omg .quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef DancePlaza het volgende:
hoplkakee 2800 euro's binnen.. kan je nog leuke dingen doen als student
vrijdag de brief gehad.. vandaag op me rekening!
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:23 schreef Toeps het volgende:
Hey Meeldraad, thanks voor dat nummer! Iemand gaat mij vandaag nog terugbellen (had vandaag pas de tijd om te bellen), nou ja, dat hoop ik dan!
uhm beetje bijgewerkt en geen loonheffingskorting laten toepassenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
omg .
Hoe krijg je dat als student voor mekaar dan ??![]()
daar krijg je max 1100 euro voor terugquote:Op maandag 21 mei 2007 15:21 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
uhm beetje bijgewerkt en geen loonheffingskorting laten toepassenzo spaar je wat en dan heb je wat centen in de maand mei
ik heb ongeveer 9000 euro bijverdient, netjes loonbelasting afgedragen..en nu krijg ik dat terugquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef -J-D- het volgende:
28 maart digitaal verzonden.
Gister de blauwe enveloppen ontvangen, maar nog niets op de rekening.
Zal maandag of dinsdag wel komen.
¤5100
Auto gekochtquote:
¤ 980 euro binnenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef moemoe het volgende:
* moemoe heeft de brief ontvangen
Give me the money!
Build, ik heb precies hetzelfde aan de handquote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef Build.1984 het volgende:
Ik heb mijn VT ook binnen. In heb echter 2x keer digitaal aangifte gedaan over 2006. Nu blijkt dat de belastingdienst alleen maar de eerste heeft gebruikt. Moet ik nu bezwaar indienen of komt het vanzelf goed?
Alvast bedankt.
quote:
Ik had het nog even nagevraagd bij m'n ouders, maar het is dus zo dat ze geen aanleiding zien om je voorlopig wat terug te geven, waarschijnlijk omdat een voorlopige teruggave niet echt nodig is n.a.v. het relatief kleine bedrag dat je terug zou krijgen; je krijg dus wel geld terug, alleen nu (in de periode van de voorlopige teruggaven) niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef Bierie het volgende:
Ook ik heb dus een brief gekregen dat de gegevens niet leiden tot een voorlopig teruggave.
Morgen maar eens bellen wat dit nu weer te betekenen heeft.
Vorig jaar dezelfde ellende gehad. Uiteindelijk na maanden wachten pas mijn geld teruggekregen
Inmiddels contact gehad maar niks wijzer geworden.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:24 schreef Meeldraad het volgende:
@ Bierie
Ik ben benieuwd of er misschien iets niet goed is ingevuld of dat het een fout in de verwerking betreft. Laat even weten als je gebeld hebt, als je wil.
Het probleem is dat het programma zegt dat ik en mijn vrouw er recht op hebben. Terwijl we er allebei geen recht op blijken te hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Meeldraad het volgende:
@ fjs
Ik snap niet precies wat je nu bedoelt....
Je doet allebei apart aangifte... dus niet met hetzelfde programma, maar wel fiscaal partner? Of geen fiscaal partner? Als je wel fiscaal partner bent, prima dan toch dat je de AHK krijgt?! Als je geen fiscaal partner bent... waarom zou je het inkomen van je partner verwerken in je eigen aangifte?
En je laat de belastingdienst lekker van de rente op je geld profiteren ipv dat je dat zelf doet.. heel slimquote:Op maandag 21 mei 2007 15:21 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
uhm beetje bijgewerkt en geen loonheffingskorting laten toepassenzo spaar je wat en dan heb je wat centen in de maand mei
Heb het maandag ontvangenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:40 schreef Zus_konijn het volgende:
Me vriend ( fiscale parter ) had het vanmorgen binnen 400 euro...
Zal mij benieuwen waneer ik het krijg 1100 euro...
5,00 % al inmiddelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef ManAtWork het volgende:
De rente die je bij de belastingdienst vangt is wel iets meer dan op de gemiddelde spaarrekening. Dus ja, heel slim.
Ik bedoel maar. Jammer dat ik het begin van de week al op mijn rekening had staan.quote:
1. Het zijn nog steeds ambtenaren. (Wat kan wachten tot morgen doen ze vandaag niet.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef Toeps het volgende:
The fuckers did NOT call me back! Waarom verwachtte ik dat al...?
Ach joh...ik heb het al lang opgegeven met ze,ik moet nog steeds terug gebeld worden,ik kreeg vorig jaar mij VT pas in oktober ipv voor 1 juli,nog steeds weet ik niet waarom het zo laat gekomen is,de belastingdienstr weet het zelf ook niet...we bellen u terug mevrouw...yeahhh...right!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef Toeps het volgende:
The fuckers did NOT call me back! Waarom verwachtte ik dat al...?
Doe je gezamelijke aangifte???quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:08 schreef Vodkat het volgende:
Mijn vriend heeft zijn Belastingteruggaaf al ontvangen, ik kreeg niks.
We krijgen als het goed is nog wel de belastingteruggaaf van de kosten van ons huis die we in 2006 gekocht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |