Idd, en het is elk jaar weer zo'n kansloos figuur die loopt te zeiken.quote:
Me2, ik heb het ook niet gezien maar prima hoe ze het hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Goed bezig. Ik heb het gemist, ik was stil, kijkend naar de bomen in de achtertuin. Waar de laatste zonnestralen in verdwenen. (Deze week nog wel, volgende week zijn het regendruppels)
Jezus, ik las bommenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Goed bezig. Ik heb het gemist, ik was stil, kijkend naar de bomen in de achtertuin. Waar de laatste zonnestralen in verdwenen. (Deze week nog wel, volgende week zijn het regendruppels)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:18 schreef Marc63 het volgende:
![]()
JahAA!!! MSP
![]()
![]()
Heeft iemand de screens van Annemieke?
Ook niet de kleinste...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
De rest van de caps waren erg klein..
Te laat!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet de kleinste...
Ik heb ook een vermoeden wie in de voicelift zit... misschien maar eens bellen.
Had je het goed?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet de kleinste...
Ik heb ook een vermoeden wie in de voicelift zit... misschien maar eens bellen.
nvm
Het heeft ook zoveel nut dat ze die koptelefoons afgooien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn te vroeg met de herdenking, maar te laat met de wisseling van de wacht.
Och, een beetje toneelspel... Dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het heeft ook zoveel nut dat ze die koptelefoons afgooien.
Zeker! Ze hebben allebei hun eigen koptelefoon, die nemen ze mee naar de andere kant!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het heeft ook zoveel nut dat ze die koptelefoons afgooien.
Nee, die bomen zijn soms al spannend genoeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Zou niet best zijn als hij bommen in zijn achtertuin zou hebben.
Dat is dan ook het enige toneel dat ze spelen, want ik mag toch aannemen dat ze niet zo snel mogelijk omdat meubel heen rennen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, een beetje toneelspel... Dat hoort er nu eenmaal bij.
Sick gedoe hierzo nu.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Toad het volgende:Er is een hoofd gevonden in de vijver voor ons huis![]()
Wtf!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:19 schreef Toad het volgende:
MANIC STREET PREACHERSSSSS
Er is een hoofd gevonden in de vijver voor ons huis![]()
Succes dan maar...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Sick gedoe hierzo nu.
Ik zie jullie wel weer bij Nachtegiel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |