Spannende wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 04:44 schreef jmac het volgende:
nets door. 4-2
Moet Houston nog wel hun eigen serie winnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
Spurs zijn veel stugger en consequenter dan de Suns. Makkelijk zal het niet worden, maar winnen doen ze wel. En GS gaat gewoon van Houston winnen.
Nu maar hopen dat je geen kampioen wordt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:27 schreef pfaf het volgende:
Als ik vanmiddag geen kampioen wordt, kan ik vannacht eindelijk de Rockets zien.
Tuurlijk gaat Houston winnen. Utah vind ik zo'n team vol zaadstengels. Houston ook, maar die hebben T-Mac.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moet Houston nog wel hun eigen serie winnen
Dat lijkt me nou niet echt een hoopvol punt gezien zijn playoffgeschiedenis...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Houston winnen. Utah vind ik zo'n team vol zaadstengels. Houston ook, maar die hebben T-Mac.
Ben wou 60 miljoen, vind je het gek dat 'ie mocht vertrekken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Barca het volgende:
Yep ... NBA titel zou kroon zijn op carrière Nash (afgelopen 2 jaar mvp).
Na de Suns gun ik het de Nets (Kidd) het meest. Hoop voor big Ben dat hij wint van de Pistons. Ze wilden hem niet houden in motorcity.
Jij kan de Pistons zelfs tegen de Hawks nog als underdogs neerzettenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben wou 60 miljoen, vind je het gek dat 'ie mocht vertrekken.
Straks begint de rivalry, de hele dag al mooie beelden op tv van de Pistons uit '89 en '90 tegen de Bulls in de conf. finals toen.
Detroit Bad Boys.
Ondertussen zijn de Bulls de favorieten geworden, het kan verkeren.
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Jij kan de Pistons zelfs tegen de Hawks nog als underdogs neerzetten![]()
Heb je de kentucky Derby ook nog gekeken net @ nbc?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:12 schreef popolon het volgende:
Here we go.
Paardenrennen, ben je niet goed wijs?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb je de kentucky Derby ook nog gekeken net @ nbc?
wel mooi evenement (maar goed ik ben dan ook de grootste paardenrenfan van fokquote:Op zondag 6 mei 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Paardenrennen, ben je niet goed wijs?![]()
20-11, waaay downtown Sheed.
In tegenstelling tot die van de Bulls.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:18 schreef popolon het volgende:
Met zo'n 'D' pakken ze de Bulls met gemak. Who needs Ben?
Zelfs de Pistons bank is erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |