Volgens mij is dit pas de eerste goede wedstrijd van de Pistons in de play-offs. En straks in de NBA final hebben ze geen thuisvoordeel. Ga er nog steeds van uit dat de winnaar van Spurs-Suns aan het eind kampioen wordt. Denk dat ze allebei weinig prblemen hebben met de winnaar van Utah-GS, dus redelijk uitgerust aan de finale kunnen beginnen en dan de winnaar van het oosten in vijf wedstrijden kunnen verslaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:01 schreef F1Bas het volgende:
Alles verloopt voor Detroit zoals het moet, ik zie ze simpel kampioen worden eigenlijk.
Helaas.
Nog wel zielig ook voor hem...quote:Tracy McGrady, meanwhile, was left to ponder another playoff failure. The seven-time All-Star had 29 points and 13 assists, but he fell to 0-6 in the playoffs.
The Rockets - his Rockets - also blew a 2-0 lead for the second time in three seasons. They won twice in Dallas in 2005, then dropped the series in seven games.
"Right now, it's a lot of hurt,'' McGrady said. "It feels good that we competed the way we did and pushed seven games. But on the other hand, it was just disappointing.''
McGrady boldly said before the series that he should take the blame if the Rockets lost this one. He also said he'd never had a better chance in 10 seasons to make a deep postseason run.
"I tried, man, I tried,'' he said after four minutes of questions from reporters.
He stopped before saying any more, drooped his head as a tear trickled down his face, then walked out of the interview room.
Voor vanavond?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:39 schreef Ricard0j het volgende:
Mooie avond.
19.00: Cavs - Nets
21.30: Suns - Spurs
Zekers...Yao hebben de Warriors altijd aardig in de tang, maar met Boozer hebben ze altijd grote problemen. Ik voorspel meer speeltijd voor Harrington in deze serie!quote:Op zondag 6 mei 2007 06:14 schreef popolon het volgende:
Lastiger voor de Warriors, had ze een veel grotere kans gegeven tegen Houston.
Wat duurt dat lang zeg. Ongelooflijk met deze belangen.quote:
110-106 en dan nog free throws van Duncan met 0.9 ofzo overquote:Op maandag 7 mei 2007 00:25 schreef Barca het volgende:
Einde wedstrijd? NBA.com toont geen speeltijd maar geeft ook niet aan 0 - 1.
Ja ik. Maar meer omdat ik had voorspeld dat ze zouden winnen vandaag en dat ze de series pakken. Dus voor m'n portemonnee is 't goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |