend, maar ik zit idd liever in een gemoedelijke wijk dan midden in de urban jungle.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Evil-E het volgende:
Arcen? Heb een tijdje in Venlo gewoond... Maar OT, zoek in godsnaam iets in Noord, zeker als je from out of town bent....
let op: alleen int weekendquote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Koewam het volgende:
Ik ga maandag of dinsdag trouwens naar http://www.gemeentearchief.rotterdam.nl/leeft/
ik kreeg helemaal het-gevoel toen ik die galerie zag
Daar kan ik wel een middagje spenderen. Zo heerlijk alleen wegdromen
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef Koewam het volgende:
Ik begin Amsterdam trouwens ook veel leuker te vindenHELPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik woon in Noord. Vanaf mn balkon kan ik de Nationale Nederlanden gebouwen en het Westin zien dus moet lukken lijkt mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef Dementor het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)woest-Rotterdam.html
Ik ben benieuwd of ik het hier kan zien...
Ik woon in Oost maar als ze ook maar iets van de Duitsers geleerd hebben dan moet ik die schijnwerpers vanaf hier ook wel zienquote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik woon in Noord. Vanaf mn balkon kan ik de Nationale Nederlanden gebouwen en het Westin zien dus moet lukken lijkt mij.
Redelijk Rotterdams.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef parselmouth het volgende:
Praten jullie trouwens allemaal keurig abn of met zo'n lekker Rotterdams accentje?
Oude Maasweg van de Amazing Stroopwafels. Hoewel dat niet specifiek over Rotterdam gaat, maar iedereen die de oude maasweg kent zal de eenzaamheid in de nummer herkennenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef IHVK het volgende:
Bestaan er goed nummer over Rotterdam.
Geen Lee Towers achtige dingen dus, maar meer pop?
Het enige wat ik ken is The Beautiful South - Rotterdam en die gaat niet echt over Rotterdam.![]()
En ik wil als ik lang weg ben een goed nummer over Rotterdam luisteren.
Bij één van die wok-to-go restaurantjes, bijvoorbeeld bij Daily Wok op de Oude Binnenweg.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:38 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb nog 1 vraagje over Rotterdam.
We moeten als we een weekend daar zijn op vrijdag avond al redelijk vroeg in Scheveningen zijn voor Tarzan.
We moeten dus een beetje op tijd zien te eten
Waar kan je aardig lekker eten afhalen in het centrum?
Ken Helden verder niet, weet alleen dat het bij Venlo isquote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Nee niet Arcen, meer richting Helden, als je dat kent. Ik ben wel wat gewend, maar ik zit idd liever in een gemoedelijke wijk dan midden in de urban jungle.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren ook even de Euromast opgegaan, vond het toch wel een beetje tegenvallen. Ze hadden het van mij best een kwartier even echt fel aan mogen zetten en dan weer de stralen zoals het nu de hele tijd was.
Uiteindelijk was het toch wel ok - in de euroscoop nog naast een man gezeten die vertelde over het bombardement, hij was toen 10. Dat was ook wel indrukwekkend om verhalen te horen.
Iemand?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef parselmouth het volgende:
Iemand trouwens bekend met de Schiedamse wijk Nieuwland? Is 't daar een beetje leuk wonen?
Nieuwland is saai, maar redelijk rustig. Veel van die 4-verdiepingen flats, weinig te doen verder...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Iemand?
M'n moeder heeft lang geleden in Schiedam gewerkt en volgens haar is het er goed te doen, maar gezien sommige wijken in Rotterdam en Schiedam binnen 5 jaar veel beter bewoonbaar zijn geworden of juist veel minder bewoonbaar zijn geworden, is dat niet een heel betrouwbare bron
Als je echt leuk rustig wil wonen zoek dan iets in het Kleiwegkwartier...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:45 schreef parselmouth het volgende:
Liever een saaie buurt dan een pauperwijk[/zwartwitdenken]
Nee, voor de feestjes enzo ga ik toch wel naar R'dam toe. Rustig wonen vind ik wel fijn!
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |