5 kanaals setje staan............. en hem pas aanzetten na het lezen van jouw opmerkingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
Der Untergang op RTL5 zeer goede film![]()
Die artillery gaat met een subwoofer echt diep!![]()
Same herequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
5 kanaals setje staan............. en hem pas aanzetten na het lezen van jouw opmerking
Klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
Der Untergang op RTL5 zeer goede film![]()
Die artillery gaat met een subwoofer echt diep!![]()
ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
topic voor bojo dit
Wat is er zo leuk/goed aan een VW Golf?
je was er nooit in de zomer van 2006quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef Xtreem het volgende:
Ik sta niet in de quotes. Is dat goed of slecht?
dan meen je niet?quote:
Ah. Nee. In tegenstelling tot jou had ik wat nuttigs te doenquote:
Whehe nee hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
dan meen je niet?![]()
edit: ik heb wel 'n aantal corsa'tjes ingehaald ja.. viel me nog bijna op hoeveel van die barrels er rond rijden.
ah.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe nee hoor![]()
Met een zeer goede nachtkijker zou ik je kunnen zien rijden op de A58![]()
hm,zomer 2006.... toen zat ik in het bijstandsstrafkampquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah. Nee. In tegenstelling tot jou had ik wat nuttigs te doen
ik moet de eerst corsa die sneller is dan mijn auto nog tegen komen.. dus in mijn ogen een barrel.quote:
Dan ben je mij nog niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet de eerst corsa die sneller is dan mijn auto nog tegen komen.. dus in mijn ogen een barrel.
Ik daag je uit op die 100-140 sprint.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan ben je mij nog niet tegen gekomenmijn sprint van 100 naar 140 is zeer maar dan echt zeer snel
![]()
En minimeet is nog wel tijd voor hoorvoorlopig zit ik hier nog
![]()
Eigenlijk moet ik m'n T5 daarvoor weer even lenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik daag je uit op die 100-140 sprint.tegen jouw opeltje durf ik dat nog in z'n 5
![]()
mja.. dan maak ik niet zoveel kans denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik m'n T5 daarvoor weer even lenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |