Ik werk voor een amerikaans bedrijfquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:16 schreef devzero het volgende:
Dat mag toch ook helemaal niet meer van de ARBO?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef devzero het volgende:
Dat verklaart direct waarom je continue de smile-PI gebuikt [afbeelding]
Heul wel. Aan fabrieks kabels zit de stekker aan het snoertje vast gesmolten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je mensen hebt die 't goed kunnen, is er geen verschil merkbaar tov. in de fabriek gemaakte..
Iemand in het pand heeft toch wel een aansteker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heul wel. Aan fabrieks kabels zit de stekker aan het snoertje vast gesmolten....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nog
een kabel is toch binnen 10 minuten geregeld
zelfs binnen onze grote organisatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geheel automatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:41 schreef Netsplitter het volgende:Mocht een nieuwe medewerker aan het werk moeten, neem ik aan dat er een procedure voor bestaat (dat het minimaal x dagen van te voren kenbaar gemaakt moet worden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht het extra accounts zijn, tsja![]()
Dat heb ik gemerkt.quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.
Het automatische proces was even van slag zeker toen...
Vorig jaar rond deze tijd.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd.
Heb toen nog mee geholpen 's avonds en 's nachts met die gare rsa2 patchronde...
Volgens mij was dat met jou er ook bij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je ook heul geen account voor nodig![]()
Maar was dat met mij?![]()
Ik heb geen patch ronde gedaan en het is nogal groot bedrijf![]()
NU wil ik weten wie je bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met jou er ook bij.
Samen met die toen pas afgestudeerde vmware motormuis als ik het goed heb.
Had toen wel een account nodig om ook de drivers up te daten aangezien dat ook moest.
Maar dat was gelukkig op het DL gebeuren.
Sjeck je pm...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |