En daarom heb ik geen auto EN geen brommerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
zijn brommer is zuiniger, minder belastend En goedkoper als een auto hypocriet nephippie![]()
Ik kreeg een keer een wesp in mn mouw tijdens het rijden, maar dat had ik pas 10 minuten later door, ik dacht: wat prikt er toch steeds zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik had een keer mijn vizier open staan, en toen vloog er een bij in
gemaakt door arme kansloze negertjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
En daarom heb ik geen auto EN geen brommerAlleen mijn trouwe omafiets in zachtroze
.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:55 schreef fs180 het volgende:
omafietsen zijn levensgevaarlijk! en totsaal niet degelijk
Oh ja een omafiets is ook echt gevaarlijk! Ik moet hem echt vastketenen in de garage, anders vreet hij zich door de deurposten en vernielt hij mijn huisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef fs180 het volgende:
nee.. ik bedoel beide
jij woont dan ook in een boerendorp
hoi fleurezeurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Oh ja een omafiets is ook echt gevaarlijk! Ik moet hem echt vastketenen in de garage, anders vreet hij zich door de deurposten en vernielt hij mijn huis!!!
En ja, ik woon in een lieflijk dorpje, maar we hebben heus wel auto's en scooterjeugd hoor!
Och wat zal ik zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi fleurezeur![]()
ik geloof dat ik verliefd begin te wordne op je schone naiefe pure karakter![]()
![]()
Ze vallen niet van ellende uit elkaar als je er goed voor zorgt gekkie, af en toe de kettingen smeren, roest eraf halen, lief tegen praten en een likje verf!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef fs180 het volgende:
meer van.. ze vallen van ellende uit elkaar
maarja. ik ben dan ook een normale fiets gewend![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik ben altijd al fleurig, maar ik fleur inderdaad graag dingen op![]()
whahahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik dacht dit is weer een gothic bash topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |