Weet ik Nebelung. Helaas blieft madame ook geen toetjes of kaas.
![]()
En voorlopig blijf ik ook wel bv geven hoor. En misschien verandert haar smaak ook nog wel in die tijd. Tegenwoordig kan je haar helemaal plat gooien met groente, maar dat was met Randy ook ooit zo en die vindt daar niets meer aan. Die vindt pap tegenwoordig weer lekker smorgens (dankzij het feit dat Tinka het ook krijgt
![]()
) dus die zit smorgens al geramd met 200 ml. Dus misschien gaat het met Tinka ook zo.
Ik zat gisteren toen ik het berichtje typte er ff doorheen, was wat emo. Eigenlijk gaat het wel prima zo, ondanks dat ik zelden een knappe nachtrust krijg. Maar ach, ze ligt nog naast me dus ze is zo gevoed. Eigenlijk praat ik ook nooit meer met iemand over mijn twijfels etc. omdat ik er alleen maar commentaar op krijg in mijn omgeving. (Familie, CB) Nu nog steeds bv? Nog steeds snachts? Laat haar toch huilen, etc.
![]()
Lekker makkelijk, ik zie er tegenop om haar nachtenlang te laten janken van de dorst. Zeker als ze toch al niet genoeg melk producten krijgt. Goddank drinkt ze tegenwoordig ook ranja uit een flesje dus de angst van vocht tekort is weg en dat geeft al veel rust. Ze is niet meer volkomen afhankelijk van me.
Het is ook vreemd voor me om te 'beslissen' wanneer te stoppen. Het heeft zolang 'gemoeten' omdat ze niet uit fles dronk. Nu 'moet' het alleen nog maar omdat ze haar melkproducten moet hebben, maar ik vind het ook nog knus (voor 1.00 uur!
![]()
) Bij Randy hoefte ik die beslissing niet te maken omdat het spontaan stopte na 8 maanden omdat ik weer zwanger was. En ondanks dat ik me altijd tegen mijn omgeving moet verdedigen, ben ik er eigenlijk beretrots op dat ik al 13 maanden geef.
![]()
Aan de andere kant ben ik lichamelijk nog steeds niet optimaal sinds de bevalling en bv vraagt natuurlijk ook een hoop energie en weerstand van je, zeker met die nachtvoedingen. Afijn... hoop 'dubbele' gevoelens dus.
Heb trouwens nooit hoeven kolven, maar als ik jullie verhalen zo lees (lurk hier vooral, tenzij ik mijn ei even kwijt moet zoals nu!) is het een gemis! Je beleeft nog eens wat als kolver!