En een week later een heuse cocktailparty!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgende week te gast: Nikke Plessen!
Ik ga iig weer kijken!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Volgende week te gast: Nikke Plessen!
Ook dat is echt zo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige toneel dat ze spelen, want ik mag toch aannemen dat ze niet zo snel mogelijk omdat meubel heen rennen.
Zou sneu zijn als dat wel zo was
Genoteerd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
NPS 3FM
t.a.v. Ekstra Weekend
Postbus 29160
1202 MJ Hilversum
Wie gaan er allemaal hier?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En een week later een heuse cocktailparty!![]()
Oh jawel hoor, zet de webcam eens aan tijdens zo'n wisseling en je kan het duidelijk zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige toneel dat ze spelen, want ik mag toch aannemen dat ze niet zo snel mogelijk omdat meubel heen rennen.
Dat doen ze dus welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Zo... sms verstuurd... nu maar hopen dat het goed is.
Ik ook! Toch moeilijk geluiden in woorden te schrijven. OMschrijven is makkelijker!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Zo... sms verstuurd... nu maar hopen dat het goed is.
vandaag bij de subway gegetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef Glacier het volgende:
Welkom terug Gerard
* Glacier heeft inmiddels gegeten
... en het bleef nog lang onrustig in Utrecht...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat doen ze dus wel
Weet je wat ook grappig is? Dat in een studio die een stuk kleiner is nadoen met Michiel
Ik zeg het dus ook naar aanleiding van wat ik op de webcam gezien heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zet de webcam eens aan tijdens zo'n wisseling en je kan het duidelijk zien.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:51 schreef MutZ het volgende:
Dat doen ze dus wel
Weet je wat ook grappig is? Dat in een studio die een stuk kleiner is nadoen met Michiel
Mwoah, sneu zou ik het niet willen noemen. Eerder vermaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is idd niet sneu, dat is erg grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:53 schreef diertjuh het volgende:
Mwoah, sneu zou ik het niet willen noemen. Eerder vermaak
Uitvinding hè!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
vandaag bij de subway gegetenmaar na een 30 cm broodje zit je wel vol
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |