Tuurlijk, die classics die als arcade worden uitgebracht zuigen allemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef osho het volgende:
maar het zijn wel next-gen arcade's, met een leuke HD background
Ik wel bij Street Fighter....maar die controls...ouchquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, die classics die als arcade worden uitgebracht zuigen allemaal.
Of je moet het vroeger heel veel gespeeld hebben en dat nou weer willen doen. Maar dat gevoel heb ik nog bij geen 1 classic arcade gehad.
Worms is gewoon een 2d shoot out met wormen, kies een wapen en omstebeurt moet je de andere worms knallen, erg leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef osho het volgende:
Lumines Live, Zuma, Luxoren zo zijn er nog wel een paar die erg leuk zijn.
Is er ergens een goede beschrijving van Worms op de 360 of zit er gewoon een goede help functie in. Het schijnt een leuk spel te zijn, maar heb er nooit veel van gesnapt
Er zit een tutorial in waar het belangrijkste wel wordt uitgelegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:58 schreef osho het volgende:
Lumines Live, Zuma, Luxoren zo zijn er nog wel een paar die erg leuk zijn.
Is er ergens een goede beschrijving van Worms op de 360 of zit er gewoon een goede help functie in. Het schijnt een leuk spel te zijn, maar heb er nooit veel van gesnapt
No Offence, maar jouw game smaak verschilt nogal erg dat ik me eigenlijk niks van aantrek wat jij van games vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
waarom heb je daar een review voor nodig daner zijn al 3 of 4 mensen hier die zeggen dat de game super is, en dat het een veel verbeterde versie van Spider-Man 2 is. Dat lijkt me genoeg reden om hem te halen als je de vorige games ook goed vond.
Maar eens kopen als ik weer geld heb, eerst door mijn backlog heen werken...quote:
Ik heb het spel wel 2 hele uren kunnen spelen voordat mijn xbox het begaf!quote:
Lekkerquote:
Niet stoppen voordat je level 10 bent... dan wordt het spel pas leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister wat Guitar Hero gedaan, erg tof toch weer. Mocht die ooit afgeprijsd worden dan haal ik m zelf ook.
Vandaag ga ik beginnen met Dead Rising. En dan beslis ik na het weekend of het een toffe game is of niet
Ooh!quote:
Zat in dat pakketje wat ik gister gehaald hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef linebear het volgende:
zit te denken om uno te kopen... maar op deze manier speel ik meer arcade games'dan 'echte'games
Je kunt het idd met een cam spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef Leonos het volgende:
Voor Uno moet je toch een camera hebben? Of wat is het eigenlijk?
quote:
Had er aan zitten denken om daar de TT van te maken. Maar weer een wachten titel leek me niks.quote:
Vandaag is voor de tweede keer mijn x box opgehaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Volgens de tracking van UPS is mijn xdoosje vanmorgen aangekomen in duitsland dus ben beniuwd hoe lang het gaan duren. Wat was het gemiddelde? 2 weken ofzo? Kijken of ik daar overheen kom.
Of wees gewoon netjes stilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Iedereen die vanavond 8 uur online is, vergeet je mic. niet 2 minuten op mute te zetten.
Wel zo aardig, dank u
waarom zou je uberhaupt xboxen om 8 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Iedereen die vanavond 8 uur online is, vergeet je mic. niet 2 minuten op mute te zetten.
Wel zo aardig, dank u
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef DarkShine het volgende:
En waarom moet men stil zijn om 20uur?
Dead Rising is een erg toffe game, aantal dagen weer eens uit de kast gepakt. Eerste keer gewoon levellen, ben nu met de story mode bezig. Dan is het ook niet zo godsgruwelijk moeilijk, ik hobbelde overal redelijk makkelijk doorheen zelfs. Behalve dequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister wat Guitar Hero gedaan, erg tof toch weer. Mocht die ooit afgeprijsd worden dan haal ik m zelf ook.
Vandaag ga ik beginnen met Dead Rising. En dan beslis ik na het weekend of het een toffe game is of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar heb ik bijna m'n controller kapotgegooid toen ik echt 1 sec te laat kwam.
En, leuke TT maar ik heb nog geen enkele arcade game en ik denk ook niet dat ze er op korte termijn gaan komen.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Familie van me woonde in Rotterdam, totdat de bommen gegooid werden en 1 op hun huis viel...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dead Rising is een erg toffe game, aantal dagen weer eens uit de kast gepakt. Eerste keer gewoon levellen, ben nu met de story mode bezig. Dan is het ook niet zo godsgruwelijk moeilijk, ik hobbelde overal redelijk makkelijk doorheen zelfs. Behalve deHeb er 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar heb ik bijna m'n controller kapotgegooid toen ik echt 1 sec te laat kwam.
En, leuke TT maar ik heb nog geen enkele arcade game en ik denk ook niet dat ze er op korte termijn gaan komen.
Worms is toch wel me favo.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
20quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt xboxen om 8 uur
Mijne ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Familie van me woonde in Rotterdam, totdat de bommen gegooid werden en 1 op hun huis viel...
voor mij ook niet direkt, maar ik wil ook niet mensen storen die dat wel belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Het was natuurlijk kut voor de mensen die in de oorlog iemand zijn verloren.
Maar dat is voor mij niet een reden om 2 minuten stil te zijn.
Ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik hier het oude SC-gevoel bij krijg...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:53 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell: Conviction scans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht dat het GTA 4 screens warenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik hier het oude SC-gevoel bij krijg...
Niet alleen de oorlog van 40-45, maar ook huidige conflicten, geweldsslachtoffers hier op de straten, zinloos geweld, alle ellende op een hoop gewoon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat ik om 8 uur stil ben met alles, en denk aan de slachtoffers uit de oorlog
Ja ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet alleen de oorlog van 40-45, maar ook huidige conflicten, geweldsslachtoffers hier op de straten, zinloos geweld, alle ellende op een hoop gewoon.
En emo is in kennelijk: Spidey 3, SC5...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht dat het GTA 4 screens waren![]()
Dat gevoel krijg ik er ook niet bij, ben wel benieuwd wat ze er deze keer van gaan bakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik hier het oude SC-gevoel bij krijg...
Ik moet die film nog steeds zien ook al ligt ie hier al bijna een jaar in de kastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Untergang staat hier al op schijf in de kast, blijft een goede... Indrukwekkend hoe humaan doch krankzinnig het in beeld is gebracht... (alleen moest de hele zaal lachen toen jochie en vrouw wegreden op een fiets op het end...)
Als ik thuis ben samen met mijn vriendin zal ik daar niemand mee storen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef osho het volgende:
[..]
voor mij ook niet direkt, maar ik wil ook niet mensen storen die dat wel belangrijk vinden.
Daar gaat het niet alleen om natuurlijk. Het gaat er om dat je o.a. stil staat bij het feit dat de enige reden dat je nu geen duits praat en in vrijheid leeft is dat mensen hun leven daarvoor gegeven hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Het was natuurlijk kut voor de mensen die in de oorlog iemand zijn verloren.
Maar dat is voor mij niet een reden om 2 minuten stil te zijn.
Ik heb er nou al een minuut bij stil gestaan en misschien was het jusit wel beter geweest wat je nou zegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Daar gaat het niet alleen om natuurlijk. Het gaat er om dat je o.a. stil staat bij het feit dat de enige reden dat je nu geen duits praat en in vrijheid leeft is dat mensen hun leven daarvoor gegeven hebben.
En ik vind persoonlijk dat je daar per jaar best eens 2 minuten bij stil mag staan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er nou al een minuut bij stil gestaan en misschien was het jusit wel beter geweest wat je nou zegt.
Dan was er geen gezeik in het midden oosten. En ook een stuk minder terrorisme zoals we dat nou kennen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
De officiële website van de veelbelovende RPG Two Worlds komt met het bericht dat de Xbox 360-versie van het spel voor onbepaalde tijd is uitgesteld. De reden hiervoor wil men nog niet bekend maken. De PC-versie zou wel op de oorspronkelijke datum moeten verschijnen. Volgens de officiële website zou deze PC-release al eind volgende week op 11 mei moeten plaatsvinden, andere bronnen melden een releasedatum eind juni.
Waarom de Xbox 360-versie is uitgesteld is dus onduidelijk, maar Reality Pump wil wel kwijt dat het aan de kwaliteit van de game niet gelegen heeft. De ontwikkeling van de consoleversie liep als een trein, aldus de ontwikkelaar. Een Duits magazine zou het spel al gereviewd hebben voor de Xbox 360 en het zelfs een 9.3 uit 10 gegeven hebben. Desondanks lijkt het er sterk op dat het spel ergens bij de goedkeuringscommissie van Microsoft is gestruikeld. Waarom precies is nog onduidelijk.
Gamer.nl
Ben benieuwd welk blad dat was een 9,3 is niet mis en ik keek wel uit naar dit spel maar had het gevoel dat het niet heel erg super zou worden maar nu misschien dan toch erg gaaf.
En ik ben nu eigenlijk ook wel heel geintresseerd in dit spelquote:The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May. As yet, no new release date has been announced. Unfortunately, the reasons for this delay cannot at this time be given by the publishers.
Internal development of the console version ran like clockwork and final product quality itself leaves nothing to be desired, a fact vouched for in an article in the current issue (5/07) of the German print magazine "360 LIVE" - "A fantastic RP experience, full of life and ideas... who would ever have thought that Oblivion could be dethroned so fast? This "Two Worlds" is indeed a worthy successor!! ...Rating: 9.3 out of 10" Let's hope that all you Consoleros out there will soon be able to join the PC gamers in their enjoyment of the "Two Worlds" - RPG entertainment at its best.
Frogger als arcade-gamequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:30 schreef Heintje het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar dat kikker spel.
Die komt in bijna elk topic wel terug.
Huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef Klonk het volgende:
Laatst de demo van Command & Conquer 3 gedownload, maar here god wat een teleurstelling zeg, de graphics vallen zwaar tegen, besturing is een aardige poging maar rts games horen op een pc thuis, da's nu wel duidelijk
![]()
Bij Catan kan ik alles lezen, bij Dead Rising heb ik soms geen idee wat er staat, letterlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Catan heeft trouwens ook last van het Dead-Rising syndroom; idioot kleine lettertjes.
82 cm breedbeeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh?
Graphics zien er prima uit, weet niet op wat voor tv jij speelt
Ook de controls zijn prima
HDTVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Catan heeft trouwens ook last van het Dead-Rising syndroom; idioot kleine lettertjes.
Hèndig.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef Opie het volgende:
Heeft C&C3 ook al van die heerlijke v-sync tearing issues?
Amen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef Leonos het volgende:
Uno is dus een kaartspel?
Ik ben juist meer te spreken over de 360 versie dan over de PC versie. Die vind ik echt veel fijner spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef Klonk het volgende:
Laatst de demo van Command & Conquer 3 gedownload, maar here god wat een teleurstelling zeg, de graphics vallen zwaar tegen, besturing is een aardige poging maar rts games horen op een pc thuis, da's nu wel duidelijk
![]()
Het viel mij ook op. Bij de instellingen voor een game kon ik het al bijna niet lezen. Op een 82 cm HD Ready TV.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Het is gewoon een leuk spelletje om te spelen als je aan het lullen bent.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Spiderman 3 net gekocht dadelijk lekker webslingeren![]()
En gewoon 2 min stil zijn om 8 uur dat is wel zo netjes en respectvol![]()
Ik ga hem nu spelen voor het eerst!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
Spiderman 3 valt me tot nu toe nog een beetje tegen![]()
Het slingeren vond ik in deel 2 beter gedaan en de missie's enzo zijn best frustrerend zeker tegen meerdere vijanden tegelijk dan ben je best snel dood. Wel is de afwisseling leuker gedaan als in deel 2
Maja heb hem ook pas een uurtje of 3 gespeeld ofzo dus kan nog veranderen!
PICS!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef Ash het volgende:
Vandaag Spider-Man 3 gekocht bij de Media Markt, maar ik zag nergens een T-shirt liggen!
Dus ik vraag 1 van de medewerkers waar die T-shirt is die je er bij krijgt, wat in de folder staat.
Medewerker weet van niks (staat in de folder!!!), en vraagt een collega die probeert mij wijs te maken dat het alleen geldt voor de PlayStation 3 versie (welke juist net is uitgesteld!)
Dus ik loop nog wat rond in de Media Markt, zie ik diezelfde medewerker die mij wijs probeerde te maken dat de actie alleen voor de PlayStation 3 versie van Spider-Man 3 is, met een grote doos wandelen langs z'n collega's en laat de T-shirts zien.
En al z'n collega's zeggen tegen hem, ik wil er ook 1, hou er 1 voor mij apart etc.![]()
Ben uiteindelijk naar de servicebalie toegestapt en vragen hoe het zat met die actie en liet ze zien dat er niks specifieks in de folder staat over welke versie je moet kopen.
Ze riepen een collega erbij en die pakte uiteindelijk een T-shirt voor me!
Dus nu zit ik als volwassen 26 jarige trots met me Spidey T-shirt aan![]()
![]()
Ben er ook benieuwt naarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |