Tuurlijk, die classics die als arcade worden uitgebracht zuigen allemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef osho het volgende:
maar het zijn wel next-gen arcade's, met een leuke HD background
Ik wel bij Street Fighter....maar die controls...ouchquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, die classics die als arcade worden uitgebracht zuigen allemaal.
Of je moet het vroeger heel veel gespeeld hebben en dat nou weer willen doen. Maar dat gevoel heb ik nog bij geen 1 classic arcade gehad.
Worms is gewoon een 2d shoot out met wormen, kies een wapen en omstebeurt moet je de andere worms knallen, erg leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef osho het volgende:
Lumines Live, Zuma, Luxoren zo zijn er nog wel een paar die erg leuk zijn.
Is er ergens een goede beschrijving van Worms op de 360 of zit er gewoon een goede help functie in. Het schijnt een leuk spel te zijn, maar heb er nooit veel van gesnapt
Er zit een tutorial in waar het belangrijkste wel wordt uitgelegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef osho het volgende:
Lumines Live, Zuma, Luxoren zo zijn er nog wel een paar die erg leuk zijn.
Is er ergens een goede beschrijving van Worms op de 360 of zit er gewoon een goede help functie in. Het schijnt een leuk spel te zijn, maar heb er nooit veel van gesnapt
No Offence, maar jouw game smaak verschilt nogal erg dat ik me eigenlijk niks van aantrek wat jij van games vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
waarom heb je daar een review voor nodig daner zijn al 3 of 4 mensen hier die zeggen dat de game super is, en dat het een veel verbeterde versie van Spider-Man 2 is. Dat lijkt me genoeg reden om hem te halen als je de vorige games ook goed vond.
Maar eens kopen als ik weer geld heb, eerst door mijn backlog heen werken...quote:
Ik heb het spel wel 2 hele uren kunnen spelen voordat mijn xbox het begaf!quote:
Lekkerquote:
Niet stoppen voordat je level 10 bent... dan wordt het spel pas leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister wat Guitar Hero gedaan, erg tof toch weer. Mocht die ooit afgeprijsd worden dan haal ik m zelf ook.
Vandaag ga ik beginnen met Dead Rising. En dan beslis ik na het weekend of het een toffe game is of niet
Ooh!quote:
Zat in dat pakketje wat ik gister gehaald hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef linebear het volgende:
zit te denken om uno te kopen... maar op deze manier speel ik meer arcade games'dan 'echte'games
Je kunt het idd met een cam spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Leonos het volgende:
Voor Uno moet je toch een camera hebben? Of wat is het eigenlijk?
quote:
Had er aan zitten denken om daar de TT van te maken. Maar weer een wachten titel leek me niks.quote:
Vandaag is voor de tweede keer mijn x box opgehaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Volgens de tracking van UPS is mijn xdoosje vanmorgen aangekomen in duitsland dus ben beniuwd hoe lang het gaan duren. Wat was het gemiddelde? 2 weken ofzo? Kijken of ik daar overheen kom.
Of wees gewoon netjes stilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Iedereen die vanavond 8 uur online is, vergeet je mic. niet 2 minuten op mute te zetten.
Wel zo aardig, dank u
waarom zou je uberhaupt xboxen om 8 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Iedereen die vanavond 8 uur online is, vergeet je mic. niet 2 minuten op mute te zetten.
Wel zo aardig, dank u
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef DarkShine het volgende:
En waarom moet men stil zijn om 20uur?
Dead Rising is een erg toffe game, aantal dagen weer eens uit de kast gepakt. Eerste keer gewoon levellen, ben nu met de story mode bezig. Dan is het ook niet zo godsgruwelijk moeilijk, ik hobbelde overal redelijk makkelijk doorheen zelfs. Behalve dequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister wat Guitar Hero gedaan, erg tof toch weer. Mocht die ooit afgeprijsd worden dan haal ik m zelf ook.
Vandaag ga ik beginnen met Dead Rising. En dan beslis ik na het weekend of het een toffe game is of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar heb ik bijna m'n controller kapotgegooid toen ik echt 1 sec te laat kwam.
En, leuke TT maar ik heb nog geen enkele arcade game en ik denk ook niet dat ze er op korte termijn gaan komen.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Familie van me woonde in Rotterdam, totdat de bommen gegooid werden en 1 op hun huis viel...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dead Rising is een erg toffe game, aantal dagen weer eens uit de kast gepakt. Eerste keer gewoon levellen, ben nu met de story mode bezig. Dan is het ook niet zo godsgruwelijk moeilijk, ik hobbelde overal redelijk makkelijk doorheen zelfs. Behalve deHeb er 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar heb ik bijna m'n controller kapotgegooid toen ik echt 1 sec te laat kwam.
En, leuke TT maar ik heb nog geen enkele arcade game en ik denk ook niet dat ze er op korte termijn gaan komen.
Worms is toch wel me favo.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
20quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt xboxen om 8 uur
Mijne ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Familie van me woonde in Rotterdam, totdat de bommen gegooid werden en 1 op hun huis viel...
voor mij ook niet direkt, maar ik wil ook niet mensen storen die dat wel belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Het was natuurlijk kut voor de mensen die in de oorlog iemand zijn verloren.
Maar dat is voor mij niet een reden om 2 minuten stil te zijn.
Ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik hier het oude SC-gevoel bij krijg...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:53 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell: Conviction scans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht dat het GTA 4 screens warenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik hier het oude SC-gevoel bij krijg...
Niet alleen de oorlog van 40-45, maar ook huidige conflicten, geweldsslachtoffers hier op de straten, zinloos geweld, alle ellende op een hoop gewoon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat ik om 8 uur stil ben met alles, en denk aan de slachtoffers uit de oorlog
Ja ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet alleen de oorlog van 40-45, maar ook huidige conflicten, geweldsslachtoffers hier op de straten, zinloos geweld, alle ellende op een hoop gewoon.
En emo is in kennelijk: Spidey 3, SC5...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht dat het GTA 4 screens waren![]()
Dat gevoel krijg ik er ook niet bij, ben wel benieuwd wat ze er deze keer van gaan bakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik hier het oude SC-gevoel bij krijg...
Ik moet die film nog steeds zien ook al ligt ie hier al bijna een jaar in de kastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Untergang staat hier al op schijf in de kast, blijft een goede... Indrukwekkend hoe humaan doch krankzinnig het in beeld is gebracht... (alleen moest de hele zaal lachen toen jochie en vrouw wegreden op een fiets op het end...)
Als ik thuis ben samen met mijn vriendin zal ik daar niemand mee storen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef osho het volgende:
[..]
voor mij ook niet direkt, maar ik wil ook niet mensen storen die dat wel belangrijk vinden.
Daar gaat het niet alleen om natuurlijk. Het gaat er om dat je o.a. stil staat bij het feit dat de enige reden dat je nu geen duits praat en in vrijheid leeft is dat mensen hun leven daarvoor gegeven hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Het was natuurlijk kut voor de mensen die in de oorlog iemand zijn verloren.
Maar dat is voor mij niet een reden om 2 minuten stil te zijn.
Ik heb er nou al een minuut bij stil gestaan en misschien was het jusit wel beter geweest wat je nou zegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Daar gaat het niet alleen om natuurlijk. Het gaat er om dat je o.a. stil staat bij het feit dat de enige reden dat je nu geen duits praat en in vrijheid leeft is dat mensen hun leven daarvoor gegeven hebben.
En ik vind persoonlijk dat je daar per jaar best eens 2 minuten bij stil mag staan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er nou al een minuut bij stil gestaan en misschien was het jusit wel beter geweest wat je nou zegt.
Dan was er geen gezeik in het midden oosten. En ook een stuk minder terrorisme zoals we dat nou kennen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
De officiële website van de veelbelovende RPG Two Worlds komt met het bericht dat de Xbox 360-versie van het spel voor onbepaalde tijd is uitgesteld. De reden hiervoor wil men nog niet bekend maken. De PC-versie zou wel op de oorspronkelijke datum moeten verschijnen. Volgens de officiële website zou deze PC-release al eind volgende week op 11 mei moeten plaatsvinden, andere bronnen melden een releasedatum eind juni.
Waarom de Xbox 360-versie is uitgesteld is dus onduidelijk, maar Reality Pump wil wel kwijt dat het aan de kwaliteit van de game niet gelegen heeft. De ontwikkeling van de consoleversie liep als een trein, aldus de ontwikkelaar. Een Duits magazine zou het spel al gereviewd hebben voor de Xbox 360 en het zelfs een 9.3 uit 10 gegeven hebben. Desondanks lijkt het er sterk op dat het spel ergens bij de goedkeuringscommissie van Microsoft is gestruikeld. Waarom precies is nog onduidelijk.
Gamer.nl
Ben benieuwd welk blad dat was een 9,3 is niet mis en ik keek wel uit naar dit spel maar had het gevoel dat het niet heel erg super zou worden maar nu misschien dan toch erg gaaf.
En ik ben nu eigenlijk ook wel heel geintresseerd in dit spelquote:The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May. As yet, no new release date has been announced. Unfortunately, the reasons for this delay cannot at this time be given by the publishers.
Internal development of the console version ran like clockwork and final product quality itself leaves nothing to be desired, a fact vouched for in an article in the current issue (5/07) of the German print magazine "360 LIVE" - "A fantastic RP experience, full of life and ideas... who would ever have thought that Oblivion could be dethroned so fast? This "Two Worlds" is indeed a worthy successor!! ...Rating: 9.3 out of 10" Let's hope that all you Consoleros out there will soon be able to join the PC gamers in their enjoyment of the "Two Worlds" - RPG entertainment at its best.
Frogger als arcade-gamequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef Heintje het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar dat kikker spel.
Die komt in bijna elk topic wel terug.
Huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef Klonk het volgende:
Laatst de demo van Command & Conquer 3 gedownload, maar here god wat een teleurstelling zeg, de graphics vallen zwaar tegen, besturing is een aardige poging maar rts games horen op een pc thuis, da's nu wel duidelijk
![]()
Bij Catan kan ik alles lezen, bij Dead Rising heb ik soms geen idee wat er staat, letterlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Catan heeft trouwens ook last van het Dead-Rising syndroom; idioot kleine lettertjes.
82 cm breedbeeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh?
Graphics zien er prima uit, weet niet op wat voor tv jij speelt
Ook de controls zijn prima
HDTVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Catan heeft trouwens ook last van het Dead-Rising syndroom; idioot kleine lettertjes.
Hèndig.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef Opie het volgende:
Heeft C&C3 ook al van die heerlijke v-sync tearing issues?
Amen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Leonos het volgende:
Uno is dus een kaartspel?
Ik ben juist meer te spreken over de 360 versie dan over de PC versie. Die vind ik echt veel fijner spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef Klonk het volgende:
Laatst de demo van Command & Conquer 3 gedownload, maar here god wat een teleurstelling zeg, de graphics vallen zwaar tegen, besturing is een aardige poging maar rts games horen op een pc thuis, da's nu wel duidelijk
![]()
Het viel mij ook op. Bij de instellingen voor een game kon ik het al bijna niet lezen. Op een 82 cm HD Ready TV.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Het is gewoon een leuk spelletje om te spelen als je aan het lullen bent.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Spiderman 3 net gekocht dadelijk lekker webslingeren![]()
En gewoon 2 min stil zijn om 8 uur dat is wel zo netjes en respectvol![]()
Ik ga hem nu spelen voor het eerst!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Spiderman 3 valt me tot nu toe nog een beetje tegen![]()
Het slingeren vond ik in deel 2 beter gedaan en de missie's enzo zijn best frustrerend zeker tegen meerdere vijanden tegelijk dan ben je best snel dood. Wel is de afwisseling leuker gedaan als in deel 2
Maja heb hem ook pas een uurtje of 3 gespeeld ofzo dus kan nog veranderen!
PICS!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef Ash het volgende:
Vandaag Spider-Man 3 gekocht bij de Media Markt, maar ik zag nergens een T-shirt liggen!
Dus ik vraag 1 van de medewerkers waar die T-shirt is die je er bij krijgt, wat in de folder staat.
Medewerker weet van niks (staat in de folder!!!), en vraagt een collega die probeert mij wijs te maken dat het alleen geldt voor de PlayStation 3 versie (welke juist net is uitgesteld!)
Dus ik loop nog wat rond in de Media Markt, zie ik diezelfde medewerker die mij wijs probeerde te maken dat de actie alleen voor de PlayStation 3 versie van Spider-Man 3 is, met een grote doos wandelen langs z'n collega's en laat de T-shirts zien.
En al z'n collega's zeggen tegen hem, ik wil er ook 1, hou er 1 voor mij apart etc.![]()
Ben uiteindelijk naar de servicebalie toegestapt en vragen hoe het zat met die actie en liet ze zien dat er niks specifieks in de folder staat over welke versie je moet kopen.
Ze riepen een collega erbij en die pakte uiteindelijk een T-shirt voor me!
Dus nu zit ik als volwassen 26 jarige trots met me Spidey T-shirt aan![]()
![]()
Ben er ook benieuwt naarquote:
Mjah, dat dan weer wel, maar ik mis het claustrofobische high-tech-techo-spy-thriller-aspect eraan...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:24 schreef Un4 het volgende:
SC 5 ziet er goed uit, beetje Assasins Creed meets Hitman meets Splinter Cell.. Met een redelijk dik 24 sausje eroverheen ook nog. Ben erg benieuwd!
nice shirtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Ash het volgende:
Nou naar aanleiding van de vele verzoekjes!![]()
Is een crappy pic met me webcam, mocht men meer foto's willen zien dan hoor ik het graag![]()
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/12316123543.jpg]afbeelding][/URL]
Die van mij had ik binnen 3 werkdagen weer terug ( ofja... een nieuwe ).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb het spel wel 2 hele uren kunnen spelen voordat mijn xbox het begaf!Was zo blij dat ik de game eindelijk had... zucht.
Volgens de tracking van UPS is mijn xdoosje vanmorgen aangekomen in duitsland dus ben beniuwd hoe lang het gaan duren. Wat was het gemiddelde? 2 weken ofzo? Kijken of ik daar overheen kom.
Volgens mij is zijn Crackdown vervloektquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die van mij had ik binnen 3 werkdagen weer terug ( ofja... een nieuwe ).
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:39 schreef Leonos het volgende:
Die Splinter Cell word echt super?
Komt die binnekort uit?
Hoe moeten wij dat nou weten of die goed is, er zijn pas net 3 screes van gereleased.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Ash het volgende:
Nou naar aanleiding van de vele verzoekjes!![]()
Is een crappy pic met me webcam, mocht men meer foto's willen zien dan hoor ik het graag![]()
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/5/12316123543.jpg]afbeelding][/URL]
Aanradertje dus..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:14 schreef Gamedemon het volgende:
Gamespot spiderman 3 review, een 6.6
IGN Spiderman 3 review, een 6
die van mij deed er 4 weken overquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb het spel wel 2 hele uren kunnen spelen voordat mijn xbox het begaf!Was zo blij dat ik de game eindelijk had... zucht.
op Guitar Hero 2, die veels te duur is door de gitaar, is er dus alleen maar prut uitgekomenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bullet Witch Action/Adventure 02-Mar-2007 Released
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Tactical 09-Mar-2007 Released
Rapala Tournament Fishing Simulator 16-Mar-2007 Released
Pimp My Ride Racing 16-Mar-2007 Released
Samurai Warriors 2: Empires Action 16-Mar-2007 Released
Virtua Tennis 3 Sport 23-Mar-2007 Released
Brian Lara International Cricket 2007 Sport 23-Mar-2007 Released
NBA Street Homecourt Sport 23-Mar-2007 Released
DEF JAM: ICON Fighting 23-Mar-2007 Released
TMNT Action 23-Mar-2007 Released
UEFA Champions League 2006-2007 Sport 23-Mar-2007 Released
Championship Manager 2007 Sport 30-Mar-2007 Released
Meet the Robinsons Action 30-Mar-2007 Released
Earth Defence Force 2017 Action 30-Mar-2007 Released
Rayman: Raving Rabbids Action 06-Apr-2007 Released
Guitar Hero II Music 06-Apr-2007 Released
Tetris Evolution Puzzle 27-Apr-2007 Released
Spider-Man 3 Action 04-May-2007 Released
God of War2quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:39 schreef Boef het volgende:
Zit er zwaar over te denken om Spiderman 3 te ruilen. Die Bosses zijn echt zo belachelijk dat het neer komt op dodge-attack-run-repeat (for an hour). Alleen spidey ziet er nog een beetje next-gen uit. De stad is erg stil. Auto's toeteren niet eens, ze rijden je gewoon over. Het aanvals-systeem werkt net zo goed als je totaal niet oplet in welke volgorde je welke knop indrukt als alle combo's uit je hoofd leren. De 'super-attacks' slaan echt nergens op, letterlijk, vaak.
Ik twijfel tussen Crackdown, God of War 2 en Final Fantasy 12. Wellicht heb ik nog wat over het hoofd gezien maar volgens mij zijn dit wel de beste 3 van de afgelopen maanden die ik niet heb. GRAW2 hoef ik niet.
Dito hier. Ik wacht wel op een realistische Spidey-game met GTA4 kwaliteiten. Het KAN namelijk wel, maar de wil is er gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef Heintje het volgende:
Heb in de bios een reclame gezien voor Spiderman 3 (game) maar dat ziet er echt slecht uit.
Mag hopen dat die reclame met de PS2 versie gemaakt is. Al laten ze aan het einde wel het PS3 hoesje zien.
Spidey wordt zeker geen game voor mij.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Waar blijft die Spiderman-3 Forza2 demo.
Idd..maar dat duurt nog wel ff denk ik Bquote:
Wel weer een nieuwe Videoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd..maar dat duurt nog wel ff denk ik B
Tot die tijd kun je Catannen!quote:
Spiderman 3 ziet er op de 360 wel erg tof uit!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef Heintje het volgende:
Heb in de bios een reclame gezien voor Spiderman 3 (game) maar dat ziet er echt slecht uit.
Mag hopen dat die reclame met de PS2 versie gemaakt is. Al laten ze aan het einde wel het PS3 hoesje zien.
Het is wel erg mooi uitgewerktquote:
Spiderman 3 nog even uitspelen en weer kwijt raken en dan ga ik ook Catan spelenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is wel erg mooi uitgewerkt. Hopelijk komen ze ook nog met de uitbreidingen...
Uno speel je ook voor de gezelligheid, niet voor het spel.quote:
Dat zeg je bij heel veel spellenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Uno speel je ook voor de gezelligheid, niet voor het spel.
Ik keek heel erg uit naar spiderman 3, maar als ik zo de reviews lees en de cijfers bekijk dan weet ik voldoende. Het is en blijft jammer dat het merendeel van de film/movie games vaak zo ruk zijn als het maar kan. Ik haal hem geen eens uit de budgetbak denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef Heintje het volgende:
Het is best een leuk spel hoor maar gewoon geen topperquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:57 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik keek heel erg uit naar spiderman 3, maar als ik zo de reviews lees en de cijfers bekijk dan weet ik voldoende. Het is en blijft jammer dat het merendeel van de film/movie games vaak zo ruk zijn als het maar kan. Ik haal hem geen eens uit de budgetbak denk ik.
Tussenfilmpje? Lijkt me iig geen gameplay beelden aangezien het een kut camerastandpunt is danquote:
Heb je hem voor het versturen door een TNT-jomanda met slechte krachten laten instralen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn Crackdown vervloekt![]()
Dat die elk moment kapot kan gaan is gewoon de charme van de 360 net als bij een oldtimer dat je elke keer toch weer afmoet wachten of die wil startenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je hem voor het versturen door een TNT-jomanda met slechte krachten laten instralen?Dacht eerst dat de cd het begaf omdat er toch al vrij veel krassen op zaten... maargoed dat viel gelukkig mee.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat die elk moment kapot kan gaan is gewoon de charme van de 360 net als bij een oldtimer dat je elke keer toch weer afmoet wachten of die wil starten![]()
Mass Effect wordt volgens mij echt gruwelijk goed. Blue Dragon enzo kijk ik ook wel naar uit maar voelt toch allemaal beetje out dated aan terwijl Mass Effect volgens mij echt een stap voorwaarts gaat makenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:01 schreef Un4 het volgende:
Mass Effect preview met nieuwe beelden:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=62955
Looking good!![]()
Ziet er inderdaad wel heel erg cool uit!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:01 schreef Un4 het volgende:
Mass Effect preview met nieuwe beelden:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=62955
Looking good!![]()
En weer brengt Jorien goed nieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week meer nieuws over GTR
Nieuws | 4 mei 2007 - Eerder berichtte we al dat de racesimulatie GTR niet meer werd uitgegeven door THQ. En vandaag heeft ontwikkelaar SimBin bekend gemaakt dat ze volgende week meer nieuws zullen brengen over de toekomst van GTR.
Het lijkt dus dat ze alsnog een uitgever gevonden hebben, waardoor we het spel nog steeds kunnen verwachten op Xbox 360. Al blijft het voorlopig nog even afwachten voor we dat met zekerheid kunnen zeggen.
Geplaatst op vrijdag 4 mei 2007 om 14:12 door Davy de Rauw (slimdavy) - Bron: Computer and Video Games
Schijnt nog realistischer te zijn dan Forzaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En weer brengt Jorien goed nieuws![]()
Dit spel wil ik wel hebben![]()
Idd ja en opzich trekt me dat wel al lijkt forza me wel leuker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schijnt nog realistischer te zijn dan Forza [afbeelding]
GTR is een hele andere game dan Forza. GTR trekt me persoonlijk niet, even te die-hard.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schijnt nog realistischer te zijn dan Forza [afbeelding]
Geweldig spel inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo net ( ik schaam me ) pas voor het eerst Hill 400 gespeeld in Call of Duty 2. Wat waanzinig die levels zeg... heb echt een half uur lang gebikkeld op zo heuvel![]()
Alles klopt ook gewoon met die oorlogsfilms, het geluid dat uit de M1 komt als je patroon er uit gaat.. en die bunkers precies zelfde
Heb 3 uitgespeeld, eerder dan 2... 2 nog niet uitgespeeld. maar vind COD 2 vetterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geweldig spel inderdaad
Tip: laat deel 3 liggen en wacht op Brothers in Arms.
Sorry, toch maar niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd ja en opzich trekt me dat wel al lijkt forza me wel leuker.
Verder heb ik Spiderman 3 al weer te koop staan![]()
De missie's waren me iets te frustrerend.
Hill 400 was best lastig. Op hardend al en de tweede keer op veteran nog lastiger. Al was het boven komen de tweede keer makkelijker. Alleen die laatste bunker.... Uiteindelijk bleek mijn GoW tactiek te werken. Gewoon er in stormen en hopen niet te veel geraakt te worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo net ( ik schaam me ) pas voor het eerst Hill 400 gespeeld in Call of Duty 2. Wat waanzinig die levels zeg... heb echt een half uur lang gebikkeld op zo heuvel![]()
Alles klopt ook gewoon met die oorlogsfilms, het geluid dat uit de M1 komt als je patroon er uit gaat.. en die bunkers precies zelfde
Ik zag het idd bij je achievements. Erg vaagquote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef Heintje het volgende:
Wat zijn de achievements in Catan buged zeg.
Ik heb al wel de achievement voor 100 VP maar die voor 25 VP nog niet.
En mijn vriendin heeft net van 3 AI op Hard gewonnen en niet de achievement.
Must-haves op 360 naar mijn mening:quote:Op zondag 6 mei 2007 01:35 schreef Niek. het volgende:
Wat zijn de echte klassieke must have games van de xbox en de 360?
Ben voor mezelf een lijst aan het maken met games die ik nog moet hebben, enige voorwaarde is dat ze ook op de 360 te spelen zijn.
Heb zelf al bedacht:
Grand Theft Auto III - de eerste echt in 3d, mag niet ontbreken.
Max Payne - bullet time
Star Wars: Knights of the Old Republic - geen twijfel over mogelijk, deze hoort er tussen.
Halo 2 - twijfel geval, heb al deel 1 dus weet niet of deze verniewend/goed genoeg is.
En voor de 360:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Gears of War
Dat is zo ja, maar ik ben vooral op zoek naar de klassiekers, games die mensen over 10 jaar nog kennen en/of iets betekent hebben voor games op zich, zoals de bullet-time in max payne welke daarna in teveel andere games werd gestopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maarja, lastig om van must-haves te spreken omdat iedereen een eigen smaak heeft.
Ik heb die van 25 points al wel, maar ja heb nog geen 100 punten en moet ook nog tegen de hard AI proberen. Tegen ijsmeis spelen is iig niet moeilijk, heb gister gewonnen, zelfs de AI had een betere scorequote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef Heintje het volgende:
Wel de 4-player game op Hard dus?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef Heintje het volgende:
De vorige keer had ik gewonnen jaquote:Op zondag 6 mei 2007 09:24 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik heb die van 25 points al wel, maar ja heb nog geen 100 punten en moet ook nog tegen de hard AI proberen. Tegen ijsmeis spelen is iig niet moeilijk, heb gister gewonnen, zelfs de AI had een betere score
had je gedroomd zeker, heb twee keer gespeeld met je en de andere keer won de AI ineens weet je nog.quote:
Deel 2 van Kotor is ook superquote:Op zondag 6 mei 2007 01:35 schreef Niek. het volgende:
Wat zijn de echte klassieke must have games van de xbox en de 360?
Ben voor mezelf een lijst aan het maken met games die ik nog moet hebben, enige voorwaarde is dat ze ook op de 360 te spelen zijn.
Heb zelf al bedacht:
Grand Theft Auto III - de eerste echt in 3d, mag niet ontbreken.
Max Payne - bullet time
Star Wars: Knights of the Old Republic - geen twijfel over mogelijk, deze hoort er tussen.
Halo 2 - twijfel geval, heb al deel 1 dus weet niet of deze verniewend/goed genoeg is.
En voor de 360:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Gears of War
have fun, je mag zo ook een herkansing tegen mij doenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm. Ik ga dadelijk ook eens op Hard proberen.
de XBLA versie of Xbox?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:54 schreef Cid het volgende:
Net Street Fighter uitgespeeld op normal......zit nog te zweten hehe
XBLA versiequote:
|quote:Op zondag 6 mei 2007 13:55 schreef Cid het volgende:
Ja, daar ben ik nog naar op zoek
Overigens, iemand een idee hoe ik de XBOX360 aangesloten krijg op mijn dobly setje? Die knurften bij MS hebben als je SCART gebruikt die video + geluid kabeltjes even kort gemaakt, waardoor je je geluid dus wel op je TV aan moet sluiten....
Iemand hier een oplossing voor verzonnen (andere kabel, advance scart + aparte geluid stekkers) of gewoon verlengen?
Optical Outquote:Op zondag 6 mei 2007 13:55 schreef Cid het volgende:
Overigens, iemand een idee hoe ik de XBOX360 aangesloten krijg op mijn dobly setje? Die knurften bij MS hebben als je SCART gebruikt die video + geluid kabeltjes even kort gemaakt, waardoor je je geluid dus wel op je TV aan moet sluiten....
Iemand hier een oplossing voor verzonnen (andere kabel, advance scart + aparte geluid stekkers) of gewoon verlengen?
quote:
Soort van '' Ring of death'' maar dan met betrekking tot je controllerquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat betekend het trouwens als op je controller die groene lampjes gaan branden en een rondje maken (zoals als de controller probeerd te connecten naar je xbox) tijdens het spelen? Dacht eerst misschien dat de accu leeg was, maar die heeft nog 2 streepjes..
Kloptquote:Op zondag 6 mei 2007 15:19 schreef ach het volgende:
Als je een bericht krijgt of er mensen online komen doet ie het volgens mij ook
HD-AV componentquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat betekend het trouwens als op je controller die groene lampjes gaan branden en een rondje maken (zoals als de controller probeerd te connecten naar je xbox) tijdens het spelen? Dacht eerst misschien dat de accu leeg was, maar die heeft nog 2 streepjes..
had ik ook last van maar dan met mijn pc monitor en de aansluiting bij de voorkant van de kast van mij pc die dan wel onder mijn bureau staat.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:55 schreef Cid het volgende:
Maar met die rood witte tulpjes krijg je niets meer dan stereoquote:Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
had ik ook last van maar dan met mijn pc monitor en de aansluiting bij de voorkant van de kast van mij pc die dan wel onder mijn bureau staat.
Ik ben naar de MediaMarkt gegaan en daar lag tussen de bergen kabels een verleng kabel voor 2 pluggies dus die heb ik toen gekocht. Was maar iets van 3-4 euro ofzo
Net even gehaald, speelt toch een stuk leuker zoquote:
Wat wel vreemd is, ik heb mijn xbox nu dus via SCART aangesloten op mijn TV (middels echte SCART, dus niet met zo'n verleng stukje)...alleen als ik Widescreen selecteer in de setup en ik start mijn XBOX opnieuw op heb ik een zwarte balk onderin mijn beeldquote:Op zondag 6 mei 2007 16:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Net even gehaald, speelt toch een stuk leuker zoBeeld is ook meteen een stuk scherper trouwens!
Je kan hem beter niet ruilen, dat is een belediging tegen over je vriendin, je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Ron.666 het volgende:
Mijn vriendin komt net thuis met een kadootje: graw2. Maar is dat een goede game? Ik ben helemaal niet bekend met de graw-reeks. Of eigenlijk FPS'en in het algemeen van Tom Clancy/Ubisoft. Ik hou op zich wel van FPS-games, maar meer Halo, Black, en Riddick games. Waar het realisme ver te zoeken is.
Is GRAW2 wel erg sterk? De moeite om je in te verdiepen? Of kan ik hem beter ruilen tegen Crackdown? Of Guitar Hero?
GRAW2 is idd een leuk spel.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Ron.666 het volgende:
Mijn vriendin komt net thuis met een kadootje: graw2. Maar is dat een goede game? Ik ben helemaal niet bekend met de graw-reeks. Of eigenlijk FPS'en in het algemeen van Tom Clancy/Ubisoft. Ik hou op zich wel van FPS-games, maar meer Halo, Black, en Riddick games. Waar het realisme ver te zoeken is.
Is GRAW2 wel erg sterk? De moeite om je in te verdiepen? Of kan ik hem beter ruilen tegen Crackdown? Of Guitar Hero?
Ik heb het orgineel gespeeld en vind GRAW 2 ook super.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:31 schreef Ron.666 het volgende:
ik kijk een gegeven paard ook niet in de bek, maar ik kon ook moeilijk de seal er af rukken terwijl het misschien wel een bout game is. Ik weet wel hoe ik tactvol met vrouwen om moet gaan ;-)
Ga nog even wat reviews lezen. Tot dusver zijn ze positief zolang je het origineel maar niet kent.
Ik heb deel 1 inderdaad niet gespeeld.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:31 schreef Ron.666 het volgende:
ik kijk een gegeven paard ook niet in de bek, maar ik kon ook moeilijk de seal er af rukken terwijl het misschien wel een bout game is. Ik weet wel hoe ik tactvol met vrouwen om moet gaan ;-)
Ga nog even wat reviews lezen. Tot dusver zijn ze positief zolang je het origineel maar niet kent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:14 schreef Gamedemon het volgende:
Gamespot spiderman 3 review, een 6.6
IGN Spiderman 3 review, een 6
Echt een rukspel jaquote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal wel flink gerushed zijn om tegelijk met de film uit te kunnen komen.
Ik daag je uit met Wormsquote:Op zondag 6 mei 2007 18:12 schreef existenz het volgende:
Zo weer 2-0 met Worms. God sommige mensen zijn echt slecht...
Prima, ik voeg je wel toequote:
haha idd je komt wel grappige dingen tegen ik blijf het super vinden dat Wormsquote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Prima, ik voeg je wel toe. Ingemaakt worden of inmaken is allemaal prima, maar ga niet als een zoutzak wachten tot op je kapot schiet
of ga met je laatste worm op een mijn staan
.
Dat word de volgende die ik ga downloaden, samen met Castlevaniaquote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
haha idd je komt wel grappige dingen tegen ik blijf het super vinden dat Worms![]()
Dit is echt het spel als je ff geen zin hebt in GoW, Crackdown, GRAW etc...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat word de volgende die ik ga downloaden, samen met Castlevania
Klopt, standaard kabels zijn maar ruk. En xbox360 met SD en stereo =quote:Op zondag 6 mei 2007 16:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Net even gehaald, speelt toch een stuk leuker zoBeeld is ook meteen een stuk scherper trouwens!
Ook geheel onverwacht..quote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal wel flink gerushed zijn om tegelijk met de film uit te kunnen komen.
Dat ben ikquote:
Ik kom er nu aanquote:
Telefonische ondersteuning:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om m'n 360 op te laten sturen?
Anyone?
0800 023 3894quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om m'n 360 op te laten sturen?
Anyone?
* in telefoon opslaatquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
0800 023 3894
http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/
Jep zeker weten tegen 3, eerst tegen 2 maardaarna 100% zeker tegen 3.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:15 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
had je gedroomd zeker, heb twee keer gespeeld met je en de andere keer won de AI ineens weet je nog.
Maar heb net de game op hard gewonnen![]()
longeste road en biggest army.
Heintje heeft ze trouwens wel tegen 3 spelers gespeeld en niet tegen 2, want dat is wel een vereiste.
Die AI op hard is trouwens triest geimplementeerd. Hard betekent niet veel meer dan: AI ruilt niet met speler, maar wel onderling.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep zeker weten tegen 3, eerst tegen 2 maardaarna 100% zeker tegen 3.
Denk ik mijn vriendin een keer te kunnen gebruiken om achievements te halen krijg je dit.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat word de volgende die ik ga downloaden, samen met Castlevania
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:45 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de Bluray rip... Dit is natuurlijk kwaliteit van lik mn vesje
Nee.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:58 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, hebben alle backwards compatible xbox games ook achievements? Ben van plan Batman Begins eens aan te schaffen voor de lol, en vroeg me af of ik daar achievements voor kan halen op de 360.
Berichtje op msn gekregen zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Leonos het volgende:
Ik wil jullie allemaal feliciteren met Ajax
Zeker Jorien
Het is een screen uit de spider-man 3 film.quote:
Kijk welke games je aanspreken en baseer daar je keuze op.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit op het moment enorm te twijvelen tussen de Wii en de Xbox 360, dus bij deze een paar vragen over de 360
Mijn persoonlijke pro's / cons tussen de twee consoles:
-VGA output op de 360
-De 360 is een next-gen console
-Grote aanbod racegames op de 360
versus:
-De Wiimote lijkt mij geweldig
-Goedkopere prijs voor de "beste" versie van de Wii.
Waar ik mij op focus is de VGA output, aangezien ik maar wat graag de Xbox 360 op mijn CRT monitor aan wil sluiten. Kan dit uberhaupt op een 4:3 scherm, en op wat voor resolutie gaat hij dan zitten?
Spidey 3 vind ik echt heel vetquote:Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga nu Catan kopenDie rot spiderman ben ik kwijt!!
Mijn wii heb ik na een week alweer verkocht. Die graphics deden pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk welke games je aanspreken en baseer daar je keuze op.
Al kun je met een Wii360 nooit fout gaan.
+quote:
=quote:Mijn wii heb ik na een week alweer verkocht. Die graphics deden pijn aan mijn ogen.![]()
Als hij van race games houd zit hij bij de 360 wel goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk welke games je aanspreken en baseer daar je keuze op.
Al kun je met een Wii360 nooit fout gaan.
dan kunnen we msnenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:15 schreef Tumble het volgende:
goed krijgen we vandaag nu wel of niet de dashboard update?
update??? Welke updatequote:Op maandag 7 mei 2007 10:15 schreef Tumble het volgende:
goed krijgen we vandaag nu wel of niet de dashboard update?
Das ook het enige wat ik doe in het spelquote:Op maandag 7 mei 2007 10:16 schreef jpg97 het volgende:
Spiderman 3 valt niet tegen. Het begin is ff kut maar daarna kun je heerlijk webswingen en shit...
msnquote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Tumble het volgende:
de spring update stond voor vandaag geplandvoor je dashboard met o.a integratie van msn.
en ondersteuning voor mpeg2 en h264
De update stond eigenlijk voor vandaag gepland ja..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Tumble het volgende:
de spring update stond voor vandaag geplandvoor je dashboard met o.a integratie van msn.
en ondersteuning voor mpeg2 en h264
http://www.majornelson.co(...)c-man-expert.aspx#33quote:Good feedback here guys (and girls.)
No rambling...I get it.
WRT to the Dash update...we don't have final date this week, but I am hoping to get more solid information tomorrow.
Als je met je modem inbelt op een americaanse provider kun je nog gewoon van dingen van de americaanse marketplace halen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil die update helemaal niet, geen content meer van andere regio's![]()
![]()
ik ook nietquote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil helemaal geen msn op me xbox :s
Inbellen? LOLquote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je met je modem inbelt op een americaanse provider kun je nog gewoon van dingen van de americaanse marketplace halen hoor.
Volgens mij niet.quote:
Wat ?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:52 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk wil alleen Jorien MSN op de 360.
MSN op de 360 is een sterk argument om voor de Wii of de PS3 te gaan.
Wat een kul, dan gebruik je het toch niet, jezusquote:Op maandag 7 mei 2007 11:52 schreef Heintje het volgende:
Waarschijnlijk wil alleen Jorien MSN op de 360.
MSN op de 360 is een sterk argument om voor de Wii of de PS3 te gaan.
Maar MS koppelt graag hun producten om zo mensen te dwingen producten te gebruiken.
Je kan berichtjes sturen op de 360, dat is meer dan genoeg. Voor andere gesprekken doe je maar een voice chat.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat ?
Het is juist superhandig, want heel nederland gebruikt msn.
Daarnaast lijkt een extra service mij geen enkele reden om ergens niet voor te gaan
TVersity downloaden.quote:
Waarvoor zou je het MOETEN gebruiken?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:55 schreef -Dries- het volgende:
Als je het maar niet hoeft te gebruiken.
Nou, dat je bijvoorbeeld automatisch aanmeldt op MSN als je je aanmeldt op Live, maar dat is dus gelukkig niet het geval. Had ik ook niet verwacht hoor.quote:
Het gaat denk ik al fout dat ik niet snap waarom je iemand een berichtje op MSN wil sturen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvoor zou je het MOETEN gebruiken?
Wat zitten jullie nou te flippen, het is toch handig dat je niet naar je pc moet gaan als je iemand even een berichtje over msn wil sturen terwijl je op je 360 zit?![]()
"Hee, kruip eens achter je laptop vandaan en kom effe mee GoW'en!"quote:Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het gaat denk ik al fout dat ik niet snap waarom je iemand een berichtje op MSN wil sturen.
En met MSN op de 360 wordt je volgens mij helemaal gek van de online meldingen en mensen die tegen je gaan lullen.
"Hey ik heb vanavond niks te doen, kom je ff gamen? "quote:Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het gaat denk ik al fout dat ik niet snap waarom je iemand een berichtje op MSN wil sturen.
Ik zou wel willen maar ik moet stage lopen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
"Hee, kruip eens achter je laptop vandaan en kom effe mee GoW'en!"
Daarvoor heb je toch de 360 berichtjes?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
"Hey ik heb vanavond niks te doen, kom je ff gamen? "
"KuN jE jE nIeT aLlEeN vErMaKeN oFzOw?"quote:Op maandag 7 mei 2007 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
"Hey ik heb vanavond niks te doen, kom je ff gamen? "
Dan wordt ranked GoW gamen eindelijk zoals het hoort.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
Het enige waarom ik die update wil is dat je met meer dan 2 mensen in een private chat kan.
Op zich is het wel goed dat ze ranked zo eerlijk mogelijk willen houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan wordt ranked GoW gamen eindelijk zoals het hoort.
Ook gewoon doorlullen als je dood bent, maarja mischien dat ze daar weer een stokje voor gaan steken, ze proberen alles te verzieken om ranked gebied
Geen Wii kopen, het is een hype machine en grafisch ziet het er niet uit, slechter dan Xbox kwaliteit. De paar leuke games die erop zijn ben je met een paar weken zat en dan staat het ding stof te happen. Heb mijne na 1,5 maand maar verkocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit op het moment enorm te twijvelen tussen de Wii en de Xbox 360, dus bij deze een paar vragen over de 360
Kijk dat ze die wapen achievements alleen onder ranked gooien okee... die vallen te hoeren met player matches anders.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op zich is het wel goed dat ze ranked zo eerlijk mogelijk willen houden.
Maar als ze de achivements nou ook in player matches haalbaar hadden gemaakt dan zouden de achivement hoeren het niet zoveel verzieken.
Kut is dat als je een voice message krijgt terwijl je geen headset op hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Handig apparaatje om zonder headset te gamen maar toch iedereen te horen
Jammer alleen dat volgens een user review het niet helemaal optimaal werkt.
Ik wil soms ook de stemmen over mijn boxen hebben, maar die hoor je niet dus het is nutteloos.
Dit is dan een tof apparaatje ervoor
Alsof iedereen die ik ken een 360 heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch de 360 berichtjes?
Of een telefoon...
Ze moeten de volume gewoon omhoog gooien als je het over de TV ingesteld hebt staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kut is dat als je een voice message krijgt terwijl je geen headset op hebt.
Dan moet je die er echt bij gaan pakken om dat berichtje te kunnen horen.
Wat mij trouwens wel gaaf lijkt is als je iets hebt dat de mic en speaker van de headset vervangen zijn door een paar lijn kabletjes.
En dan aansluiten op een mengpanel. Kun je het geluid over de speakers doen maar ook naar een hoofd telefoon.
En je kan ook andere geluiden dan die van de mic door sturen naar andere gebruikers. (kun je lekker mee irriteren. )
Heel herkenbaar. Gelukkig kunnen de mensen waar ik mee zit te gamen wel mijn vriendin horen. Alleen mijn vriendin hun dus niet. Wat soms ook wel weer leuke momenten op leverd.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze moeten de volume gewoon omhoog gooien als je het over de TV ingesteld hebt staan.
Moet niet zo moeilijk zijn om te doen eigenlijk..
soms heb ik geen zin om te lullen omdat ik met onbekende zit te gamen, maar dan ouwehoeren ze wel en wil je het wel meeluisteren maar dan moet je die hele headset op hebben.
Of soms zit je te gamen maar heb je iemand op bezoek die ook wil weten wat er gezegd wordt, tsja als je dan niks over de TV hoort omdat het gewoon niet te verstaan is dan kan je alles uitleggen
Ik heb een draadloze en een bedraade headset, die zouden allebei moeten kunnen werken op hetzelfde moment.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Gelukkig kunnen de mensen waar ik mee zit te gamen wel mijn vriendin horen. Alleen mijn vriendin hun dus niet. Wat soms ook wel weer leuke momenten op leverd.
Ik zou het ook fijn vinden als je meerdere (draadloze) headset op 1 controller kan "aansluiten". Zodat je gewoon met z'n tween mee kan chatten.
Als een bedraade headset al 20 euro kost. En een draadloze netwerk ding 75.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een draadloze en een bedraade headset, die zouden allebei moeten kunnen werken op hetzelfde moment.
Al is het maar alleen luisteren voor de 2de headset.
Trouwens over die msn update..
Weet iemand wanneer dat kleine toetsenbordje gaat uitkomen voor de 360 controller en wat het gaat kosten?
Voor een euro of 15 heb ik wel interesse
Dan is er geen hond die het koopt, voor 30~35 koop ik een luxe toetsenbord die via USB eraan kan.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als een bedraade headset al 20 euro kost. En een draadloze netwerk ding 75.
Denk je dan echt dat je voor 15 euro een toetsen bordje kan kopen.
Ik gok een euro of 30 / 35.
maar dat is niet handig, dan moet je je gamepad weer wegleggenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan is er geen hond die het koopt, voor 30~35 koop ik een luxe toetsenbord die via USB eraan kan.
Je hebt al losse toestenbordjes voor een euro of 15
er zijn toch ook mensen die 75 eruo betalen voor dat draadloze ding.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan is er geen hond die het koopt, voor 30~35 koop ik een luxe toetsenbord die via USB eraan kan.
Je hebt al losse toestenbordjes voor een euro of 15
Met 10 (9) vingers typt wel weer een heel stuk fijner dan met 2.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef osho het volgende:
[..]
maar dat is niet handig, dan moet je je gamepad weer wegleggen
Als ik daarmee een hoop geld kan besparen dan werk ik wel wat minder handigquote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef osho het volgende:
[..]
maar dat is niet handig, dan moet je je gamepad weer wegleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |